quote:
Op donderdag 27 juli 2006 14:28 schreef TomaTenHoofd het volgende:Ik ben dus ook terug. Ik heb het goed naar me zin gehad in salou. maar ik ga geen 2de keer.
Wij zijn 11 avonden daar geweest en het programma leek inderdaad elke week weer hetzelfde te zijn. In de crocs ben ik ook geweest toen korsakoff draaide. De muziek was echt heel goed maar de tent en de sfeer vond ik minder. Zo was het daar binnen heel laag waardoor de rook eigenlijk niet weg kon en het er veel te heet was. Behalve voor de airco dan, maar dan word je dus verkouden(meegemaakt).
![]()
af en toe was er ook een opstootje. Met opstootjes vond ik het in salou wel meevallen. Heb maar 1x meegemaakt dat er echt een grote vechtpartij was(voor crocs).
Dat van die rook en warmte heb je zeker gelijk in bij Crocs, maar ik vind het wel de leukste en een van de meest sfeervolle tenten. Maar goed, dat is persoonlijk. Bij Korsakoff een klein vechtpartijtje meegemaakt en die gast werd er meteen uitgesmeten. Verder helemaal niks gezien en zo hoort het ook.
Verder moet je echt naar de holland party in de pacha. Nog nooit zo'n sweet feest meegemaakt. De andere dagen hebben we een beetje onze avonden afgesloten in de snoopys. Verder zijn we nog naar de skihut, bus stop, 't gat en een paar tenten geweest waarvan ik de naam niet meer weet
![]()
.[/quote]
Holland Party was wel leuk ja, en Pacha is een mooie discotheek. Alleen ik had 'm groter verwacht, de dansvloer is te klein. Tuintje erbij enzo wel relaxed, dat soort tenten heb je te weinig in Spanje (in Turkije des te meer). Bus Stop is met stip de grootste kuttent in Salou dus daar ben ik niet geweest. Dit jaar vroegen ze zelfs nog entree ook
![]()
Snoopy's vond ik ook niet zo. Papillon is wel een erg relaxte discotheek met veel lounge plekken. Is volgens mij alleen meer een tent voor Spanjaarden.
quote:
Er waren wel meer mannen als vrouwen en daardoor is salou een beetje aan het doodbloeden. We zijn echt in de mooiste tenten geweest met de mooiste aankleding en die waren allemaal leeg. Behalve als er dan een kroegentocht was. beetje jammer
Er waren wel wat meer mannen ja, maar ook genoeg vrouwen hoor. Vond het allemaal nog wel meevallen, maar misschien ook omdat ik er niet veel op gelet heb. Wat me wel opviel is dat er heel veel stelletjes waren (in ieder geval in ons hotel en tijdens excursies)
Sommige tenten zoals Emporio, Enjoy Salou, Imagine en meer van dat soort tenten waren inderdaad leeg, maar dat snap je wel zodra je daar een drankje besteld. Veel te duur! Om nog maar niet te spreken over de prijzen in de Flashback