(jongeren)campings zuigen sowiezoquote:Op maandag 10 juli 2006 13:22 schreef SimtekF1 het volgende:
Hoop dat er niemand naar camping La Union gaat want dat was net een concentratiekamp.
Avatar!quote:Op maandag 10 juli 2006 13:22 schreef SimtekF1 het volgende:
Hoop dat er niemand naar camping La Union gaat want dat was net een concentratiekamp.
Hotel Delfin Park, met Solmar, voor 13 dagenquote:Op maandag 10 juli 2006 13:08 schreef Jaytonism het volgende:
[..]
Waar ga je heen @ Salou, welke busmaatschappij/vliegmaatschappij en voor hoelang?
Vorig jaar, Hotel Eurosalou, Solmar, 13 dagen.quote:Op maandag 10 juli 2006 18:20 schreef Renate_88 het volgende:
[..]
Hotel Delfin Park, met Solmar, voor 13 dagen
en jij?
Weet jij wie er tussen 17-06/30-06 allemaal komt?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:14 schreef devv05 het volgende:
[..]
Nog 3
Alleen geen Tiesto dit jaar? Die was er vorig jaar wel in Pacha
Volgens mij is het al 17 juni geweestquote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:18 schreef Piovan het volgende:
[..]
Weet jij wie er tussen 17-06/30-06 allemaal komt?
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:21 schreef Renate_88 het volgende:
[..]
Volgens mij is het al 17 juni geweest
Kanibaal.quote:Op maandag 17 juli 2006 20:21 schreef DannyEggy het volgende:
29 juli ga ik los met 5 vrienden hopelijk zijn der nog mooie vrouwen ik lust ze rauw
Dude je gaat naar Salou.quote:Op maandag 17 juli 2006 20:21 schreef DannyEggy het volgende:
29 juli ga ik los met 5 vrienden hopelijk zijn der nog mooie vrouwen ik lust ze rauw
Dat van die rook en warmte heb je zeker gelijk in bij Crocs, maar ik vind het wel de leukste en een van de meest sfeervolle tenten. Maar goed, dat is persoonlijk. Bij Korsakoff een klein vechtpartijtje meegemaakt en die gast werd er meteen uitgesmeten. Verder helemaal niks gezien en zo hoort het ook.quote:Op donderdag 27 juli 2006 14:28 schreef TomaTenHoofd het volgende:
Ik ben dus ook terug. Ik heb het goed naar me zin gehad in salou. maar ik ga geen 2de keer.
Wij zijn 11 avonden daar geweest en het programma leek inderdaad elke week weer hetzelfde te zijn. In de crocs ben ik ook geweest toen korsakoff draaide. De muziek was echt heel goed maar de tent en de sfeer vond ik minder. Zo was het daar binnen heel laag waardoor de rook eigenlijk niet weg kon en het er veel te heet was. Behalve voor de airco dan, maar dan word je dus verkouden(meegemaakt).af en toe was er ook een opstootje. Met opstootjes vond ik het in salou wel meevallen. Heb maar 1x meegemaakt dat er echt een grote vechtpartij was(voor crocs).
Er waren wel wat meer mannen ja, maar ook genoeg vrouwen hoor. Vond het allemaal nog wel meevallen, maar misschien ook omdat ik er niet veel op gelet heb. Wat me wel opviel is dat er heel veel stelletjes waren (in ieder geval in ons hotel en tijdens excursies)quote:Er waren wel meer mannen als vrouwen en daardoor is salou een beetje aan het doodbloeden. We zijn echt in de mooiste tenten geweest met de mooiste aankleding en die waren allemaal leeg. Behalve als er dan een kroegentocht was. beetje jammer![]()
Hmm. dat zou jammer zijn,geldt hetzelfde voor Cambrils (niet ver van Salou)?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:46 schreef devv05 het volgende:
Volgens mij is het overal gewoon 'open' zee.
Ja want dat ligt aan precies hetzelfde strand.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 21:58 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Hmm. dat zou jammer zijn,geldt hetzelfde voor Cambrils (niet ver van Salou)?
Ja, dat snap ik, maar het is een stukje verderop. Het kan dus best zo zijn dat daar een dergelijke baai (noem je dat zo?) is gelegd. Of ben je ook in Cambrils geweest?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 22:29 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ja want dat ligt aan precies hetzelfde strand.
Ben ik ook wel even geweest ja. Met de bus, en het treintje rijdt er ook doorheen. Maar ik heb geen baai gezien, misschien gemist ofzo. Wel een drijvend 'vlot' enkele tientallen meters van de kust waar je op kunt liggen.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 22:40 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik, maar het is een stukje verderop. Het kan dus best zo zijn dat daar een dergelijke baai (noem je dat zo?) is gelegd. Of ben je ook in Cambrils geweest?
Hmmm... klinkt ook wel rielekst... als aanvulling op mijn mooie paint, dit was het strand op Gran Canaria, incl baai.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 22:42 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ben ik ook wel even geweest ja. Met de bus, en het treintje rijdt er ook doorheen. Maar ik heb geen baai gezien, misschien gemist ofzo. Wel een drijvend 'vlot' enkele tientallen meters van de kust waar je op kunt liggen.
Bedankt voor de moeitequote:Op zaterdag 29 juli 2006 23:02 schreef devv05 het volgende:
Strand van Salou
[afbeelding]
Strand Cap Salou (stukje doorlopen richting La Pineda)
[afbeelding]
Richting Cambrils geen foto's van het strand gemaakt, maar volgens mij gewoon hetzelfde. Zonder baai dus.
Een Spanjaard of zo'n rare neger? Meer allochtonen heb ik er niet gezien.quote:Op zondag 30 juli 2006 22:51 schreef Piovan het volgende:
Hier ook net terug
Na ruzie met een allochtoon en een busongeluk toch nog veilig thuisgekomen, thank god.
nou...versierd..quote:Op woensdag 2 augustus 2006 19:09 schreef Tali-banaan het volgende:
haha!! je hebt een danser versierd?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |