abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39798724
Ik en een paar vrienden gaan morgen ook naar salou met beachmasters.
We gaan met de bus richting appartement Almonsa(jaja boven de snoopys).

We blijven er 13 dagen. Ik hoop dat het wel een beetje goed komt met de vrouwen want dat schijnt minder te zijn. .
pi_39802508
Ik neem voor de zekerheid zelf maar een mooie vrouw mee
pi_39917351
29 juli ga ik los met 5 vrienden hopelijk zijn der nog mooie vrouwen ik lust ze rauw
pi_39918633
quote:
Op maandag 17 juli 2006 20:21 schreef DannyEggy het volgende:
29 juli ga ik los met 5 vrienden hopelijk zijn der nog mooie vrouwen ik lust ze rauw
Kanibaal.
pi_39931051
quote:
Op maandag 17 juli 2006 20:21 schreef DannyEggy het volgende:
Dude je gaat naar Salou.
De verhouding daar is 80% kerel en 20% vrouw.

Anywho, je kan ze beter bakken mocht je er 1tje vangen, als je dat niet doet ben je zo ziek.
pi_40075779
ben er verleden jaar geweest en ik vond het uitgaan tegenvallen, heb het idee dat het flink aan het doodbloeden is daar.
verder wel een prima vakantie gehad
pi_40134818
ik ben net terug van zo'n 10 dagen in salou, camping la union. het is niet te vergelijken met een concentratiekamp, maar ik kan niemand aanraden om op die camping te gaan staan. De wc's en de douches zijn misschien een beetje smerig (valt ook wel mee), maar vooral het zand/het stof op de camping was erg vervelend. Je kleren gaan er helemaal onder van zitten. Als je toch naar La Union gaat (voordeel van een camping is natuurlijk dat je een boel verschillende mensen leert kennen) ga dan beter met X-Travel. Daar hebben ze verlichting en kun je een eigen kooksetje en koelkastje huren. Bij Beachmasters kon dat niet. We zouden oorspronkelijke een 17daagse reis hebben, maar we zijn eerder vertrokken (een aantal van ons mistten hun vriendinnetje). Je kan beter een weekje in Salou blijven en dan met het vliegtuig, voor hetzelfde geld. Het uitgaansleven in Salou is gebaseerd op een weekschema, het herhaalt zich steeds. Sowieso had ik een uniekere sfeer verwacht. Ook waren er teveel jongens in verhouding. Salou lijkt, zoals hierboven al is gezegd, een beetje passé. Verder heb ik het er wel leuk gehad hoor Als je er bent zal ik zeker naar het Waterpark Aquopolis gaan. Hoewel je daar geen hamburges moet bestellen
Jij de 'bink hier'?! Je bent het stinkdier!
Jij drinkt kindercola, ik drink flink bier! :D
pi_40216256
Wie gaat er dan ook op zo'n gare camping staan

Ben vanavond teruggekomen en heb het weer naar m'n zin gehad, al vond ik de feestjes iets minder dan vorig jaar. Wel was het overal drukker zo leek het. Met name Crocs heeft enorm veel vooruitgang geboekt en dat vond ik ook nog steeds de leukste tent. Feestje met Korsakoff vond ik erg goed! Holland Party in Pacha was ook leuk en wat ik voordat ik wegging helemaal vergeten te zeggen was, Port Aventura is absoluut een must-go! Wij hadden via onze reisorganisatie de tweede dag gratis en wil je het hele park zien dan heb je die tweede dag ook wel nodig.

Verder was ons hotel (Delfin Park) best oke, al vond ik ons vorige hotel (Salauris Palace) beter. Voordeel van Delfin Park was dan wel weer dat deze veel dichter bij het centrum lag (naast de Heinekenhoek) Jammer dat De Malle Molen dicht was. Iemand een idee waarom?
pi_40237684
Ik ben dus ook terug. Ik heb het goed naar me zin gehad in salou. maar ik ga geen 2de keer.

Wij zijn 11 avonden daar geweest en het programma leek inderdaad elke week weer hetzelfde te zijn. In de crocs ben ik ook geweest toen korsakoff draaide. De muziek was echt heel goed maar de tent en de sfeer vond ik minder. Zo was het daar binnen heel laag waardoor de rook eigenlijk niet weg kon en het er veel te heet was. Behalve voor de airco dan, maar dan word je dus verkouden(meegemaakt). af en toe was er ook een opstootje. Met opstootjes vond ik het in salou wel meevallen. Heb maar 1x meegemaakt dat er echt een grote vechtpartij was(voor crocs).

Verder moet je echt naar de holland party in de pacha. Nog nooit zo'n sweet feest meegemaakt. De andere dagen hebben we een beetje onze avonden afgesloten in de snoopys. Verder zijn we nog naar de skihut, bus stop, 't gat en een paar tenten geweest waarvan ik de naam niet meer weet .

Wij sliepen in Appartement Almonsa. De ligging is perfect het appartement zelf ook. Alleen vond ik de keuken en badkamer beetje tegenvallen. In de badkamer leek het tegelwerk van de muur af te komen en hadden we een ligbad(doe mij maar een douche!). Ook was er geen afzuiging of raam waardoor het er heel benauwd was. Douche met deur open dus! In het keukentje hadden we een 2 pits keramisch kookplaat. Eigenlijk mocht het de naam 2 pits niet hebben want je kon eigenlijk niet meer als 1 pan kwijt. En het duurde echt heel lang om een ei te koken bijvoorbeeld.

Er waren wel meer mannen als vrouwen en daardoor is salou een beetje aan het doodbloeden. We zijn echt in de mooiste tenten geweest met de mooiste aankleding en die waren allemaal leeg. Behalve als er dan een kroegentocht was. beetje jammer
pi_40238150
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 14:28 schreef TomaTenHoofd het volgende:
Ik ben dus ook terug. Ik heb het goed naar me zin gehad in salou. maar ik ga geen 2de keer.

Wij zijn 11 avonden daar geweest en het programma leek inderdaad elke week weer hetzelfde te zijn. In de crocs ben ik ook geweest toen korsakoff draaide. De muziek was echt heel goed maar de tent en de sfeer vond ik minder. Zo was het daar binnen heel laag waardoor de rook eigenlijk niet weg kon en het er veel te heet was. Behalve voor de airco dan, maar dan word je dus verkouden(meegemaakt). af en toe was er ook een opstootje. Met opstootjes vond ik het in salou wel meevallen. Heb maar 1x meegemaakt dat er echt een grote vechtpartij was(voor crocs).
Dat van die rook en warmte heb je zeker gelijk in bij Crocs, maar ik vind het wel de leukste en een van de meest sfeervolle tenten. Maar goed, dat is persoonlijk. Bij Korsakoff een klein vechtpartijtje meegemaakt en die gast werd er meteen uitgesmeten. Verder helemaal niks gezien en zo hoort het ook.

Verder moet je echt naar de holland party in de pacha. Nog nooit zo'n sweet feest meegemaakt. De andere dagen hebben we een beetje onze avonden afgesloten in de snoopys. Verder zijn we nog naar de skihut, bus stop, 't gat en een paar tenten geweest waarvan ik de naam niet meer weet .[/quote]

Holland Party was wel leuk ja, en Pacha is een mooie discotheek. Alleen ik had 'm groter verwacht, de dansvloer is te klein. Tuintje erbij enzo wel relaxed, dat soort tenten heb je te weinig in Spanje (in Turkije des te meer). Bus Stop is met stip de grootste kuttent in Salou dus daar ben ik niet geweest. Dit jaar vroegen ze zelfs nog entree ook Snoopy's vond ik ook niet zo. Papillon is wel een erg relaxte discotheek met veel lounge plekken. Is volgens mij alleen meer een tent voor Spanjaarden.
quote:
Er waren wel meer mannen als vrouwen en daardoor is salou een beetje aan het doodbloeden. We zijn echt in de mooiste tenten geweest met de mooiste aankleding en die waren allemaal leeg. Behalve als er dan een kroegentocht was. beetje jammer
Er waren wel wat meer mannen ja, maar ook genoeg vrouwen hoor. Vond het allemaal nog wel meevallen, maar misschien ook omdat ik er niet veel op gelet heb. Wat me wel opviel is dat er heel veel stelletjes waren (in ieder geval in ons hotel en tijdens excursies)

Sommige tenten zoals Emporio, Enjoy Salou, Imagine en meer van dat soort tenten waren inderdaad leeg, maar dat snap je wel zodra je daar een drankje besteld. Veel te duur! Om nog maar niet te spreken over de prijzen in de Flashback
pi_40302765
Beste mensen die in Salou zijn geweest:

Ik ben op zoek naar een hotel/ appartement in de buurt van een stuk zee waarin een soort van baai is gemaakt d.m.v. boeien. Dit omdat ik graag met een luchtbedje op zee lig zonder wakker te worden aan de kust van Marokko of noem maar een zijstraat.

Ben jij in Salou geweest aan zo een strand? En welk hotel was dit? Alvast bedankt voor je antwoord!

Edit: voor de duidelijkheid, ik bedoel zoiets:

[ Bericht 13% gewijzigd door KinkyGiraf op 29-07-2006 18:39:32 ]
MaarVoorEenToverspreukVanKwaliteitBenJeZomaar1000GuldenKwijt
EnNaarEenBeetjeToverboekBenJeTochWel50JaarOpZoek
EnDeHeleCursusTovenaarDuurt125Jaar-DatBrengtieAllemaalNietOp-IkDenkDattieVoorTBeginAlStopt
ZelfsDeOmaVanZijnOmaHadNooitEenTovenaarsdiploma
pi_40304436
Volgens mij is het overal gewoon 'open' zee.
pi_40307736
quote:
Op zaterdag 29 juli 2006 19:46 schreef devv05 het volgende:
Volgens mij is het overal gewoon 'open' zee.
Hmm. dat zou jammer zijn,geldt hetzelfde voor Cambrils (niet ver van Salou)?
EnDeHeleCursusTovenaarDuurt125Jaar-DatBrengtieAllemaalNietOp-IkDenkDattieVoorTBeginAlStopt
pi_40308541
quote:
Op zaterdag 29 juli 2006 21:58 schreef KinkyGiraf het volgende:

[..]

Hmm. dat zou jammer zijn,geldt hetzelfde voor Cambrils (niet ver van Salou)?
Ja want dat ligt aan precies hetzelfde strand.
pi_40308801
quote:
Op zaterdag 29 juli 2006 22:29 schreef devv05 het volgende:

[..]

Ja want dat ligt aan precies hetzelfde strand.
Ja, dat snap ik, maar het is een stukje verderop. Het kan dus best zo zijn dat daar een dergelijke baai (noem je dat zo?) is gelegd. Of ben je ook in Cambrils geweest?
pi_40308844
quote:
Op zaterdag 29 juli 2006 22:40 schreef KinkyGiraf het volgende:

[..]

Ja, dat snap ik, maar het is een stukje verderop. Het kan dus best zo zijn dat daar een dergelijke baai (noem je dat zo?) is gelegd. Of ben je ook in Cambrils geweest?
Ben ik ook wel even geweest ja. Met de bus, en het treintje rijdt er ook doorheen. Maar ik heb geen baai gezien, misschien gemist ofzo. Wel een drijvend 'vlot' enkele tientallen meters van de kust waar je op kunt liggen.
pi_40308972
quote:
Op zaterdag 29 juli 2006 22:42 schreef devv05 het volgende:

[..]

Ben ik ook wel even geweest ja. Met de bus, en het treintje rijdt er ook doorheen. Maar ik heb geen baai gezien, misschien gemist ofzo. Wel een drijvend 'vlot' enkele tientallen meters van de kust waar je op kunt liggen.
Hmmm... klinkt ook wel rielekst... als aanvulling op mijn mooie paint, dit was het strand op Gran Canaria, incl baai.

Wel een aanbeveling hoor. Lag in het stadje Puerto Rico.
pi_40309285
Strand van Salou

[img][/img]

Strand Cap Salou (stukje doorlopen richting La Pineda)

[img][/img]

Richting Cambrils geen foto's van het strand gemaakt, maar volgens mij gewoon hetzelfde. Zonder baai dus.

[ Bericht 8% gewijzigd door devv05 op 30-07-2006 10:53:45 ]
pi_40315816
quote:
Op zaterdag 29 juli 2006 23:02 schreef devv05 het volgende:
Strand van Salou

[afbeelding]

Strand Cap Salou (stukje doorlopen richting La Pineda)

[afbeelding]

Richting Cambrils geen foto's van het strand gemaakt, maar volgens mij gewoon hetzelfde. Zonder baai dus.
Bedankt voor de moeite
pi_40336593
Hier ook net terug

Na ruzie met een allochtoon en een busongeluk toch nog veilig thuisgekomen, thank god.
pi_40337875
quote:
Op zondag 30 juli 2006 22:51 schreef Piovan het volgende:
Hier ook net terug

Na ruzie met een allochtoon en een busongeluk toch nog veilig thuisgekomen, thank god.
Een Spanjaard of zo'n rare neger? Meer allochtonen heb ik er niet gezien.
pi_40356160
Een rare neger.

Die dudes met die twee magneetjes
  woensdag 2 augustus 2006 @ 18:06:27 #98
154787 chanden
love.salou/dennis
pi_40425255
hey,
ben net een paar dagen terug uit salou en vond het helemaal geweldig!!
SNOOPY'S is een top tent en heb me dr de hele vankantie vermaakt!!
en die dansers daar...zoo lekker..
nou had ik een paar vraagjes:
als het goed is komt er 27 oktober een snoopy's party in almere..weet ieman hier meer van of staat het ergens op een site?
en weet iemand hoe ik 1 van de dansers van snoopy's kan mailen of hoe ik met hem in contact kan komen?

dankje!!!

kus chantal...
pi_40426552
haha!! je hebt een danser versierd?
Jij de 'bink hier'?! Je bent het stinkdier!
Jij drinkt kindercola, ik drink flink bier! :D
  woensdag 2 augustus 2006 @ 19:30:27 #100
154787 chanden
love.salou/dennis
pi_40427122
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 19:09 schreef Tali-banaan het volgende:
haha!! je hebt een danser versierd?
nou...versierd..
we waren beetje aant flirten en konden het wel goed met elkaar vinden
ik weet het.. de meesten hebben elke avond een ander maarja
ik wil gewoon contact met hem proberen te krijgen..

chan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')