Nope, zit ook niet meer bij DEUS, wat een stel egoisten zijn dat zeg. Iedereen die commentaar had op het ingevoerde DKP systeem kreeg -50 DKP en zo zijn er nog wel meer van dat soort dingen. Als je het niet eens bent met de guildleader heb je sowieso een probleem, want zijn wil is wet.quote:Op maandag 13 maart 2006 14:12 schreef Richardfun het volgende:
Tain, speel je nog wel eens met je mage die bij DEUS zit?
WoW is geen democratiequote:Op maandag 13 maart 2006 14:16 schreef Tain het volgende:
[..]
Nope, zit ook niet meer bij DEUS, wat een stel egoisten zijn dat zeg. Iedereen die commentaar had op het ingevoerde DKP systeem kreeg -50 DKP en zo zijn er nog wel meer van dat soort dingen. Als je het niet eens bent met de guildleader heb je sowieso een probleem, want zijn wil is wet.
Nope, WoW is af en toe een dictatorschap met een dictator die geen leiding kan gevenquote:
Yeap, soms wel. Nu merk je gewoon wel dat in de wat meer high end content guild er gewoon heel strak wordt omgegaan met DKP en nieuwe regels. Om ergens te komen moet je tegen sommige spelers soms hard zijn.quote:Op maandag 13 maart 2006 14:19 schreef Tain het volgende:
[..]
Nope, WoW is af en toe een dictatorschap met een dictator die geen leiding kan geven
Tja, ik ben blij dat ik niet meer in die guild zit en als ik nu weer voor de grap op de site van ze kijken dan zie ik sowieso al 15 a 20 andere mensen in de guild zitten ten tijde toen ik er in zat. Dus ik ben ieder geval niet de enige die niet zo tevreden was over DEUS als guildquote:Op maandag 13 maart 2006 14:22 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Yeap, soms wel. Nu merk je gewoon wel dat in de wat meer high end content guild er gewoon heel strak wordt omgegaan met DKP en nieuwe regels. Om ergens te komen moet je tegen sommige spelers soms hard zijn.
Aan de andere kant, high end guilds hebben meestal ook spelers die sowieso wel willen
Ik wacht nog even vind die hunter nu weer even te leuk, lekker lowbies afknallenquote:Op maandag 13 maart 2006 14:41 schreef Richardfun het volgende:
maar Tain, wil je nog wel high end stuff doen? Doe die application op de Aeternum site
Yeah rightquote:Op maandag 13 maart 2006 10:26 schreef Stuiterbal.nl het volgende:
[..]
Komt meneer de full uber epic warrior er aan, Guenen crits you for 2281 , Guenen Execute crits you for 9482 . You die. FIJN!
Hoe heten je Alliance charsquote:Op maandag 13 maart 2006 15:02 schreef Lijst13 het volgende:
Ik ben nog op zoek naar een guild op de Ragnaros server. Alliance
Nu mijn 2de char ook bijna l60 is wordt het tijd om eens MC ed te gaan doen.
Weet trouwens iemand of er binnenkort weer migrations zijn? Iedere avond eerste 30 min wachten vanwegen een queue van 400+ wordt echt irritant
Ik kijk vanavond evenquote:Op maandag 13 maart 2006 15:05 schreef Richardfun het volgende:
Tain, ga eens die application invullen
Als ik vanavond nog inlog dan stuur ik wel even een berichtjequote:Op maandag 13 maart 2006 15:43 schreef Platina het volgende:
Tain/Richardfun, message die Elec ff voor mij, ik smeek jullie!!
http://wow.allakhazam.com/profile.html?835736quote:Op maandag 13 maart 2006 14:58 schreef Richardfun het volgende:
M'n eerste epic gewonnen gister in MC, nightslayer shoulders. M'n rogue begint eindelijk ergens op te lijken
http://wow.allakhazam.com/profile.html?685155
Dank U, dank U. Alleen m'n stormshroud Chestpiece is bagger. En moet nog dat rogue boek vinden in DM voor de trinket. Die dingen zijn niet te betalen op Ragnaros, men vraagt er minimaal 150g voor.quote:Op maandag 13 maart 2006 15:50 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
http://wow.allakhazam.com/profile.html?835736
Mijn druid atm
Edit: btw, voor blauwe equip helemaal niet slecht Richard
Voor je Royal Seal bedoel je. Tsja, ik heb die van mij goedkoop opgepikt, op low pop servers zonder al teveel 60's gaan ze inderdaad veel hoger weg. En je chestpiece, tsja zou ik weinig aan doen. Binnenkort dropt vast de nightslayer wel, en dara kan je wel weer even mee vooruitquote:Op maandag 13 maart 2006 17:24 schreef Richardfun het volgende:
[..]
Dank U, dank U. Alleen m'n stormshroud Chestpiece is bagger. En moet nog dat rogue boek vinden in DM voor de trinket. Die dingen zijn niet te betalen op Ragnaros, men vraagt er minimaal 150g voor.
Voordat ik de chestpiece van Nightslayer heb zijn we wel minimaal een maand verder. Ik wil ondertussen Nightbrace Tunic voor de fire resistance.quote:Op maandag 13 maart 2006 17:32 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Voor je Royal Seal bedoel je. Tsja, ik heb die van mij goedkoop opgepikt, op low pop servers zonder al teveel 60's gaan ze inderdaad veel hoger weg. En je chestpiece, tsja zou ik weinig aan doen. Binnenkort dropt vast de nightslayer wel, en dara kan je wel weer even mee vooruit
Ze nemen die account weg van die Elec? Wat bedoel je precies? Krijg je je character terug of zo?quote:Op maandag 13 maart 2006 17:51 schreef Platina het volgende:
Woot, blizzard geeft me nieuw me account back \o/ alleen reactivating kost geld weer :/ en ik ben 1400g ingame kwijt bah:@:@:@@:
en ze zien niet, wie dat heeft gedaan?quote:Op maandag 13 maart 2006 18:18 schreef Platina het volgende:
Ik heb gebeld, ik zeg zo, ik ben me pass en me secret question vergeten en van dat ik niet meer wist welke email de account op stond. Dus ik geef die paar emails, blijkt dat je email waar je account op staat niet zo 1,2,3 kunt veranderen. Dus zij password gereset en me account nu terug. Niks ergs mee gebeurd alleen 1400g lichter. Moest overigens eerst me Authentication Key geven ja.
En nu het leuke, die flikker heeft dus een een one month subscription dingen gedaan, betekent dat het automatisch doorloopt als het goed is. Dat ik dus de rest van mijn WoW Carriere gratis kan spelen (H)
Ik ook, 1400g, ik speel toch zelden, dus kan ik meer met ingame geldquote:Op maandag 13 maart 2006 20:15 schreef Appellenflappen het volgende:
Tjah 1400g of gratis spelen. Ik zou het wel weten hehe.
Echt serieus, ik speel best een lange tijd WoW, heb al wat instances gedaan enzo, maar toch begrijp ik dit verhaal maar voor 50%quote:Op dinsdag 14 maart 2006 03:27 schreef Ferdii het volgende:
wij zijn met blackraven vorige week bij chrommagus aangekomen, 1 keer gokken, meteen timelapse en ignite flesh
naja na een avondje whipen de reset gehad en dus weer met goede moed begonnen.
deze avond ebonroc/flamegor down dus wij chrommagus doen WEER timelapse en ignite flesh
(nu ging die stuk beter tot 30% aantal keer, en toen op 1 of andere reden een perma aggro whipe waardoor chrom naar de offtank ging en offtank daarna ook aggro whipe waardoor die dps ging nuken. dan is ignite flesh alweer gedaan en een whipe)
niet leuk die chrommie, iemand een goede verklaring voor die perma aggro whipes op de tanks?
Alliance EZ-mode in PvE ?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:40 schreef Migwi het volgende:
Gaat over de laatste mob voor het Nefarian event, wat toevallig ook een boss is, Chromaggus dus. Een gebuffde Magmadar
Hij heeft, hmm, aura's zal ik maar zeggen die je raid debuffen en die heeft ie 4 meen ik, elke encounter krijg je er 2 en tja, sommige combinatie's zijn best lastig
En zij hebben blijkbaar een probleem met de tanks die geen aggro kunnen houden, tsja, Horde he, wat zal ik er van zeggen
Elke keer dat je timelapse krijgt moet iedereen in de raid in LoS staan - behalve de offtank. De offtank ramt een paar hits op Chromaggus, brengt hem terug naar MT en gaat weer terug naar zn eigen plekje. Omdat timelapse een aggrodumper is zal op een gegeven moment je offtank meer aggro hebben dan je MT. Das geen prob, voormalig MT nu de offtank bezigheden laten doen (het terugbrengen).quote:Op dinsdag 14 maart 2006 03:27 schreef Ferdii het volgende:
wij zijn met blackraven vorige week bij chrommagus aangekomen, 1 keer gokken, meteen timelapse en ignite flesh
naja na een avondje whipen de reset gehad en dus weer met goede moed begonnen.
deze avond ebonroc/flamegor down dus wij chrommagus doen WEER timelapse en ignite flesh
(nu ging die stuk beter tot 30% aantal keer, en toen op 1 of andere reden een perma aggro whipe waardoor chrom naar de offtank ging en offtank daarna ook aggro whipe waardoor die dps ging nuken. dan is ignite flesh alweer gedaan en een whipe)
niet leuk die chrommie, iemand een goede verklaring voor die perma aggro whipes op de tanks?
nerf alliance!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 12:21 schreef Migwi het volgende:
[..]
Ja, zeker wel.
Alliance = imba voor PvE
![]()
fire resistancequote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:57 schreef burger het volgende:
Als je timelapse krijgt bij Chromaggus is het belangrijk dat elke keer als timelape gecast wordt de hele raid het krijgt.
Bij alle andere debuffs moeten met name de casters uit zicht blijven.
Bij ons hebben de healers een mage toegewezen die alleen de healers decursed.
Voor mages is het ook erg fijn als je ice specced bent.
Zonder minimaal 120 fire resistance unbuffed mag je niet mee in de raid.
En bandages en healstones gebruiken. De healers zoveel mogelijk 'ontlasten'
Niet zeiken, shamans will save youquote:Op dinsdag 14 maart 2006 12:21 schreef Migwi het volgende:
[..]
Ja, zeker wel.
Alliance = imba voor PvE
![]()
Ja fire resistance. Zonder 120 fire resistance krijg je geen invite voor een BWL raid.quote:
hij doelde meer op Chromaggus, daar heb je geen FR nodigquote:Op dinsdag 14 maart 2006 12:26 schreef burger het volgende:
[..]
Ja fire resistance. Zonder 120 fire resistance krijg je geen invite voor een BWL raid.
Als ie al Incinerate/Ignite flesh heeft ja. Out of Los YOU N00BS!!!!!!!!!! (hoor ik amdme al zeggenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 12:35 schreef Gamedemon het volgende:
Als je bij chromaggus gewoon blijft staan bij zijn vuur aanval dinges dan ben je gewoon dom bezig.
Je moet nooit gokken dat je het resist
klinkt bekend iddquote:Op dinsdag 14 maart 2006 12:36 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Als ie al Incinerate/Ignite flesh heeft ja. Out of Los YOU N00BS!!!!!!!!!! (hoor ik amdme al zeggen)
Voor 2 bazen dus ja.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 12:37 schreef burger het volgende:
Ik blijf erbij.....
Fire resist is een must in BWL
zoals Rodie zei, t eigenlijk alleen nodig bij firemaw (#@^@~!& kutste baas ingame ) en Vael, verder loop ik altijd gewoon rond in mn lawbringer/judgement combo zonder speciale FR gear.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 12:37 schreef burger het volgende:
Ik blijf erbij.....
ja maar niet voor alle bossesquote:Op dinsdag 14 maart 2006 12:37 schreef burger het volgende:
Ik blijf erbij.....
Meh, ik heb wel eens een mage laten doodgaan naast me met m'n priest. CT raid heeft af en toe dat iemand healthbar freezed. Net alsof de char geen aggro heeft.quote:Op maandag 13 maart 2006 23:09 schreef Platina het volgende:
bij 2de wipe ging tank binnen paar seconden dood en stonden daar 3 priests met full mana bar :/
Kutnoobs ook.
dat snap ik ook welquote:Op dinsdag 14 maart 2006 12:19 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Elke keer dat je timelapse krijgt moet iedereen in de raid in LoS staan - behalve de offtank. De offtank ramt een paar hits op Chromaggus, brengt hem terug naar MT en gaat weer terug naar zn eigen plekje. Omdat timelapse een aggrodumper is zal op een gegeven moment je offtank meer aggro hebben dan je MT. Das geen prob, voormalig MT nu de offtank bezigheden laten doen (het terugbrengen).
Waarschijnlijk had je aggrowipe omdat zowel off als maintank constant in LoS hebben gestaan en dus net zoals de rest constant aggrodump hebben gehad, of casters die niet in LoS zijn gaan staan bij timelapse
Tuurlijk niet. PuG's kunnen niks en die mensen kunnen ook niks anders zaten ze niet in een PuG. Rest de vraag wat jij erin deedquote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:32 schreef Platina het volgende:
Gast, ik weet niet precies hoe healing gaat, maar als de maintank Kurinaxx net pulled en dus als enige attacked worden dan verwacht ik opzicht toch wel dat je de maintank aangeklikt hebt? Dat is wel wat anders dan een of andere mage.
Bovendien die mongoalen konden niet eens een cirkel maken en uit elkaar staan
Tsja, ik zou mn priests tbh niet out of LoS zetten eigenlijk. Fade is wel lachen, maar tis een tijdelijke aggrodump. Kweet niet of zij ook hebben geover aggroot maar dara kan t wel eens aan liggen. Waar tanken jullie hem trouwens? Onze guild heeft de hal naar zijn kamer als meest perfecte positie bevonden. De wenteltrap wordt ook vaak gebruikt, maar die vonden wij dus enorm zuigen.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:38 schreef Ferdii het volgende:
[..]
dat snap ik ook wel
natuurlijk staat iedereen in timelapse behalve de offtank (en de priests kunnen er ook gewoon uit blijven, die faden gewoon en kunnen daarna blijven healen)
we hadden alleen last van de aggro whipes waardoor de wisseling van de tanks niet lekker verliep (chrom weer op verkeerde plek komt te staan) en daardoor de ignite flesh over de raid ging.
hakkar is een erg leuk gevecht idd, je kan trouwes beter niet sheepen maar alleen frost nova gebruiken, meestal loopt ie dan 1 of 2 sec vrij rond maar dat is niks vergeleken met de mana/tijd die dispellen kostquote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:40 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. PuG's kunnen niks en die mensen kunnen ook niks anders zaten ze niet in een PuG. Rest de vraag wat jij erin deed
Overigens gister eindelijk weer eens ZG gedaan en zowaar 1e try de gebuffte Hakkar neergehakt. Dat gevecht is nu ook veel leuker geworden als ik eerlijk ben. Tactiek was 2 tanks om aggro laten vechten, rest van de groep verspreid laten staan op de vlonder, nuken nuken nuken, zodra er een tank werd gemc't sheepen/seducen en zsm weer dispellen én om de minuut ongeveer Son of Hakkar naar boven pullen voor de life drain. Works like a charm
wij gebruiken de wenteltrap, werkt perfect.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:43 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Tsja, ik zou mn priests tbh niet out of LoS zetten eigenlijk. Fade is wel lachen, maar tis een tijdelijke aggrodump. Kweet niet of zij ook hebben geover aggroot maar dara kan t wel eens aan liggen. Waar tanken jullie hem trouwens? Onze guild heeft de hal naar zijn kamer als meest perfecte positie bevonden. De wenteltrap wordt ook vaak gebruikt, maar die vonden wij dus enorm zuigen.
1. Ik heb me char net terug.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:40 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. PuG's kunnen niks en die mensen kunnen ook niks anders zaten ze niet in een PuG. Rest de vraag wat jij erin deed
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:34 schreef Furby het volgende:
Valt me net ergens anders op, hebben jullie ook als je nikky ( nikky ) zien dat je eerst denk "WOW ... EPIXXXX" ? Of ben je dan al te ver van het padje?
Kleur van de naam van Nikky is paarsig en hij denkt nu bij het zien van die naam aan een epic Nikkyquote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:48 schreef Richardfun het volgende:
Ik snap niet wat Furby bedoelt...
Dan snap ik niet waarom die aggro ineens weg isquote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:45 schreef Ferdii het volgende:
[..]
wij gebruiken de wenteltrap, werkt perfect.
offtank en hunters achter het muurtje, MT healers beneden achter het grijze geval en ranged dps boven achter dat grijze geval
priest hebben trouwes nog nooit geoveraggroed, meestal was het probleem dat de mt aggro whipe kreeg, daarna de offtank en dan was ie dus los en ging dps lopen hakken (gewoon alle aggro weg dus en niet voor tijdelijk.)
Oudquote:Op dinsdag 14 maart 2006 17:22 schreef Almere-Dude het volgende:
http://www.break.com/index/wowjerkoff.html
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik snap niet wat er zo ontzettend moeilijk aan is met timelapse, wij hebben het elke week en hij gaat elke week zonder problemen neer.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:51 schreef Ferdii het volgende:
wij hebben nu voor de 2de week achter mekaar timelapse en ignite flesh :p
vorige week ging neit zo best, gister dus gehootp op een easy breath combo, krijgen we weer die timelapse
(volgens mij is chromaggus super easy zonder timelapsechrom blijft altijd op ze plekkie staan en is dus alleen healen, decursen dpsen en op tijd weglopen uit de breaths
Erg strenge eisenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 12:26 schreef burger het volgende:
[..]
Ja fire resistance. Zonder 120 fire resistance krijg je geen invite voor een BWL raid.
Ik denk dat time lapse eens in de +- 5 keer een complete aggro wipe geeft, want als de MT zijn aggro verliest is er no way dat ie het ook maar enigzins terug krijgt.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 17:48 schreef Rahl het volgende:
na een tijdje heeft je OT meer aggro dan je MT omdat je MT steeds de aggrodump van timelapse krijgt en dan word je OT je MT en je MT je OT.
Jep idd, laat ons meegenieten van je uber raid leading skills!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 18:46 schreef Xeanor het volgende:
noopje Scalare heeft gelijkt mbt. Chromaggus
ik zou eens wat meer moeten posten hier...
Vanmiddag kreeg ik hem door, geweldige mp3quote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:30 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Jep idd, laat ons meegenieten van je uber raid leading skills!![]()
http://kowal.mine.nu/snw/Onyxia_wipe.mp3
mijne klinkt logischer vind ik, maar dit kan ook, ben geen tankquote:Op dinsdag 14 maart 2006 18:22 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik denk dat time lapse eens in de +- 5 keer een complete aggro wipe geeft, want als de MT zijn aggro verliest is er no way dat ie het ook maar enigzins terug krijgt.
nee, US heeft hem ook niet gehad vandaag.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:36 schreef Takje het volgende:
Geen 1.10 dus morgen?
Dat kut zwaardje heeft Mvt vandaag gekregenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:00 schreef Migwi het volgende:
Van mij mag die patch zo lang mogelijk uitgesteld worden.
Hmm, alhoewel...+25 agi op Barb of the Sand Reaver geeft +151 RAP!
imba shit
En hij slaat harder dan dat kut zwaardje dat Nefarian wel eens dropt
Nee, wij zitten nog steeds op hoerhoeran. En morgen na de reset weer denk ik.quote:Op woensdag 15 maart 2006 01:12 schreef Xeanor het volgende:
Iemand anders al dat trash gedaan?
Huhuran is echt superlastig.... maar als je haar in het midden van de kamer zet en de raid heel ver uit elkaar eromheen dan is de meeste aoe damage al weg.quote:Op woensdag 15 maart 2006 01:46 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Nee, wij zitten nog steeds op hoerhoeran. En morgen na de reset weer denk ik.
Eerste deel van AQ (voor hoerhoeran) is zo simpel by the wayHopelijk komen we morgen ook meteen iets verder met die kut bij, maar mischien moeten we daarvoor nog ff de komende paar dagen de outdoor dragons campen voor gear
Nef ook down vandaag voor de 1e keer voor Insomnia.quote:Op woensdag 15 maart 2006 01:06 schreef Migwi het volgende:
Doe Mvt ff feliciteren van mij dan!
En de rest ook uiteraard met de kill!
Denk niet dat ik m'n char op TB verder ga levelen om wat Alliance aan te vallen, verschil in gear is iets te
Het was de 5e try, inclusief die try waar de rode kant helemaal uit de hand liep en de halve rechter groep neermepte. (Dat was try 4)quote:Op woensdag 15 maart 2006 01:03 schreef Slomy het volgende:
[..]
Dat kut zwaardje heeft Mvt vandaag gekregen
Eerst Chrom down gekregen vandaag op de 2de try (met die rot combo die we hadden TL + Acid) en ik geloof dat Nef na de 4de try down ging. Wat een heerlijk gevoel is het om Nef eindelijk down te hebben.
Yepquote:Op woensdag 15 maart 2006 01:12 schreef Xeanor het volgende:
Na in totaal iets van 11-12 wipes was mijn guild vandaag eindelijk langs de 5 Anubisath Defenders voor de emperors gekomen.
Godverdomme wat een k*tkl*te trash zeg, echt het meest frustrerende wat ze maar kunnen doen.
Meteen ff een screenshot gemaakt, en een paar keer geprobeerd, alles lukt goed behalve de warlock pull.
Iemand anders al dat trash gedaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |