Zonde dat je niet naar Kroatië gaatquote:Op woensdag 8 maart 2006 17:48 schreef Tali-banaan het volgende:
Ik ga naar Salou met een aantal vrienden dit jaar. Hype of niet, daar doe ik sowieso niet aan mee.
We wilden eerst naar Kroatie, maar dit was goedkoper. Vandaar. zie je daarrr![]()
Als je van onnozele apres ski houd wel jaquote:Op woensdag 8 maart 2006 17:51 schreef Loesj het volgende:
[..]
Ben ik vorig jaar geweest![]()
Cafe Astrix is een aanrader, altijd super gezellig![]()
ga dan naar fatsoenlijke clubs en tentenquote:Op woensdag 8 maart 2006 17:51 schreef Loesj het volgende:
[..]
Ben ik vorig jaar geweest![]()
Cafe Astrix is een aanrader, altijd super gezellig![]()
Niets mis mee!quote:Op woensdag 8 maart 2006 17:53 schreef Realzm het volgende:
[..]
Als je van onnozele apres ski houd wel ja![]()
Waaraan besteedde je zoveel? Drank?quote:Op zondag 28 mei 2006 16:27 schreef Jaytonism het volgende:
Overigens was ik per dag toch bijna 100 euro kwijt, heb dan ook al niet het meest zuinige uitgavepatroon. Daar moet je alleen mee uitkijken.
Was met Solmar, prima bevallen.
Nou ja, zie het zo.quote:Op zondag 28 mei 2006 17:57 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Waaraan besteedde je zoveel? Drank?
Geloof mij, dat vind je echt niet meer erg als je aan bent gekomen.quote:Op maandag 29 mei 2006 10:47 schreef Bullet-tooth het volgende:
Ik heb er zin in. Alleen jammer dat we om 05.20 in de ochtend moeten vliegen dus midden in de nacht van Grunn naar adam aangezien we 2 uur vantevoren moeten inchecken.
Ik denk dat op zekere hoogte het toch altijd is, wat je er zelf van maakt.quote:Op woensdag 7 juni 2006 00:02 schreef XrAiDeN het volgende:
2 jaar geleden in Salou geweest, alhoewel het best aardig was, viel het toch erg tegen. Uitgaan was leuk maar niet zo geweldig als ik gedacht had, vaak gewoon veel te druk en warm, vooral in de discotheken, de kleinere café's bevielen me zelf beter. Strand is erg mooi.
Ging met de bus, dit was de eerste en laatste keer, nog nooit zo kreupel gezeten (ging met Solmar). Zat dan ook nog eens naast de wc en kon dus mooi ruiken wat mensen op de wc hadden gedaan.
En tja, ik ging niet voor de vrouwen aangezien ik een vriendin heb (nog steeds). Maar ik kan wel vertellen dat 75% man is en je wel van heel goede huize moet komen wil je daar een mooie meid aan de haak slaan.
Verder veel gezopen en zo maar had alles wat ik daar gedaan heb in feite ook in een breezah-oord als Renesse hier in Nederland kunnen doen.
p.s. Holland Party in Pacha viel erg tegen, Jeroen Post draaideecht gewoon gadverdamme hoe die vent draait, ophangen zoiets. Erg duur daar en vond het niet echt "wow" zoals iedereen maar beweerde.
Ik sta bekend als een zeikbeer dus niet al te veel waarde aan deze post hechten![]()
Is dat niet dat waterpark/pretpark ofzo?quote:Op maandag 26 juni 2006 18:08 schreef M42 het volgende:
Ik ga de dag erna![]()
Anyway is iemand wel eens in Port Aventura geweest? want daar wil ik absoluut eens een keer heen. Heb ook al een kortingsbon van 15 Euro pp gevonden op internet, dus dat scheelt gelijk weer een hoop geld.
Ik heb er maar een apart topic voor gemaakt: PortAventuraquote:Op maandag 26 juni 2006 19:27 schreef Marioow het volgende:
Ik ben wel in Port Aventura geweest, is best een leuk park. Vooral de vrije val van zo'n 100 m is behoorlijk vet
Dat is het idd... "goud" ? geef mij maar gewoon een lekker cocktailtjequote:Op maandag 26 juni 2006 18:59 schreef Jaytonism het volgende:
[..]
Is dat niet dat waterpark/pretpark ofzo?
Ben d'r niet geweest, kwam d'r voor 't vloeibare goud.
Het blijft Salou.quote:Op maandag 26 juni 2006 22:33 schreef M42 het volgende:
Agh tja dat zal mij een zorg zijn... ik ben daar met mijn vriendin. Daarnaast een vakantie is toch gewoon vakantie, niet meiden scoren![]()
En als hij een jongen wilt scoren kan dat ookquote:Op maandag 26 juni 2006 22:41 schreef Jaytonism het volgende:
[..]
Het blijft Salou.
Ik had ook een vriendin toendertijd, is niet meegeweest. No Problemo.
@ Tali-Banaan: Als je in Salou vrouwen wil scoren, het kan wel.
Klopt.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 02:52 schreef M42 het volgende:
[..]
En als hij een jongen wilt scoren kan dat ook![]()
Expliciete foto's mag hoor.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:01 schreef Bullet-tooth het volgende:
Vrouwen scoren geen probleem hoor. We hebben echt een fantastische week gehad!
De mooiste verhalen weer mee terug naar Nederland genomen.
Volgend jaar weer.
Wat vindt jij de tofste plek in Salou dan? Qua uitgaansplaats/strandchillplaats/eetplaats e.d.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:17 schreef devv05 het volgende:
Ik ga dit jaar ook nog een (laatste) keertje naar Salou. Hype of niet, ik heb er zin in
Ik heb me de vorige keer het best vermaakt in Cooldown @ Crocs. Heerlijk harde muziek diep in de nacht en gewoon zwaar relaxte tent. Verder moet ik dit jaar naar Pacha, ben ik vorige keer niet geweest. Verder zijn Het Gat en de Malle Molen ook wel oke, maar dat is meteen wel veel meer apres-ski. Leuk om de avond mee te beginnen, vooral Het Gat met goedkope drank. Skihut ben ik nooit veel geweest, te druk en benauwd en weer net iets te hoog carnaval niveau.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:59 schreef Jaytonism het volgende:
[..]
Wat vindt jij de tofste plek in Salou dan? Qua uitgaansplaats/strandchillplaats/eetplaats e.d.
Wel tof om zulke dingen uit te wisselen. Ook @ Bullet-Tooth overigens.
Ik ben toendertijd ook wel veel in Cooldown geweest. Pacha's moet je zeker doen, heb het erg naar me zin gehad met Holland Party.. Alleen érg duur. Malle Molen en Het Gat vond ik toch wat te aprés ski-achtig. Snoopy's benk ook twee keer geweest, beiden eigenlijk alleen voor 't gratis T-Shirt.quote:
Pacha ook zeker van plan. We hebben er toen alleen geen tijd meer voor gehad, ook omdat het wat verder weg is. Snoopy's probeer ik ook nog wel een keer als Dana enzo weer komen. Malle Molen en Het Gat zijn leuk, maar niet voor een hele avond. Heineken Hoek ook redelijk vaak gezeten, maar dan meestal meer s'middags.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:11 schreef Jaytonism het volgende:
[..]
Ik ben toendertijd ook wel veel in Cooldown geweest. Pacha's moet je zeker doen, heb het erg naar me zin gehad met Holland Party.. Alleen érg duur. Malle Molen en Het Gat vond ik toch wat te aprés ski-achtig. Snoopy's benk ook twee keer geweest, beiden eigenlijk alleen voor 't gratis T-Shirt.
De plek waar ik echt voordertijd áltijd was, was de Heineken Hoek. Echt super, Nederlandse hoek waar je nog lekker een frikadelletje pinda kan krijgen.
In ieder geval, veel plezier. Waar verblijf je?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |