Iig niet de VVD, D66 is waarschijnlijk de meest liberale partij in de 2e kamer. De VVD is tegenwoordig reactionair-conservatief met een enorme hang naar de vroege 20e eeuw denk ik wel eensquote:
Ik stel me niet aan, een links-extremistisch bestuur is een ramp.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:34 schreef Solopeople het volgende:
[..]
Ja. Rotterdam zal in vlammen opgaan, een groot Sodom en Gomorra zal verrijzen met kameraad Bos aan het hoofd. Och ende wee! Ellende! Ziekte! Brrr.
(stel je niet aan man)
Begin van de ondergangquote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:35 schreef Solopeople het volgende:
Opzouten met die zure rekenballen van de VVD, volgend jaar gaan de sigaren de oppositie in, hier komt de linkse lente aan! Nederland wordt weer wakker geloof ik!!
Ben ik ook geen fan van nee.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:33 schreef ChRoNiC het volgende:
[..]
Paul Witteman is trouwens helemaal vervelend!!! Die man laat echt niemand uitpraten.
Ik hoop dat de VVD het redelijk heeft gedaan in Rotterdam, dat zou een mooi zijnquote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:36 schreef TimmyAsd het volgende:
Rotterdam krijgt het trouwens wel lastig, als LR en PvdA niet gaan samenwerken. PvdA, en zeker LR, hebben minstens 3 andere partijen nodig om een meerderheid te krijgen..
D'66 is juist nog minder liberaal dan de VVD, is voor nóg meer overheidsbemoeienis.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Iig niet de VVD, D66 is waarschijnlijk de meest liberale partij in de 2e kamer. De VVD is tegenwoordig reactionair-conservatief met een enorme hang naar de vroege 20e eeuw denk ik wel eens.
Bij mij heb je aan een gedachte genoeg, maar bij Maxime zou het best kunnen.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:36 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Moet die daar ook van rillen dan? Kan het me goed voorstellen trouwens..
Van 9,8% naar 6,2%.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:37 schreef ChRoNiC het volgende:
[..]
Ik hoop dat de VVD het redelijk heeft gedaan in Rotterdam, dat zou een mooi zijn
Tijd voor een missie van Defensie. Gevaarlijker dan Afghanistan.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:36 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
De NCPN is in Reiderland van 34,1% naar 15,8% gegaan, helaas zijn ze in Lemsterland gelijk gebleven en in Heiloo zelfs verdubbeld.
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:37 schreef NightH4wk het volgende:
[..]
Bij mij heb je aan een gedachte genoeg, maar bij Maxime zou het best kunnen.
Dat bedoel ik.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:36 schreef TimmyAsd het volgende:
Rotterdam krijgt het trouwens wel lastig, als LR en PvdA niet gaan samenwerken. PvdA, en zeker LR, hebben minstens 3 andere partijen nodig om een meerderheid te krijgen..
Is een bestuur met LPF of VVD dan rechts-extremistisch?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:36 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik stel me niet aan, een links-extremistisch bestuur is een ramp.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |