76 zetels?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:31 schreef komrad het volgende:
linkse meerderheid volgens de peiling, precies 76 zetels
Zomaar stemmen zal ik zowiezo nooit doen. Het kan trouwens elke keer anders zijn...quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:30 schreef ChRoNiC het volgende:
[..]
Oke kan me niks bij voorstellen maar je hebt je tenminste erin verdiept. Kan je maar van HEEL weinig mensen zeggen.
Rechts is echt niet alles..quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:33 schreef ChRoNiC het volgende:
Hmmz, ik snap niet wat veel mensen in Nederland ineens weer zien in links
Dit zegt helemaal niets. Dit is een afgeleide peiling, bovendien zijn er redelijk wat stemgerechtigden voor wie dit 'stemmen' een momentopname is.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:31 schreef komrad het volgende:
linkse meerderheid volgens de peiling, precies 76 zetels
weet niet of ik daar blij mee moet zijn
Veel studentenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:33 schreef Dr.Aart het volgende:
Enschede is erg links
En gelukkig zijn er zelfs nog een paar stemgerechtigden die snappen dat stemmen voor gemeenteraad iets anders is dan voor tweede kamerquote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:34 schreef okee6 het volgende:
[..]
Dit zegt helemaal niets. Dit is een afgeleide peiling, bovendien zijn er redelijk wat stemgerechtigden voor wie dit 'stemmen' een momentopname is.
Dat geldt natuurlijk ook voor de TK verkiezingen zelf. Het is per definitie een momentopname, dat snappen we allemaal wel hoor.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:34 schreef okee6 het volgende:
[..]
Dit zegt helemaal niets. Dit is een afgeleide peiling, bovendien zijn er redelijk wat stemgerechtigden voor wie dit stemmen een momentopname is.
Oh ok, ik dacht juist linksquote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:35 schreef ChRoNiC het volgende:
[..]
Studenten zijn vaak juist rechts, maar goed. Tenzij je in Wageningen studeert ofzo
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:36 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Oh ok, ik dacht juist linksMaar goed, dan gaat die vlieger niet op
Groeiende groep mensen die hun kansen niet pakken en niet zonder overheidssteun kunnen. Links stemmen is dan de gunstigste keuze.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:33 schreef ChRoNiC het volgende:
Hmmz, ik snap niet wat veel mensen in Nederland ineens weer zien in links
neigt wel heel erg veel naar proteststemmen.
Ja, sorry, mijn ervaring in Enschede... Heb er 2 jaar gezeten, maar misschien lag dat aan de mensen waar ik mee omgingquote:
Nutteloos, voordat er wat bekend is is dit topic al geslotenquote:
Studenten zijn net mensen, d'r zijn rechtse en linkse.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:36 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Oh ok, ik dacht juist linksMaar goed, dan gaat die vlieger niet op
Maakt mij niet uit hoorquote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:37 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Ja, sorry, mijn ervaring in Enschede... Heb er 2 jaar gezeten, maar misschien lag dat aan de mensen waar ik mee omging
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |