quote:Op woensdag 8 maart 2006 15:09 schreef renz0r het volgende:
GeenStijl
Vroegah was het nog wat, tegenwoordig pure commerciele (Wannabe fok) bagger
Flabber
Die Doritos heten niet meer zo. Die heten nu Sweet Chilli Pepper oid.quote:Op woensdag 8 maart 2006 15:03 schreef -Marc- het volgende:
GeenStijl, ik vind het wel lekker
Sinds wanneer kunnen Doritos praten?
Wat een infantiel taalgebruik zeg, ik snap nog steeds niet dat mensen vrijwillig die weblog lezen.quote:Moeha. Wie zei daar dat er nooit iets te lachen valt op Fok! De kindertjes verderop deden driewerf ROTFLOL toen ze vanochtend De Telegraaf opensloegen. En terecht, want het is dan ook een regelrechte NooitGrappig. In de Fok!-comments verscheen eerder deze week een feauteau van een knaapje met een schietpistool. Naar aanleiding van het nieuws dat de pliesie van Groningen tegenwoordig crimefight vanachter de PC. Bingo zei de wakkere fotoredacteur van de Telegraaf. Hij plukte een plaatje van het net. Soepte er een balkje erbij... en gaan met die persen. Het bewuste Fokkertje Geqxon denkt er over om de juridische Abteilung van de Telegraaf helemaal kapot te maken. "Ik ga het hier zo even met mijn adviseur over praten, dit is nou niet echt leuk."
Dist en dirktator?quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:52 schreef Dirktator het volgende:
Jawel heur...de vuilnisbak-Fortuynisten van GeenStijl hebben dan eindelijk de weg naar FOK! gevonden. Chapeau kameraden! Maar nu opgezouten, de contacten met de IND en Michieltje Smit dienen immers goed onderhouden te worden!
FOK!'ker Geqxon (what's in a name?) werd gedist, stond erbij en keek erna. Waarvan akte.
Het betreffende epistel.
[..]
bron
och hetzelfde taalgebruik zie je hier ook.quote:Op woensdag 8 maart 2006 15:16 schreef Molluck het volgende:
[..]
Die Doritos heten niet meer zo. Die heten nu Sweet Chilli Pepper oid.
Ontopic, wat een achterlijk taalgebruik
[..]
Wat een infantiel taalgebruik zeg, ik snap nog steeds niet dat mensen vrijwillig die weblog lezen.
Heey! Diss de Fok!Weblog niet.quote:Op woensdag 8 maart 2006 15:38 schreef Rotterdam-Chello het volgende:
Voor de weblogs kun je idd beter Vkmag of geenstijl bezoeken. De weblogs van Fok vallen daarbij zeker in het niet.
Geblaatquote:Op woensdag 8 maart 2006 15:44 schreef Dirktator het volgende:
Even to the point, lieve kijkbuiskinders. Wat moeten we nu vinden van het geblaat van GS?
In ONZ heb je er ook eentje lopen dacht ik.quote:Op woensdag 8 maart 2006 15:56 schreef Dirktator het volgende:
Geqxon in de telegraaf (als crimineel) : ander topique over Geqxon's stuk in de Telegraaf.
mensch! geenstijl is scheisse! in een geestige verpakking, dat wel.quote:Op woensdag 8 maart 2006 15:57 schreef NiteSpeed het volgende:
Wat heeft iedereen toch opeens een hekel aan GeenStijl omdat ze iets zeggen over Fok!. Ha, stoer hoer. Maar dan moeten jullie niet meer stieken op GS meelezen hè? Zo gluiperig zijn jullie hier allemaal wel.
Ruimt wel lekker op zo!quote:Op woensdag 8 maart 2006 16:08 schreef The_Terminator het volgende:
Offtopic en slowchat bagger verwijderd.
Ik kan er geen touw aan vast knopen, een fokker is opgepakt omdat ie z'n geweer showde en Geenstijl lacht het uit?quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:52 schreef Dirktator het volgende:
Jawel heur...de vuilnisbak-Fortuynisten van GeenStijl hebben dan eindelijk de weg naar FOK! gevonden. Chapeau kameraden! Maar nu opgezouten, de contacten met de IND en Michieltje Smit dienen immers goed onderhouden te worden!
FOK!'ker Geqxon (what's in a name?) werd gedist, stond erbij en keek erna. Waarvan akte.
Het betreffende epistel.
[..]
bron
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |