Ja, dat zeg ik. Wat heb ik met Job Cohen te maken - hij heeft gewoon een domme wet gemaakt.quote:Op donderdag 23 maart 2006 22:46 schreef more het volgende:
[..]
Die heeft de vreemdelingenwet die Rita Verdonk nu moet uitvoeren ontworpen. Rita houdt zich gewoon aan de wet. Een wet ontworpen door PvdA-er Job Cohen.
Jij woont vast niet in Rotterdamquote:Op donderdag 23 maart 2006 23:05 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja, dat zeg ik. Wat heb ik met Job Cohen te maken - hij heeft gewoon een domme wet gemaakt.
Europa is best wel groot. Ben je weleens uit NL geweest? Ik noem er maar een paar waar het écht a-sociaal is.......quote:Op donderdag 23 maart 2006 21:29 schreef SCH het volgende:
In Europa is het beleid nergens zo asociaal als in Nederland ..........................
Op het gebied van vluchtelingen en immigratie? No wayquote:Op donderdag 23 maart 2006 23:09 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Europa is best wel groot. Ben je weleens uit NL geweest? Ik noem er maar een paar waar het écht a-sociaal is.......
Polen
Roemenië
Bulgarije
Hongarije
Voormalig Joegoslavië
Albanië
Csechië
Slowakije
Italië
Spanje
Portugal
...............
......................
Weet waar je over lult jankzak...!
Tja, dat racisme was een kortstondige hype.quote:Op donderdag 23 maart 2006 23:07 schreef Lacoste-krokodil het volgende:
[..]
Jij woont vast niet in Rotterdam![]()
Grappig dat amper 4 jaar na Fortuyn zoveel mensen weer als een waanzinnige allochtonen gaan likken en van asociaal beleid gaan spreken.
Die stomme Rita ook he.......quote:Op donderdag 23 maart 2006 23:12 schreef SCH het volgende:
[..]
Op het gebied van vluchtelingen en immigratie? No way![]()
Hilarischquote:Op donderdag 23 maart 2006 23:09 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Weet waar je over lult jankzak...!
Ik noem het liever realismequote:Op donderdag 23 maart 2006 23:12 schreef SCH het volgende:
[..]
Tja, dat racisme was een kortstondige hype.
Wat is a-sociaal volgens jouw optiek? Of vind je a-sociaal dat economische gelukszoekers niet meer massaal naar NL kunnen vanwege strengere criteria eisen om vervolgens jaren gevoed en onderhouden worden uit de grote ruif?quote:Op donderdag 23 maart 2006 23:12 schreef SCH het volgende:
[..]
Op het gebied van vluchtelingen en immigratie? No way![]()
Gelukszoekersquote:Op donderdag 23 maart 2006 23:19 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Wat is a-sociaal volgens jouw optiek? Of vind je a-sociaal dat economische gelukszoekers niet meer massaal naar NL kunnen vanwege strengere criteria eisen om vervolgens jaren gevoed en onderhouden worden uit de grote ruif?
Ja, onzin natuurlijk want de meeste mensen die hier naartoe komen, hebben de wens en verwachting ellende te vinden...quote:Op donderdag 23 maart 2006 23:32 schreef SCH het volgende:
[..]
GelukszoekersOok zo'n woord uit het rechtse vocabulaire
![]()
Jij wilt niet gelukkig worden, begrijp ik?quote:Op donderdag 23 maart 2006 23:33 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Ja, onzin natuurlijk want de meeste mensen die hier naartoe komen, hebben de wens en verwachting ellende te vinden...![]()
Ga er eens op in i.p.v. drogreden uitvluchten te hanteren.quote:Op donderdag 23 maart 2006 23:32 schreef SCH het volgende:
[..]
GelukszoekersOok zo'n woord uit het rechtse vocabulaire
![]()
Dat deed ik. Het is zo'n onzinterm.quote:Op donderdag 23 maart 2006 23:34 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Ga er eens op in i.p.v. drogreden uitvluchten te hanteren.
Heb ik gedaan, ik vind die term echt waanzinnig onzinnig gekozen. Als je met iets beters komt praten we verderquote:Op donderdag 23 maart 2006 23:36 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Ik had een beter uitvlucht van je verwacht. Beantwoord nou eens wat ik je vroeg.
Oen, je zegt het zelf ook al, gelukkig worden. Hoe kun je in godsnaam dan een negatieve link naar gelukzoeker maken. Ik geef die lui zelfs groot gelijk als ze elders dan in eigen land proberen om een leven op te bouwen.quote:Op donderdag 23 maart 2006 23:34 schreef SCH het volgende:
[..]
Jij wilt niet gelukkig worden, begrijp ik?
Kom SCH. Of ga je weer zoals gewoonlijk de discussie uit de weg als het te heet onder je kloten wordt?quote:Op donderdag 23 maart 2006 23:44 schreef SCH het volgende:
[..]
Heb ik gedaan, ik vind die term echt waanzinnig onzinnig gekozen. Als je met iets beters komt praten we verder![]()
Dan moet je vooral GL of SP stemmenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 06:58 schreef OFfSprngr het volgende:
dus minder burocratie en minder ambtenaren
Nee alsof rechts zo mooi is, we hebben in de jaren 70 en de decennia daarop een dijk van een zorgstelsel in elkaar gezet, iets dat "rechts" nu met man en macht kapot aan het maken is. Volgens mij is het aan de linkse partijen (PvdA, SP, GL) om het zaakje er weer een beetje bovenop te krijgen!quote:
Ik heb hem nog op dergelijk aangesproken, maarja.quote:Op donderdag 23 maart 2006 23:51 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Kom SCH. Of ga je weer zoals gewoonlijk de discussie uit de weg als het te heet onder je kloten wordt?
En met inhoudelijke kritiek negeren bedoel ik dus ook: vragen met vragen beantwoorden, met onzin om de kwestie heen draaien en smiley-reacties.quote:Op donderdag 23 maart 2006 23:10 schreef Evil_Jur het volgende:
Het is wel waar wat SCH betreft; hij reageert vaak emotioneel, onderbouwt zijn stellingen niet en negeert inhoudelijke kritiek. En het is mij ook niet onopgemerkt gebleven dat in gevallen van generalisatie, of zelfs bashen door SCH niet wordt ingegrepen.
Nou, je gaat er erg diep op in hoor.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 08:25 schreef Raymond_de_Zwart het volgende:
[..]
Dan moet je vooral GL of SP stemmen![]()
In een discussie over asielzoekers met de zaaddodende term gelukszoeker aankomen en daar dan een serieuze reactie op verwachten, dat is in mijn ogen verzieken van de discussiequote:Op vrijdag 24 maart 2006 08:32 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Ik heb hem nog op dergelijk aangesproken, maarja.
[..]
En met inhoudelijke kritiek negeren bedoel ik dus ook: vragen met vragen beantwoorden, met onzin om de kwestie heen draaien en smiley-reacties.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |