Dan snap ik niet waarom die aggro ineens weg isquote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:45 schreef Ferdii het volgende:
[..]
wij gebruiken de wenteltrap, werkt perfect.
offtank en hunters achter het muurtje, MT healers beneden achter het grijze geval en ranged dps boven achter dat grijze geval
priest hebben trouwes nog nooit geoveraggroed, meestal was het probleem dat de mt aggro whipe kreeg, daarna de offtank en dan was ie dus los en ging dps lopen hakken (gewoon alle aggro weg dus en niet voor tijdelijk.)
Oudquote:Op dinsdag 14 maart 2006 17:22 schreef Almere-Dude het volgende:
http://www.break.com/index/wowjerkoff.html
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik snap niet wat er zo ontzettend moeilijk aan is met timelapse, wij hebben het elke week en hij gaat elke week zonder problemen neer.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:51 schreef Ferdii het volgende:
wij hebben nu voor de 2de week achter mekaar timelapse en ignite flesh :p
vorige week ging neit zo best, gister dus gehootp op een easy breath combo, krijgen we weer die timelapse
(volgens mij is chromaggus super easy zonder timelapsechrom blijft altijd op ze plekkie staan en is dus alleen healen, decursen dpsen en op tijd weglopen uit de breaths
Erg strenge eisenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 12:26 schreef burger het volgende:
[..]
Ja fire resistance. Zonder 120 fire resistance krijg je geen invite voor een BWL raid.
Ik denk dat time lapse eens in de +- 5 keer een complete aggro wipe geeft, want als de MT zijn aggro verliest is er no way dat ie het ook maar enigzins terug krijgt.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 17:48 schreef Rahl het volgende:
na een tijdje heeft je OT meer aggro dan je MT omdat je MT steeds de aggrodump van timelapse krijgt en dan word je OT je MT en je MT je OT.
Jep idd, laat ons meegenieten van je uber raid leading skills!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 18:46 schreef Xeanor het volgende:
noopje Scalare heeft gelijkt mbt. Chromaggus
ik zou eens wat meer moeten posten hier...
Vanmiddag kreeg ik hem door, geweldige mp3quote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:30 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Jep idd, laat ons meegenieten van je uber raid leading skills!![]()
http://kowal.mine.nu/snw/Onyxia_wipe.mp3
mijne klinkt logischer vind ik, maar dit kan ook, ben geen tankquote:Op dinsdag 14 maart 2006 18:22 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik denk dat time lapse eens in de +- 5 keer een complete aggro wipe geeft, want als de MT zijn aggro verliest is er no way dat ie het ook maar enigzins terug krijgt.
nee, US heeft hem ook niet gehad vandaag.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:36 schreef Takje het volgende:
Geen 1.10 dus morgen?
Dat kut zwaardje heeft Mvt vandaag gekregenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:00 schreef Migwi het volgende:
Van mij mag die patch zo lang mogelijk uitgesteld worden.
Hmm, alhoewel...+25 agi op Barb of the Sand Reaver geeft +151 RAP!
imba shit
En hij slaat harder dan dat kut zwaardje dat Nefarian wel eens dropt
Nee, wij zitten nog steeds op hoerhoeran. En morgen na de reset weer denk ik.quote:Op woensdag 15 maart 2006 01:12 schreef Xeanor het volgende:
Iemand anders al dat trash gedaan?
Huhuran is echt superlastig.... maar als je haar in het midden van de kamer zet en de raid heel ver uit elkaar eromheen dan is de meeste aoe damage al weg.quote:Op woensdag 15 maart 2006 01:46 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Nee, wij zitten nog steeds op hoerhoeran. En morgen na de reset weer denk ik.
Eerste deel van AQ (voor hoerhoeran) is zo simpel by the wayHopelijk komen we morgen ook meteen iets verder met die kut bij, maar mischien moeten we daarvoor nog ff de komende paar dagen de outdoor dragons campen voor gear
Nef ook down vandaag voor de 1e keer voor Insomnia.quote:Op woensdag 15 maart 2006 01:06 schreef Migwi het volgende:
Doe Mvt ff feliciteren van mij dan!
En de rest ook uiteraard met de kill!
Denk niet dat ik m'n char op TB verder ga levelen om wat Alliance aan te vallen, verschil in gear is iets te
Het was de 5e try, inclusief die try waar de rode kant helemaal uit de hand liep en de halve rechter groep neermepte. (Dat was try 4)quote:Op woensdag 15 maart 2006 01:03 schreef Slomy het volgende:
[..]
Dat kut zwaardje heeft Mvt vandaag gekregen
Eerst Chrom down gekregen vandaag op de 2de try (met die rot combo die we hadden TL + Acid) en ik geloof dat Nef na de 4de try down ging. Wat een heerlijk gevoel is het om Nef eindelijk down te hebben.
Yepquote:Op woensdag 15 maart 2006 01:12 schreef Xeanor het volgende:
Na in totaal iets van 11-12 wipes was mijn guild vandaag eindelijk langs de 5 Anubisath Defenders voor de emperors gekomen.
Godverdomme wat een k*tkl*te trash zeg, echt het meest frustrerende wat ze maar kunnen doen.
Meteen ff een screenshot gemaakt, en een paar keer geprobeerd, alles lukt goed behalve de warlock pull.
Iemand anders al dat trash gedaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |