quote:Op woensdag 8 maart 2006 13:22 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Doet remzz geen opleiding journalistiek?
Advizeur? En Bram wie?quote:Op woensdag 8 maart 2006 13:25 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
hij is hier!
vertel Geq.... wat ga je doen wie is je advizeur en waarom heb je bram moscowic nog niet gebeld?kort om hoe voel je je
yvonne is zijn adviseurquote:Op woensdag 8 maart 2006 13:25 schreef tonks het volgende:
[..]
Hij is aan het overleggen met zijn adviseur
OMFG BARRA LEER SCHRIJVEN!quote:Op woensdag 8 maart 2006 13:25 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
hij is hier!
vertel Geq.... wat ga je doen wie is je adviseur en waarom heb je Bram Moscowitz nog niet gebeld?kort om hoe voel je je
Een balkje over iemand z'n ogen is toch gewoon genoeg om iemand onherkenbaar te maken, dat zie je standaard. Dat er dan nog mensen zijn die hem herkennen maakt weinig uit, denk niet dat hij daar veel aan kan doen.quote:Op woensdag 8 maart 2006 13:22 schreef GiSaE het volgende:
[..]
1. Hij heeft het niet op internet gezet om als crimineel uitgemaakt te worden.
2. Hij is onherkenbaar, toch weet een groot gedeelte van nederland direct wie het is...
geenstijl is ook weer eens jaloers, vermoeiende apenbende daar.quote:Op woensdag 8 maart 2006 13:51 schreef Thieske het volgende:
Nu ook op geenstijl.nl
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/012714.html#comments
zelfs mét een balkje is het niet de bedoeling een foto van en onschuldige te plaatsen en te beweren dat dàt de voortvluchtige crimineel zou zijn ....quote:Op woensdag 8 maart 2006 13:44 schreef Murray het volgende:
[..]
Een balkje over iemand z'n ogen is toch gewoon genoeg om iemand onherkenbaar te maken, dat zie je standaard. Dat er dan nog mensen zijn die hem herkennen maakt weinig uit, denk niet dat hij daar veel aan kan doen.
Waarvanquote:Op woensdag 8 maart 2006 13:58 schreef michiel_merk het volgende:
[afbeelding]
hup ,beroep doen op Artikel 20 terug naaien die hap
Ja, het is hem wel ja.quote:Op woensdag 8 maart 2006 10:10 schreef yvonne het volgende:
[..]
En Nolius heeft hem in het echt gezen voor FOK!radio
Nu 19 ofzo.quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:18 schreef TerroRobbie het volgende:
Hoe oud is die gekson knakker eigenlijk?
quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:23 schreef tonks het volgende:
ik zie het al voor me bij boulevard straks, Een jongen van een internetforum FOK, albert lacht, genaamd geqxon Albert:Gek..son? geskon? sekgon?
Dat wordt een topuitzending inderdaadquote:Op woensdag 8 maart 2006 14:23 schreef tonks het volgende:
ik zie het al voor me bij boulevard straks, Een jongen van een internetforum FOK, albert lacht, genaamd geqxon Albert:Gek..son? geskon? sekgon?
Pas maar op, voor ie het weet heeft ie Albert achter zich aan...quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:23 schreef tonks het volgende:
Toch was zijn fiets wel ok.quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:21 schreef zoalshetis het volgende:
ik neem aan dat de politie en de op fok! meelezende aivd wel een onderzoek gaat instellen naar geqxon en de desbetreffende foto. niet zo fijn lijkt me.
Post statsquote:Op woensdag 8 maart 2006 14:29 schreef iDex het volgende:
mgoed schadevergoeding voor de webhoster, zit dat erin? begint echt een hype te worden die foto
quote:Op woensdag 8 maart 2006 13:01 schreef KreKkeR het volgende:
[Reactie
Geqxon was vanochtend nog op de site van FOK! te vinden. Hij heeft inmiddels op de website van FOK! op het bericht gereageerd (zie reactie om 10:39 uur): "Ik ga het hier zo even met mijn adviseur over praten, dit is nou niet echt leuk."]
"En we hebben hem nu aan de lijn"quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:23 schreef tonks het volgende:
ghehehe ik denk dat ie het zelf niet eens kan uitspreken.quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:23 schreef tonks het volgende:
Moeha. Dat zou geniaal zijn.quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:38 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Geqxon vraag bij boulevard of daphne der tieten wil laten zien!
Ik vind dat hij een award verdiend.quote:
Doet ze toch niet...quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:38 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Geqxon vraag bij boulevard of daphne der tieten wil laten zien!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |