bronquote:Moeha. Wie zei daar dat er nooit iets te lachen valt op Fok! De kindertjes verderop deden driewerf ROTFLOL toen ze vanochtend De Telegraaf opensloegen. En terecht, want het is dan ook een regelrechte NooitGrappig. In de Fok!-comments verscheen eerder deze week een feauteau van een knaapje met een schietpistool. Naar aanleiding van het nieuws dat de pliesie van Groningen tegenwoordig crimefight vanachter de PC. Bingo zei de wakkere fotoredacteur van de Telegraaf. Hij plukte een plaatje van het net. Soepte er een balkje erbij... en gaan met die persen. Het bewuste Fokkertje Geqxon denkt er over om de juridische Abteilung van de Telegraaf helemaal kapot te maken. "Ik ga het hier zo even met mijn adviseur over praten, dit is nou niet echt leuk."
Zijn volgens mij grotendeels afgewezen studenten van de opleiding Journalistiek, die op internet toch nog een primeur proberen te scoren.quote:
Wat je vindt, moet je naar het pliesieburo brengen.quote:
Maar straks zit Geqxon daar ook en wordt ik door mn kop geknald!quote:Op woensdag 8 maart 2006 15:04 schreef Dirktator het volgende:
[..]
Wat je vindt, moet je naar het pliesieburo brengen.
Da's hetzelfde als iemand zonder benen, leren lopenquote:Op woensdag 8 maart 2006 15:05 schreef c0nd0r het volgende:
Tsja.. Ik kan er wel om lachen soms hun stukjes maar vaak zijn het trieste luitjes
Vrees niet het is slechts een klapperpistool.quote:Op woensdag 8 maart 2006 15:05 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Maar straks zit Geqxon daar ook en wordt ik door mn kop geknald!
Nee sorry kzie het verband nietquote:Op woensdag 8 maart 2006 15:06 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Da's hetzelfde als iemand zonder benen, leren lopen![]()
Is het een dis dan? Volgens mij maken ze zichzelf een beetje belachelijk daaroquote:Op woensdag 8 maart 2006 15:07 schreef Jerruh het volgende:
dirk, we lagen toch ook met zijn allen te ROTFLOL'en en te "_O-"en. niks onwaars in dat berichtje. Ik voel me er alleen niet bepaald gedist door.
Ik ook nietquote:
zie topictitelquote:Op woensdag 8 maart 2006 15:08 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Is het een dis dan? Volgens mij maken ze zichzelf een beetje belachelijk daaro
Volgens mij hebben ze het bericht over Fok! enigzins verward met het bericht met de overname van tweakers.net.quote:De kindertjes verderop deden driewerf ROTFLOL toen ze vanochtend De Telegraaf opensloegen.
Het is meer wat renz0r zegt inderdaad vroeger was het nog wat nu zijn het meer commerciele aandachtsgeile (aandacht door te 'shockeren') kneusjesquote:
quote:Op woensdag 8 maart 2006 15:09 schreef renz0r het volgende:
GeenStijl
Vroegah was het nog wat, tegenwoordig pure commerciele (Wannabe fok) bagger
Flabber
Die Doritos heten niet meer zo. Die heten nu Sweet Chilli Pepper oid.quote:Op woensdag 8 maart 2006 15:03 schreef -Marc- het volgende:
GeenStijl, ik vind het wel lekker
Sinds wanneer kunnen Doritos praten?
Wat een infantiel taalgebruik zeg, ik snap nog steeds niet dat mensen vrijwillig die weblog lezen.quote:Moeha. Wie zei daar dat er nooit iets te lachen valt op Fok! De kindertjes verderop deden driewerf ROTFLOL toen ze vanochtend De Telegraaf opensloegen. En terecht, want het is dan ook een regelrechte NooitGrappig. In de Fok!-comments verscheen eerder deze week een feauteau van een knaapje met een schietpistool. Naar aanleiding van het nieuws dat de pliesie van Groningen tegenwoordig crimefight vanachter de PC. Bingo zei de wakkere fotoredacteur van de Telegraaf. Hij plukte een plaatje van het net. Soepte er een balkje erbij... en gaan met die persen. Het bewuste Fokkertje Geqxon denkt er over om de juridische Abteilung van de Telegraaf helemaal kapot te maken. "Ik ga het hier zo even met mijn adviseur over praten, dit is nou niet echt leuk."
Dist en dirktator?quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:52 schreef Dirktator het volgende:
Jawel heur...de vuilnisbak-Fortuynisten van GeenStijl hebben dan eindelijk de weg naar FOK! gevonden. Chapeau kameraden! Maar nu opgezouten, de contacten met de IND en Michieltje Smit dienen immers goed onderhouden te worden!
FOK!'ker Geqxon (what's in a name?) werd gedist, stond erbij en keek erna. Waarvan akte.
Het betreffende epistel.
[..]
bron
och hetzelfde taalgebruik zie je hier ook.quote:Op woensdag 8 maart 2006 15:16 schreef Molluck het volgende:
[..]
Die Doritos heten niet meer zo. Die heten nu Sweet Chilli Pepper oid.
Ontopic, wat een achterlijk taalgebruik
[..]
Wat een infantiel taalgebruik zeg, ik snap nog steeds niet dat mensen vrijwillig die weblog lezen.
Heey! Diss de Fok!Weblog niet.quote:Op woensdag 8 maart 2006 15:38 schreef Rotterdam-Chello het volgende:
Voor de weblogs kun je idd beter Vkmag of geenstijl bezoeken. De weblogs van Fok vallen daarbij zeker in het niet.
Geblaatquote:Op woensdag 8 maart 2006 15:44 schreef Dirktator het volgende:
Even to the point, lieve kijkbuiskinders. Wat moeten we nu vinden van het geblaat van GS?
In ONZ heb je er ook eentje lopen dacht ik.quote:Op woensdag 8 maart 2006 15:56 schreef Dirktator het volgende:
Geqxon in de telegraaf (als crimineel) : ander topique over Geqxon's stuk in de Telegraaf.
mensch! geenstijl is scheisse! in een geestige verpakking, dat wel.quote:Op woensdag 8 maart 2006 15:57 schreef NiteSpeed het volgende:
Wat heeft iedereen toch opeens een hekel aan GeenStijl omdat ze iets zeggen over Fok!. Ha, stoer hoer. Maar dan moeten jullie niet meer stieken op GS meelezen hè? Zo gluiperig zijn jullie hier allemaal wel.
Ruimt wel lekker op zo!quote:Op woensdag 8 maart 2006 16:08 schreef The_Terminator het volgende:
Offtopic en slowchat bagger verwijderd.
Ik kan er geen touw aan vast knopen, een fokker is opgepakt omdat ie z'n geweer showde en Geenstijl lacht het uit?quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:52 schreef Dirktator het volgende:
Jawel heur...de vuilnisbak-Fortuynisten van GeenStijl hebben dan eindelijk de weg naar FOK! gevonden. Chapeau kameraden! Maar nu opgezouten, de contacten met de IND en Michieltje Smit dienen immers goed onderhouden te worden!
FOK!'ker Geqxon (what's in a name?) werd gedist, stond erbij en keek erna. Waarvan akte.
Het betreffende epistel.
[..]
bron
ja maar geenstijl is toch ook uitlachbaar?quote:Op woensdag 8 maart 2006 16:14 schreef Agiath het volgende:
[..]
Ik kan er geen touw aan vast knopen, een fokker is opgepakt omdat ie z'n geweer showde en Geenstijl lacht het uit?
Als dat zo is, diep triest![]()
Volgens mij was er een pistool in zijn handen gefotosoept, maar dat weet ik niet zeker!quote:Op woensdag 8 maart 2006 16:14 schreef Agiath het volgende:
[..]
Ik kan er geen touw aan vast knopen, een fokker is opgepakt omdat ie z'n geweer showde en Geenstijl lacht het uit?
quote:ehm
Die Geqxon staat dus gewoon online met een foto waarop hij afgebeeld is met een (nep)wapen.
Het in bezit hebben van zo´n (nep)wapen is verboden. En nu denken stappen te kunnen ondernemen? Als je met je domme kop niet gezien wil worden bij het uithalen van stupideiteten moet je die foto´s niet online zetten. Da´s je eigen graf graven.
Kortom die Geqxon is een jeugdcrimineel.
Wat moet zo´n triest snotjochie überhaupt met zo´n (nep)wapen?
Die ouders maar eens flink aanpakken op het gedrag van hun zoontje lijkt me.
ze hebben wel een beetje gelijk vind ik.quote:
Begrijpend lezen. Zie anders ook de Frontpage.quote:Op woensdag 8 maart 2006 16:14 schreef Agiath het volgende:
Die reactie verschilt niet zo heel veel van een gemiddelde reactie op de fok frontpage.quote:
Wie leest er dan ook de Fok! FP?quote:Op woensdag 8 maart 2006 16:37 schreef Muizig het volgende:
[..]
Die reactie verschilt niet zo heel veel van een gemiddelde reactie op de fok frontpage.
Zowel de fok als de geenstijl frontpage moeten het niet zo heel erg van de 'gevatte' opmerkingen van hun bezoekers hebben![]()
ghehe volgensmij waren er hele andere dingen in zijn had gesoeptquote:Op woensdag 8 maart 2006 16:15 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Volgens mij was er een pistool in zijn handen gefotosoept, maar dat weet ik niet zeker!
In rijmvorm?quote:Op woensdag 8 maart 2006 16:53 schreef Pizzakoppo het volgende:
Diss ze terug Dirktator
TVP Alvast! Als Dirktrator gaat dissen, word het een kwaliteitstopic!quote:Op woensdag 8 maart 2006 16:53 schreef Pizzakoppo het volgende:
Diss ze terug Dirktator
Het G5S1 virus is hier! Ren mensen!quote:Op woensdag 8 maart 2006 16:55 schreef Manneke_Pils het volgende:
Heaumeau's zijn het.
quote:Op woensdag 8 maart 2006 16:56 schreef Xebber het volgende:
[..]
TVP Alvast! Als Dirktrator gaat dissen, word het een kwaliteitstopic!![]()
![]()
Ik pleit voor een sub forum waarin dirktator kan worden gebattledquote:
Dirktrator is geen plebejer.quote:Op woensdag 8 maart 2006 17:06 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ik pleit voor een sub forum waarin dirktator kan worden gebattled![]()
TT moet worden verandert: FOK!-plebejer dist GeenStijl. zodra dirktator heeft gedist![]()
Maar hij temt ze welquote:Op woensdag 8 maart 2006 17:09 schreef Xebber het volgende:
[..]
Dirktrator is geen plebejer.![]()
Dirktrator!!
Briljant topique!!!!quote:
quote:Op woensdag 8 maart 2006 15:04 schreef Dirktator het volgende:
pliesieburo
quote:Op woensdag 8 maart 2006 15:56 schreef Dirktator het volgende:
topique
quote:
Geenstijl-spelling.quote:Op woensdag 8 maart 2006 17:44 schreef Dirktator het volgende:
topique
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |