LOL, kan je gelijk zien wat een kut krant het is.quote:Op woensdag 8 maart 2006 09:58 schreef Kozzmic het volgende:
Hehe, die hebben ze hier gevonden: Foto op internet verraadt jonge inbreker
Wat een blunder!
quote:
je zit niet erg goed in je woordenschat he?quote:
Dan zou je terug moeten graven in de GoT HK geschiedenis ..quote:Op woensdag 8 maart 2006 10:07 schreef Kozzmic het volgende:
Is er ergens een bewijs dat dit Gexqon is, en niet de gevreesde internetcrimineel? Ik zie hier wel een leuk berichtje in voor de FP.
Jep, zie FP-hokquote:Op woensdag 8 maart 2006 10:07 schreef Kozzmic het volgende:
Is er ergens een bewijs dat dit Gexqon is, en niet de gevreesde internetcrimineel? Ik zie hier wel een leuk berichtje in voor de FP.
En Nolius heeft hem in het echt gezen voor FOK!radioquote:Op woensdag 8 maart 2006 10:07 schreef Kozzmic het volgende:
Laat staan als ouders van Geqxon zijndequote:Op woensdag 8 maart 2006 10:10 schreef 14.gif het volgende:
Dan sta je ook raar te kijken als die op je deurmat valt (als Geqxon zijnde)![]()
quote:Op woensdag 8 maart 2006 10:11 schreef tonks het volgende:
Staat dit op de voorpagina? ik wil hiervoor gewoon die krant kopen.
Gaarne.quote:Op woensdag 8 maart 2006 10:06 schreef De_Hertog het volgende:
Jammer dat het onderschrift net niet helemaal te lezen is, maar volgens mij zeggen ze zelfs gewoon dat het die foto is, aangezien er al iets over proefverlof bij staat. Kan iemand met de Telegraaf het gehele onderschrift misschien even overtikken?
quote:Op woensdag 8 maart 2006 10:06 schreef De_Hertog het volgende:
Jammer dat het onderschrift net niet helemaal te lezen is, maar volgens mij zeggen ze zelfs gewoon dat het die foto is, aangezien er al iets over proefverlof bij staat. Kan iemand met de Telegraaf het gehele onderschrift misschien even overtikken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |