quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:13 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Weet ik niet, naar FOK traditie zal ik daarvoor moeten oordelen op grond van een foto!
ja rare christenen enzoquote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:09 schreef Pracissor het volgende:
[..]
POL wordt overgenomen door allerlei 'enge' types.![]()
![]()
en vieze stinkende linkse boomterroristen...quote:
Ik heb het maar afgezet, mijn ogen kunnen maar een beperkte hoeveelheid ellende weerstaan.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:16 schreef Airelle het volgende:
Kan geregeld worden... maar niet vanavond nog haha. Ik luister aandachtig naar mevrouw van der Laan.
Ik zal het maar eerlijk bekennen. Ik heb wel compassie voor D'66.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:19 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Ik heb het maar afgezet, mijn ogen kunnen maar een beperkte hoeveelheid ellende weerstaan.![]()
D66 is niet wat mijn tranen roert, PvdA wel...quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:20 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik zal het maar eerlijk bekennen. Ik heb wel compassie voor D'66.
Mijne is net leeg...quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:21 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
* Disciple_of_Guinness opent hier een beugeltje
Misschien moet ik minder van avatar veranderen...quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:06 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dat wist ik al wel. Maar wie ben jij
?
Ja goed plan!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:21 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
* Disciple_of_Guinness opent hier een beugeltje
Hahaquote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:29 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Hou je maar vast voor 4 jaar beste stuurlui aan wal.
Van die kerel rechts van Bos?quote:
Nee op die kwal in het midden.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:58 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Van die kerel rechts van Bos?
Nee, als D66'er ben ik blij dat de conservatieven de grote verliezers zijn en D66 komt er wel bovenop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |