idd, ik moest toch nog een 2e vinden waar ze de grootste wordenquote:
Spekman, PvdA-wethouder in Utrecht!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:27 schreef Gellius het volgende:
Nu bent ik een PvdA-stemmer, maar wie is in Godsnaam die kinkel in dat boerenkieltje?
Triest figuur..quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:27 schreef RubberenRobbie het volgende:
[..]
Spekman, PvdA-wethouder in Utrecht!
Zijn wel redelijk wat gemeenten waar ze de grootsten zijn/warenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:27 schreef ChRoNiC het volgende:
[..]
In Den Haag is/was VVD ook de grootste..
Mooie stad
Hee, vergeet Vlieland niet!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:27 schreef ChRoNiC het volgende:
[..]
In Den Haag is/was VVD ook de grootste..
Mooie stad
Wat een gast zeg! Maakt maar weer eens duidelijk dat PvdA-stemmers zich amper verdiepen in de partij. Paar populistische uitspraken van Wouter Bos en zelfs sukkels in Utrecht weten te scoren.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:27 schreef RubberenRobbie het volgende:
[..]
Spekman, PvdA-wethouder in Utrecht!
Jij bent PvdA stemmer?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:28 schreef TimmyAsd het volgende:
Gelukkig is de vvd in mijn stad NIET de grootste
Mijn gedachtequote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:29 schreef Idiosincrasico het volgende:
[..]
Wat een gast zeg! Maakt maar weer eens duidelijk dat PvdA-stemmers zich amper verdiepen in de partij. Paar populistische uitspraken van Wouter Bos en zelfs sukkels in Utrecht weten te scoren.
Nee. Heb Groenlinks gestemdquote:
Ja stel je voor, dan zou het straks misschien wel een soort Wassenaar worden!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:28 schreef TimmyAsd het volgende:
Gelukkig is de vvd in mijn stad NIET de grootste
Oke kan me niks bij voorstellen maar je hebt je tenminste erin verdiept. Kan je maar van HEEL weinig mensen zeggen.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:30 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Nee. Heb Groenlinks gestemdKwamen op mij het beste over, heb ze 1 voor 1 weggestreept en kwam bij GL uit
Je hebt zelf wel door dat je nu zelf iets vergelijkbaars doet hè?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:29 schreef Idiosincrasico het volgende:
[..]
Wat een gast zeg! Maakt maar weer eens duidelijk dat PvdA-stemmers zich amper verdiepen in de partij. Paar populistische uitspraken van Wouter Bos en zelfs sukkels in Utrecht weten te scoren.
Wassenaar is totaal niet te vergelijken met Amsterdan natuurlijk..quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:30 schreef HenriOsewoudt het volgende:
[..]
Ja stel je voor, dan zou het straks misschien wel een soort Wassenaar worden!
Ik weet het welquote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:31 schreef komrad het volgende:
linkse meerderheid volgens de peiling, precies 76 zetels
weet niet of ik daar blij mee moet zijn
Beetje om te huilen maar goedquote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:31 schreef komrad het volgende:
linkse meerderheid volgens de peiling, precies 76 zetels
weet niet of ik daar blij mee moet zijn
Of Haren (Gr.). Daar heeft de lokale politiek helemaal geen issues meer waar ze het over oneens zijn, dat is echt fantastisch.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:30 schreef HenriOsewoudt het volgende:
[..]
Ja stel je voor, dan zou het straks misschien wel een soort Wassenaar worden!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |