bronquote:Moeha. Wie zei daar dat er nooit iets te lachen valt op Fok! De kindertjes verderop deden driewerf ROTFLOL toen ze vanochtend De Telegraaf opensloegen. En terecht, want het is dan ook een regelrechte NooitGrappig. In de Fok!-comments verscheen eerder deze week een feauteau van een knaapje met een schietpistool. Naar aanleiding van het nieuws dat de pliesie van Groningen tegenwoordig crimefight vanachter de PC. Bingo zei de wakkere fotoredacteur van de Telegraaf. Hij plukte een plaatje van het net. Soepte er een balkje erbij... en gaan met die persen. Het bewuste Fokkertje Geqxon denkt er over om de juridische Abteilung van de Telegraaf helemaal kapot te maken. "Ik ga het hier zo even met mijn adviseur over praten, dit is nou niet echt leuk."
Zijn volgens mij grotendeels afgewezen studenten van de opleiding Journalistiek, die op internet toch nog een primeur proberen te scoren.quote:
Wat je vindt, moet je naar het pliesieburo brengen.quote:
Maar straks zit Geqxon daar ook en wordt ik door mn kop geknald!quote:Op woensdag 8 maart 2006 15:04 schreef Dirktator het volgende:
[..]
Wat je vindt, moet je naar het pliesieburo brengen.
Da's hetzelfde als iemand zonder benen, leren lopenquote:Op woensdag 8 maart 2006 15:05 schreef c0nd0r het volgende:
Tsja.. Ik kan er wel om lachen soms hun stukjes maar vaak zijn het trieste luitjes
Vrees niet het is slechts een klapperpistool.quote:Op woensdag 8 maart 2006 15:05 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Maar straks zit Geqxon daar ook en wordt ik door mn kop geknald!
Nee sorry kzie het verband nietquote:Op woensdag 8 maart 2006 15:06 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Da's hetzelfde als iemand zonder benen, leren lopen![]()
Is het een dis dan? Volgens mij maken ze zichzelf een beetje belachelijk daaroquote:Op woensdag 8 maart 2006 15:07 schreef Jerruh het volgende:
dirk, we lagen toch ook met zijn allen te ROTFLOL'en en te "_O-"en. niks onwaars in dat berichtje. Ik voel me er alleen niet bepaald gedist door.
Ik ook nietquote:
zie topictitelquote:Op woensdag 8 maart 2006 15:08 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Is het een dis dan? Volgens mij maken ze zichzelf een beetje belachelijk daaro
Volgens mij hebben ze het bericht over Fok! enigzins verward met het bericht met de overname van tweakers.net.quote:De kindertjes verderop deden driewerf ROTFLOL toen ze vanochtend De Telegraaf opensloegen.
Het is meer wat renz0r zegt inderdaad vroeger was het nog wat nu zijn het meer commerciele aandachtsgeile (aandacht door te 'shockeren') kneusjesquote:
quote:Op woensdag 8 maart 2006 15:09 schreef renz0r het volgende:
GeenStijl
Vroegah was het nog wat, tegenwoordig pure commerciele (Wannabe fok) bagger
Flabber
Die Doritos heten niet meer zo. Die heten nu Sweet Chilli Pepper oid.quote:Op woensdag 8 maart 2006 15:03 schreef -Marc- het volgende:
GeenStijl, ik vind het wel lekker
Sinds wanneer kunnen Doritos praten?
Wat een infantiel taalgebruik zeg, ik snap nog steeds niet dat mensen vrijwillig die weblog lezen.quote:Moeha. Wie zei daar dat er nooit iets te lachen valt op Fok! De kindertjes verderop deden driewerf ROTFLOL toen ze vanochtend De Telegraaf opensloegen. En terecht, want het is dan ook een regelrechte NooitGrappig. In de Fok!-comments verscheen eerder deze week een feauteau van een knaapje met een schietpistool. Naar aanleiding van het nieuws dat de pliesie van Groningen tegenwoordig crimefight vanachter de PC. Bingo zei de wakkere fotoredacteur van de Telegraaf. Hij plukte een plaatje van het net. Soepte er een balkje erbij... en gaan met die persen. Het bewuste Fokkertje Geqxon denkt er over om de juridische Abteilung van de Telegraaf helemaal kapot te maken. "Ik ga het hier zo even met mijn adviseur over praten, dit is nou niet echt leuk."
Dist en dirktator?quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:52 schreef Dirktator het volgende:
Jawel heur...de vuilnisbak-Fortuynisten van GeenStijl hebben dan eindelijk de weg naar FOK! gevonden. Chapeau kameraden! Maar nu opgezouten, de contacten met de IND en Michieltje Smit dienen immers goed onderhouden te worden!
FOK!'ker Geqxon (what's in a name?) werd gedist, stond erbij en keek erna. Waarvan akte.
Het betreffende epistel.
[..]
bron
och hetzelfde taalgebruik zie je hier ook.quote:Op woensdag 8 maart 2006 15:16 schreef Molluck het volgende:
[..]
Die Doritos heten niet meer zo. Die heten nu Sweet Chilli Pepper oid.
Ontopic, wat een achterlijk taalgebruik
[..]
Wat een infantiel taalgebruik zeg, ik snap nog steeds niet dat mensen vrijwillig die weblog lezen.
Heey! Diss de Fok!Weblog niet.quote:Op woensdag 8 maart 2006 15:38 schreef Rotterdam-Chello het volgende:
Voor de weblogs kun je idd beter Vkmag of geenstijl bezoeken. De weblogs van Fok vallen daarbij zeker in het niet.
Geblaatquote:Op woensdag 8 maart 2006 15:44 schreef Dirktator het volgende:
Even to the point, lieve kijkbuiskinders. Wat moeten we nu vinden van het geblaat van GS?
In ONZ heb je er ook eentje lopen dacht ik.quote:Op woensdag 8 maart 2006 15:56 schreef Dirktator het volgende:
Geqxon in de telegraaf (als crimineel) : ander topique over Geqxon's stuk in de Telegraaf.
mensch! geenstijl is scheisse! in een geestige verpakking, dat wel.quote:Op woensdag 8 maart 2006 15:57 schreef NiteSpeed het volgende:
Wat heeft iedereen toch opeens een hekel aan GeenStijl omdat ze iets zeggen over Fok!. Ha, stoer hoer. Maar dan moeten jullie niet meer stieken op GS meelezen hè? Zo gluiperig zijn jullie hier allemaal wel.
Ruimt wel lekker op zo!quote:Op woensdag 8 maart 2006 16:08 schreef The_Terminator het volgende:
Offtopic en slowchat bagger verwijderd.
Ik kan er geen touw aan vast knopen, een fokker is opgepakt omdat ie z'n geweer showde en Geenstijl lacht het uit?quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:52 schreef Dirktator het volgende:
Jawel heur...de vuilnisbak-Fortuynisten van GeenStijl hebben dan eindelijk de weg naar FOK! gevonden. Chapeau kameraden! Maar nu opgezouten, de contacten met de IND en Michieltje Smit dienen immers goed onderhouden te worden!
FOK!'ker Geqxon (what's in a name?) werd gedist, stond erbij en keek erna. Waarvan akte.
Het betreffende epistel.
[..]
bron
ja maar geenstijl is toch ook uitlachbaar?quote:Op woensdag 8 maart 2006 16:14 schreef Agiath het volgende:
[..]
Ik kan er geen touw aan vast knopen, een fokker is opgepakt omdat ie z'n geweer showde en Geenstijl lacht het uit?
Als dat zo is, diep triest![]()
Volgens mij was er een pistool in zijn handen gefotosoept, maar dat weet ik niet zeker!quote:Op woensdag 8 maart 2006 16:14 schreef Agiath het volgende:
[..]
Ik kan er geen touw aan vast knopen, een fokker is opgepakt omdat ie z'n geweer showde en Geenstijl lacht het uit?
quote:ehm
Die Geqxon staat dus gewoon online met een foto waarop hij afgebeeld is met een (nep)wapen.
Het in bezit hebben van zo´n (nep)wapen is verboden. En nu denken stappen te kunnen ondernemen? Als je met je domme kop niet gezien wil worden bij het uithalen van stupideiteten moet je die foto´s niet online zetten. Da´s je eigen graf graven.
Kortom die Geqxon is een jeugdcrimineel.
Wat moet zo´n triest snotjochie überhaupt met zo´n (nep)wapen?
Die ouders maar eens flink aanpakken op het gedrag van hun zoontje lijkt me.
ze hebben wel een beetje gelijk vind ik.quote:
Begrijpend lezen. Zie anders ook de Frontpage.quote:Op woensdag 8 maart 2006 16:14 schreef Agiath het volgende:
Die reactie verschilt niet zo heel veel van een gemiddelde reactie op de fok frontpage.quote:
Wie leest er dan ook de Fok! FP?quote:Op woensdag 8 maart 2006 16:37 schreef Muizig het volgende:
[..]
Die reactie verschilt niet zo heel veel van een gemiddelde reactie op de fok frontpage.
Zowel de fok als de geenstijl frontpage moeten het niet zo heel erg van de 'gevatte' opmerkingen van hun bezoekers hebben![]()
ghehe volgensmij waren er hele andere dingen in zijn had gesoeptquote:Op woensdag 8 maart 2006 16:15 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Volgens mij was er een pistool in zijn handen gefotosoept, maar dat weet ik niet zeker!
In rijmvorm?quote:Op woensdag 8 maart 2006 16:53 schreef Pizzakoppo het volgende:
Diss ze terug Dirktator
TVP Alvast! Als Dirktrator gaat dissen, word het een kwaliteitstopic!quote:Op woensdag 8 maart 2006 16:53 schreef Pizzakoppo het volgende:
Diss ze terug Dirktator
Het G5S1 virus is hier! Ren mensen!quote:Op woensdag 8 maart 2006 16:55 schreef Manneke_Pils het volgende:
Heaumeau's zijn het.
quote:Op woensdag 8 maart 2006 16:56 schreef Xebber het volgende:
[..]
TVP Alvast! Als Dirktrator gaat dissen, word het een kwaliteitstopic!![]()
![]()
Ik pleit voor een sub forum waarin dirktator kan worden gebattledquote:
Dirktrator is geen plebejer.quote:Op woensdag 8 maart 2006 17:06 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ik pleit voor een sub forum waarin dirktator kan worden gebattled![]()
TT moet worden verandert: FOK!-plebejer dist GeenStijl. zodra dirktator heeft gedist![]()
Maar hij temt ze welquote:Op woensdag 8 maart 2006 17:09 schreef Xebber het volgende:
[..]
Dirktrator is geen plebejer.![]()
Dirktrator!!
Briljant topique!!!!quote:
quote:Op woensdag 8 maart 2006 15:04 schreef Dirktator het volgende:
pliesieburo
quote:Op woensdag 8 maart 2006 15:56 schreef Dirktator het volgende:
topique
quote:
Geenstijl-spelling.quote:Op woensdag 8 maart 2006 17:44 schreef Dirktator het volgende:
topique
quote:Op woensdag 8 maart 2006 17:42 schreef Dirktator het volgende:
"Opzouten, en snel een beetje"
Dat is vandaag de slogan
Dirktator komt jullie verbaal molesteren
Net als Harry Mulisch verkleed als Hulk Hogan
Verkapte JOVD'ers die MBO "studeren"
Proberen op GeenStijl hun intellectuele tekortkoming te compenseren
Een beetje FOK! dissen, dat is niet erg galant, hoor
Ga snel terug naar de werkplaats, achter die diamantboor
"Pim, die was geweldig, Holland is te vol"
Met dat soort holle frasen krijg ik zelfs nog een weblog vol
Ga nu eens studeren, jij 10e-jaars student
In plaats van kromme stukjes schrijven, zo kansloos en incompetent
Hopelijk ben ik duidelijk genoeg geweest, lieve reaguurders
FOK!-forum blieft geen vieze gluurders
Mensen die vol arrogantie met een oordeel klaarstaan
Hebben vaak een onderbetaalde kutbaan
Deze is voor de Chileen en zijn heaumies,
Ga zo door, je bent redelijk komisch
Echter, kijk niet op wanneer je onverhoeds
De velgen van mijn nieuwe Bentley poetst
Aight!![]()
Inspiratie ontbreekt, morgen weer een dag!
Uhmm volgens mij liggen fokkers en gsers (of hoe heten die mietjes ? ) elkaar al langer niet hoorquote:Op woensdag 8 maart 2006 15:57 schreef NiteSpeed het volgende:
Wat heeft iedereen toch opeens een hekel aan GeenStijl omdat ze iets zeggen over Fok!. Ha, stoer hoer. Maar dan moeten jullie niet meer stieken op GS meelezen hè? Zo gluiperig zijn jullie hier allemaal wel.
No shit sherlockquote:Op donderdag 9 maart 2006 08:36 schreef DaMook het volgende:
[..]
Uhmm volgens mij liggen fokkers en gsers (of hoe heten die mietjes ? ) elkaar al langer niet hoor
Ga die gozer nou niet zwart lopen maken c0nd0r, hij heeft twee weken onderzoek zitten in die uitspraakquote:
Ow sorry.. Goeie conclusie mên!quote:Op donderdag 9 maart 2006 08:46 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Ga die gozer nou niet zwart lopen maken c0nd0r, hij heeft twee weken onderzoek zitten in die uitspraak
UIt den mouw alsof het nietsch is! Hulde!quote:Op woensdag 8 maart 2006 17:42 schreef Dirktator het volgende:
"Opzouten, en snel een beetje"
Dat is vandaag de slogan
Dirktator komt jullie verbaal molesteren
Net als Harry Mulisch verkleed als Hulk Hogan
Verkapte JOVD'ers die MBO "studeren"
Proberen op GeenStijl hun intellectuele tekortkoming te compenseren
Een beetje FOK! dissen, dat is niet erg galant, hoor
Ga snel terug naar de werkplaats, achter die diamantboor
"Pim, die was geweldig, Holland is te vol"
Met dat soort holle frasen krijg ik zelfs nog een weblog vol
Ga nu eens studeren, jij 10e-jaars student
In plaats van kromme stukjes schrijven, zo kansloos en incompetent
Hopelijk ben ik duidelijk genoeg geweest, lieve reaguurders
FOK!-forum blieft geen vieze gluurders
Mensen die vol arrogantie met een oordeel klaarstaan
Hebben vaak een onderbetaalde kutbaan
Deze is voor de Chileen en zijn heaumies,
Ga zo door, je bent redelijk komisch
Echter, kijk niet op wanneer je onverhoeds
De velgen van mijn nieuwe Bentley poetst
Aight!![]()
Inspiratie ontbreekt, morgen weer een dag!
quote:Op woensdag 8 maart 2006 22:21 schreef Maikuuul het volgende:
Ze hebben wel de pringles actie gewonnen
quote:Op woensdag 8 maart 2006 17:44 schreef Pizzakoppo het volgende:
Nu we bezig zijn om te "dissen" neem ik het woord graag over,
Vandaag bespreken we het Geenstijl, betoog he?
Een beetje vulgair spreken over mannen hier op fok,
Natuurlijk wordt de moed wel ietjes groter na een slok
Maar vandaag is de denkbeeldige druppel overgelopen,
Dus vandaar dat wij bezig zijn geenstijl verbaal te slopen,
Ik zal beloven, geen gepraat over uw moeder (ze is zo geil)
Want dat is achterbaks en dat is natuurlijk geen stijl,
De chilleen, lucas en de andere schavuiten,
Zullen na vandaag via de computer netjes gaan buigen,
Matti´s, Heaumeaus, jullie zijn het allemaal,
Had ik al verteld over de onderkant van je moeder? die is kaal![]()
Sorry nu heb ik mezelf keihard tegengesproken,
ik zou niet over uw moeder praten
Dus stop ik ermee de diss is tot een einde gekomen,
tot later.
Geenstijl komt tot op heden niet in de buurt bij fok,
zoals maikuuul zegt LOLLER OH MY FOKKIN GOD![]()
idd heel mooi taalkundige vriend.quote:Op woensdag 8 maart 2006 17:44 schreef Pizzakoppo het volgende:
Nu we bezig zijn om te "dissen" neem ik het woord graag over,
Vandaag bespreken we het Geenstijl, betoog he?
Een beetje vulgair spreken over mannen hier op fok,
Natuurlijk wordt de moed wel ietjes groter na een slok
Maar vandaag is de denkbeeldige druppel overgelopen,
Dus vandaar dat wij bezig zijn geenstijl verbaal te slopen,
Ik zal beloven, geen gepraat over uw moeder (ze is zo geil)
Want dat is achterbaks en dat is natuurlijk geen stijl,
De chilleen, lucas en de andere schavuiten,
Zullen na vandaag via de computer netjes gaan buigen,
Matti´s, Heaumeaus, jullie zijn het allemaal,
Had ik al verteld over de onderkant van je moeder? die is kaal![]()
Sorry nu heb ik mezelf keihard tegengesproken,
ik zou niet over uw moeder praten
Dus stop ik ermee de diss is tot een einde gekomen,
tot later.
Geenstijl komt tot op heden niet in de buurt bij fok,
zoals maikuuul zegt LOLLER OH MY FOKKIN GOD![]()
Kom bij mijn Rap-anti-gangsta groep "De Buenavista Hockey Club" en doe mee met leipe minderjarige m0creaux dissen op puberige rapfora!quote:
Count me inquote:Op donderdag 9 maart 2006 15:40 schreef Dirktator het volgende:
[..]
Kom bij mijn Rap-anti-gangsta groep "De Buenavista Hockey Club" en doe mee met leipe minderjarige m0creaux dissen op puberige rapfora!![]()
quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:40 schreef Dirktator het volgende:
[..]
Kom bij mijn Rap-anti-gangsta groep "De Buenavista Hockey Club" en doe mee met leipe minderjarige m0creaux dissen op puberige rapfora!![]()
Ook Gert Leers en Piet Hein Donner hebben inmiddels toegezegd. Opdat de goede, taalkundige krachten moge overwinnen!quote:
Goede zaken, wellicht een keer een groeps battle tegen de mannen van DHC?quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:46 schreef Dirktator het volgende:
[..]
Ook Gert Leers en Piet Hein Donner hebben inmiddels toegezegd. Opdat de goede, taalkundige krachten moge overwinnen!![]()
Apengezicht? Dat riekt naar een wederpoets!quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:48 schreef Salvad0R het volgende:
hm. ze dissen fok helemaal niet, apengezicht, ze dissen de telegraaf.
geenstijl is relax .
quote:Op donderdag 9 maart 2006 16:04 schreef Dirktator het volgende:
[..]
Apengezicht? Dat riekt naar een wederpoets!
Okee, kleine bengel, kansloos is vandaag het credo
Ik begrijp je frustraties als zoon van een pedo
Zonde van je sterretje, toen je vader het onder de loep had
Hij stopte z'n gehele klokkenspel in jouw strakke poepgat
GeenStijl is relax, dat kun je toch niet menen?
O wacht eens even, het zit bij jou in de genen
Je overgrootopa had het niet op die katoenplukkers
En behoorde ook tot die kleine groep fatsoensrukkers
Ik een apengezicht, dat is bepaald niet gaaf
Ik straal echter authoriteit uit, en jij bent dan mijn slaaf
Dan mag je mijn schoenen poetsen, en capuccino voor me halen
Salvad0R, staat dat niet synoniem aan "falen"?
Aight!![]()
[..]
Aight!![]()
Was getekend,
Dirktator, lid van de Buenavista Hockey Club
Zoals gezegt wordt in de scene, moet je niet aann een homie komen,quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:48 schreef Salvad0R het volgende:
hm. ze dissen fok helemaal niet, apengezicht, ze dissen de telegraaf.
geenstijl is relax .
quote:Op donderdag 9 maart 2006 19:26 schreef Xebber het volgende:
Ik denk dat Dirktrator wel wat nuttigers te doen heeft in het leven, dan zijn leven bezig houden met het schrijven van disses. Wat jij?
Helaas wel. Ben bezig met scripteren. Echter, als ik weer aan 't SOGgen ben, zoals nu, dan ben ik bereid om een aantal lyrische schepsels te creeeren!quote:Op donderdag 9 maart 2006 19:26 schreef Xebber het volgende:
Ik denk dat Dirktator wel wat nuttigers te doen heeft in het leven, dan zijn leven bezig houden met het schrijven van disses. Wat jij?
Wat je wilt. Als je maar geen slotjes gooit op mijn disses!quote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:59 schreef Gizmo112 het volgende:
Top, en ik wil wel modje worden daar
that is so treuquote:Op vrijdag 10 maart 2006 18:16 schreef Dirktator het volgende:
[..]
Wat je wilt. Als je maar geen slotjes gooit op mijn disses!![]()
[..]
Aight!![]()
Was getekend,
Jij bent Maikuuuuuuuuuuuuuul dus wat denk je zelfquote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:40 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Goeie gek, kom je die morgen voor me rappen in de C1000 ?
Wie of wat is dat?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:38 schreef Pizzakoppo het volgende:
offtopic:
forum.fok.nl..
jongens we worden gedissssssed
Weautjuh 10-03-06 @ 16:45
Okee, hier komt ie dan! (Hopelijk kun je 'm waarderen, mijn vrind!)quote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:40 schreef Maikuuul het volgende:
Goeie gek, kom je die morgen voor me rappen in de C1000 ?
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 11:56 schreef Dirktator het volgende:
[..]
Okee, hier komt ie dan! (Hopelijk kun je 'm waarderen, mijn vrind!)
Deze diss moet geschreven worden
Omdat we geen sproitjes met slaovink meer willen op onze borden
Het betreft alle kampers en dat soort tuig
Ze veroorzaken anti-peristaltische bewegingen in mijn huich
Maikuuul is een puike vent, maar draagt helaas een bontkraag
Hij is rijp voor de josti-band, als ik hier op FOK! zo rondvraag
Met zijn oranje FOX brommert slipt ie hendig sjiek een einde weg
Tegen een tientonner aan, wat een vette pech
Je moeder zit achter de kassa van het reuzenrad, is ook een plebejer
Je vader precies hetzelfde: hij is momenteel WW'er.
Daarom heb ik restecp voor jou, Maikuuul, ondanks jouw debiele zinnen
Dat jij al vakkenvullend het brood voor je familie weet te winnen.
Aight!![]()
Ha, die laatste punchline is wel okayquote:Op zaterdag 11 maart 2006 11:56 schreef Dirktator het volgende:
[..]
Ik zou nog wel een mooie diss kunnen bedenken over FOK!-radio. Stelletje randdebielen zonder sociaal leven.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:39 schreef MarkzMan_X het volgende:
Ha, die laatste punchline is wel okay.
Is het niet tijd om daadwerkelijk te rappen op muzak? Lijkt me leuk voor FOK-radio. Is weer eens wat anders dan hoaxen en sugababes.nl verhalen die te horen zijn uit die zendmast.
Het moet wel een diss blijven he, geen autobiografie (!).quote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:01 schreef Dirktator het volgende:
[..]
Ik zou nog wel een mooie diss kunnen bedenken over FOK!-radio. Stelletje randdebielen zonder sociaal leven.![]()
![]()
Der verscheen een lach op mijn gezichtquote:Op zaterdag 11 maart 2006 11:56 schreef Dirktator het volgende:
[..]
Deze diss moet geschreven worden
Omdat we geen sproitjes met slaovink meer willen op onze borden
Het betreft alle kampers en dat soort tuig
Ze veroorzaken anti-peristaltische bewegingen in mijn huich
Maikuuul is een puike vent, maar draagt helaas een bontkraag
Hij is rijp voor de josti-band, als ik hier op FOK! zo rondvraag
Met zijn oranje FOX brommert slipt ie hendig sjiek een einde weg
Tegen een tientonner aan, wat een vette pech
Je moeder zit achter de kassa van het reuzenrad, is ook een plebejer
Je vader precies hetzelfde: hij is momenteel WW'er.
Daarom heb ik restecp voor jou, Maikuuul, ondanks jouw debiele zinnen
Dat jij al vakkenvullend het brood voor je familie weet te winnen.
Aight!![]()
Ik hoopte op een gezwel...quote:
Hahahaquote:Op zondag 12 maart 2006 20:39 schreef tonks het volgende:
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/012738.html#comments
quote:Op zondag 12 maart 2006 20:39 schreef tonks het volgende:
Zelfs een pallet viagra krijgt het peil van geenstijl niet omhoogquote:Op zondag 12 maart 2006 20:39 schreef tonks het volgende:
quote:De stijlloze rap die gaat hier nu komen
Zoiets stijlloos waar je slechts van kan dromen
Fok.nl, kan je browser breken
De wachtijd voor de verbinding is verstreken
---
Terug naar Geenstijl waar ik lekker mee kan praten
Die net zoveels als ik, kudtfokkers haten
Dissen vind ik sneu, maar ik kan het toch niet laten
Fuck, ik ben het beu, die zielige holmaten:
---
Dus rot nu eens op, syfilishoer
Geloof mij, 't is echt niet stoer
die zwarte zondes, zielig leesvoer
vervloekte venus van een Friese boer
---
Ik ben afvalverwerking, en dat zal je nog wel merken
Want al jouw shit, die zal ik goed verwerken
Het is al verneukt, en al biecht je in alle kerken
Overwinnen, dat doen alleen de sterken
---
Dus rot nu eens op, pisvlek verzamelaar
Thuis bij mama spelen, met je fokkin rammelaar
Laat ik nu maar stoppen, voordat ik me vermoei
De vogelpest maakt Fok toch dood, doei!
Zeg, niet verkeerd bedoeld, maar ben jij een neger of zo?quote:Op donderdag 9 maart 2006 16:04 schreef Dirktator het volgende:
[..]
Aight!![]()
Was getekend,
Heb je je gekke maatjes eens bekeken?quote:Op zondag 12 maart 2006 20:44 schreef Mainport het volgende:
Die comments ook! Ze voelen zich zo geweldig.
[..]
Ik had het ook gezien jaquote:Op zondag 12 maart 2006 20:39 schreef tonks het volgende:
Hij is dus inderdaad neger? Zo ene uit GTA: SA?quote:Op zondag 12 maart 2006 20:46 schreef tonks het volgende:
Dirktator is mijn homeboy
Zo een uit mississippi burningquote:Op zondag 12 maart 2006 20:47 schreef Baneun666 het volgende:
[..]
Hij is dus inderdaad neger? Zo ene uit GTA: SA?
Ken ik niet, maar als dat zo ene met een overdreven manier van lopen/spreken/reageren brother/4life/hood op je kop gast is, dan zitten we op een lijn.quote:
Correctie: Scorenquote:Op woensdag 8 maart 2006 15:04 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Zijn volgens mij grotendeels afgewezen studenten van de opleiding Journalistiek, die op internet toch nog een primeur proberen te scoren.
Ja die prototype_nl_pwnage is een handige jongen. Dat hoor je zoquote:Yo ik ben GeenStijl
Zij gijt de brood ik ben de ham
Gij bent een gangster gij moet dood
Ik ben stoer en rij door rood
Gij zijt een keidikke zak met kloot
Als gij een hamburger koopt, sta je keidik rood
Jij moet dood met een zak met brood
Zijte gij mij dissen?
Ik ga op je pissen
Moederneuker, gasballon, dikhoofd met een vissekom
Ik heb je deze dis gegeven
Ik zou het fijn vinden als je nu m'n billen af zou willen veege.
Het enige wat mij gelijk stelt aan een neger is mijn grote fallus.quote:Op zondag 12 maart 2006 20:49 schreef Baneun666 het volgende:
Ken ik niet, maar als dat zo ene met een overdreven manier van lopen/spreken/reageren brother/4life/hood op je kop gast is, dan zitten we op een lijn.
Oke, dan ben je een lul met een grote lul.quote:Op zondag 12 maart 2006 20:52 schreef Dirktator het volgende:
[..]
Het enige wat mij gelijk stelt aan een neger is mijn grote fallus.
Vanwaar die haat jegens Dirktator? Ben je jaloers op zijn lyrische vaardigheden?quote:Op zondag 12 maart 2006 20:55 schreef Baneun666 het volgende:
Oke, dan ben je een lul met een grote lul.
En oh ja, je bent ook nog een mongool!
(Ik bedoel, iemand die alles met "aye" (of iets dergelijks ondertekend, die is simpelweg, uh, simpel. Ga nu maar gauw je 2in1pac cd luisteren en opzouten, (opGEzouten klinkt voor geen meter)).![]()
edit: PS: Hoe oud ben je? 14?
Neej, rAppuH j0H sie J da Ni3t?quote:Op zondag 12 maart 2006 20:57 schreef Tref het volgende:
Wat een kneuzenkermis hier!
Oh jee, we(wie dat dan ook mogen zijn) worden gedist door een andere webslte.
En nu, er op af en met toetsenborden gaan slaan ?![]()
Als je nou eens mijn reactie leest... Gelukt? Braaf.quote:Op zondag 12 maart 2006 20:58 schreef Dirktator het volgende:
[..]
Vanwaar die haat jegens Dirktator? Ben je jaloers op zijn lyrische vaardigheden?
Neen, ik erger me aan het uber TMF achtige gedrag van die gek. Bah, hij doet alsof hij een een of andere hiphop ster is ("aye"?!). Daar walg ik van. En dat uit ik.quote:
Volgens mij zijn twee GeenStijl-kopstukken ex-Telegraafjournalisten.quote:Op woensdag 8 maart 2006 15:04 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Zijn volgens mij grotendeels afgewezen studenten van de opleiding Journalistiek, die op internet toch nog een primeur proberen te scoren.
Die roddel gaat. Enige blad waarvan men vermoed dat er geen GS-er zit is Trouw (en als ik me niet vergis NRC en die "range" van bladen).quote:Op zondag 12 maart 2006 21:01 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Volgens mij zijn twee GeenStijl-kopstukken ex-Telegraafjournalisten.
Het woord "ironie" is je waarschijnlijk niet bekend. Als je je zou inlezen als volwaardig user van dit forum, zou je erachter komen dat ik een schijthekel heb aan alles wat met TMF, Br33z@hz en andere voortvloeiselen van de Coca-Cola-generatie te maken heeft. Speciaal voor jou een leerzame les:quote:Op zondag 12 maart 2006 21:01 schreef Baneun666 het volgende:
Neen, ik erger me aan het uber TMF achtige gedrag van die gek. Bah, hij doet alsof hij een een of andere hiphop ster is ("aye"?!). Daar walg ik van. En dat uit ik.
Ooow, dus ook het gerap en het woord "dis" (wat alleen de TMF generatie iets zegt) is puur ironisch?quote:Op zondag 12 maart 2006 21:04 schreef Dirktator het volgende:
[..]
Het woord "ironie" is je waarschijnlijk niet bekend. Als je je zou inlezen als volwaardig user van dit forum, zou je erachter komen dat ik een schijthekel heb aan alles wat met TMF, Br33z@hz en andere voortvloeiselen van de Coca-Cola-generatie te maken heeft. Speciaal voor jou een leerzame les:
iro·nie (de ~ (v.))
1 spot waarbij men het tegendeel zegt van wat men bedoelt te zeggen
Dus, wanneer ik "aight" zeg, bedoel ik dat ironisch.
Kon je daar nou niet ff een ironische battle rap van maken??quote:Op zondag 12 maart 2006 21:04 schreef Dirktator het volgende:
[..]
Het woord "ironie" is je waarschijnlijk niet bekend. Als je je zou inlezen als volwaardig user van dit forum, zou je erachter komen dat ik een schijthekel heb aan alles wat met TMF, Br33z@hz en andere voortvloeiselen van de Coca-Cola-generatie te maken heeft. Speciaal voor jou een leerzame les:
iro·nie (de ~ (v.))
1 spot waarbij men het tegendeel zegt van wat men bedoelt te zeggen
Dus, wanneer ik "aight" zeg, bedoel ik dat ironisch.
Wat een gedoe om niks. Dirktator, die dit alles in gang zette, heeft een brilletje nodig. Ik ben geen GeenStijl-fan, maar wat heeft GeenStijl in dit verband verkeerd gedaan dan? Ze zetten de Telegraaf te kakken. En terecht.quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:52 schreef Dirktator het volgende:
Jawel heur...de vuilnisbak-Fortuynisten van GeenStijl hebben dan eindelijk de weg naar FOK! gevonden.
Mooi, optiefen met je gezeur. Ga maar lekker naar Geenstijl ofzoquote:Op zondag 12 maart 2006 21:14 schreef Baneun666 het volgende:
[..]
Maar hij reageert niet meer...
Dan doe ik dat ook maar niet meer...
Ach, zolang ik een beetje kan SOG'gen en het voor vele mensen een vorm van vertier is, zie ik het probleem van deze "strijd tussen de fora" niet in.quote:Op zondag 12 maart 2006 21:29 schreef Gallard het volgende:
Wat een gedoe om niks. Dirktator, die dit alles in gang zette, heeft een brilletje nodig. Ik ben geen GeenStijl-fan, maar wat heeft GeenStijl in dit verband verkeerd gedaan dan? Ze zetten de Telegraaf te kakken. En terecht.
Dirktatortje ziet echter de naam Fok! vermeld worden, krijgt een waas voor de ogen en plaatst een m.i. nogal dom topic. En de hele meute hobbelt er achteraan. Sneu.
En heren, dames... dis-raps schrijven is iets anders dan sinterklaasgedichtjes maken. Doe mij een lol zeg.
Idd! Dat bespaart me een hoop 14 jarigenquote:Op zondag 12 maart 2006 21:30 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Mooi, optiefen met je gezeur. Ga maar lekker naar Geenstijl ofzo
Ik op zich ook niet, maar ik vind het jammer dat er een niet-bestaande aanleiding is. Jij start het topic alsof GeenStijl het op Fok! heeft gemunt, en dat is kolder. Nu gaat GeenStijl zich ongetwijfeld wel "verweren" (en anders doet haar publiek dat wel) en heb je je forum-"war" alsnog. Maar dan ben je de aanstichter geworden. Da's een beetje zielig.quote:Op zondag 12 maart 2006 21:34 schreef Dirktator het volgende:
Ach, zolang ik een beetje kan SOG'gen en het voor vele mensen een vorm van vertier is, zie ik het probleem van deze "strijd tussen de fora" niet in.
Ach, ik maak me liever druk om de arme kindjes in Afrika.quote:Op zondag 12 maart 2006 21:36 schreef Gallard het volgende:
Ik op zich ook niet, maar ik vind het jammer dat er een niet-bestaande aanleiding is. Jij start het topic alsof GeenStijl het op Fok! heeft gemunt, en dat is kolder. Nu gaat GeenStijl zich ongetwijfeld wel "verweren" (en anders doet haar publiek dat wel) en heb je je forum-"war" alsnog. Maar dan ben je de aanstichter geworden. Da's een beetje zielig.
Mag ik mee doen mede rapper?quote:Op zondag 12 maart 2006 21:50 schreef Dirktator het volgende:
[..]
Ach, ik maak me liever druk om de arme kindjes in Afrika.
N.B. Morgen SOG-time: een nieuwe diss van Dirktator als respons op de poëzie op GS??![]()
![]()
Oh noes!quote:Op zondag 12 maart 2006 21:36 schreef Gallard het volgende:
[..]
Ik op zich ook niet, maar ik vind het jammer dat er een niet-bestaande aanleiding is. Jij start het topic alsof GeenStijl het op Fok! heeft gemunt, en dat is kolder. Nu gaat GeenStijl zich ongetwijfeld wel "verweren" (en anders doet haar publiek dat wel) en heb je je forum-"war" alsnog. Maar dan ben je de aanstichter geworden. Da's een beetje zielig.
Is dat niet wat wij willen dan?quote:Op zondag 12 maart 2006 22:36 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Oh noes!Waar maak je je druk om?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |