Ik weet het Jessie maar echt alles wat ik mijn neus in werk veroorzaakt een bloedneus. Net als te hard niesen en snuiten.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:01 schreef jessie het volgende:
Maar in die zoutoplossing zit niet zo'n stofje wat je slijmvliezen dunner maakt he. Dat is gewoon water met zout.
Ben trots op je...quote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:42 schreef Belana het volgende:
van harte bix! gut, wij ook alweer bijna 3 jaar idd!
Vertel vertel!quote:
Ik bracht Christan naar bed. Hij had zijn tanden gepoetst en ik zei: En nu je bed in! Komt hij op me af, slaat zijn armen om me heen en zegt: "Mama, ik ben zooooooooooo vreselijk verliefd op jou!"quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:12 schreef Karin het volgende:
Vertel vertel!
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:20 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik bracht Christan naar bed. Hij had zijn tanden gepoetst en ik zei: En nu je bed in! Komt hij op me af, slaat zijn armen om me heen en zegt: "Mama, ik ben zooooooooooo vreselijk verliefd op jou!"![]()
Ik smolt ter plekke natuurlijk
Ik heb in januari mijn bronzen bruiloft gevierd. Ik hou ook niet van brons, maar wel van mijn man!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:37 schreef jessie het volgende:
Ah wat lief dan heb ik de donze bruiloft en in aug gaat dit over in brons. Ik hou niet van brons
Ik ga zo lekker vroeg naar bed. Lekker op bed lezen. Dat is veel te lang geleden dat dat lekker kon.fijne avond allemaal
ikke ikke, een kristallen relatie hier afgelopen Novemberquote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:15 schreef Spuuglokje het volgende:
Wij hebben in september een ivoren relatieWie kan daar nog overheen!
Oud wijf!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:17 schreef snoopy het volgende:
[..]
ikke ikke, een kristallen relatie hier afgelopen November![]()
edit: ow je hebt altijd baas boven baas![]()
![]()
weet je niet! Misschien hebben we elkaar wel ontmoet op het kinderdagverblijfquote:
Oooooow dus dat noem jij al een serieuze relatie?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:20 schreef snoopy het volgende:
[..]
weet je niet! Misschien hebben we elkaar wel ontmoet op het kinderdagverblijf![]()
Ik heb het einde van blz 1 klaarblijkelijk gemistquote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:29 schreef snoopy het volgende:
Eh Danosa, hier [OUD SC] speeltuinbankje ontelbaar.![]()
Nou das lekker danquote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:30 schreef m@x het volgende:
Hier afgelopen januari een ijzeren relatie en in juni vieren we onze vruchtenbruiloft![]()
Hier een Ivoren relatie dusquote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:45 schreef Loena-tik- het volgende:
[..]
Nou das lekker dan![]()
![]()
Wij dit jaar onze "donzen" bruiloft![]()
Oh relatie telt ook nog...even heel hard denken gaat![]()
Nou met fruit kun je hele leuke dingen doe hoorquote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:48 schreef m@x het volgende:
ik vind die bruiloftsnamen altijd zo raar. Wat moet ik me nou bij een vruchten bruiloft voorstellen. Kijk bij een donzen bruiloft duik je met z'n 2-en tussen het donzen dekbed, maar vruchten....
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:51 schreef Loena-tik- het volgende:
[..]
Nou met fruit kun je hele leuke dingen doe hoor![]()
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:18 schreef Brighteyes het volgende:
Oef... wij hebben een papieren relatie en ons huwelijk is nog steeds van wittebrood?
En we wonen nu ongeveer een jaar samen.![]()
![]()
5 maart zie ik net in mijn agenda.
Tja valt nog weinig te updaten, het is nog één grote chaos hierquote:
Hihihi, tex, herkenbaar! Dat had ik ook in het begin hier. Had me nooit gerealiseerd dat je nog best wat trap loopt op een dag. Maar het went snel hoor!quote:Op woensdag 8 maart 2006 09:49 schreef texelonia het volgende:
Ja absoluut
Wel beetje wennen nog, vooral dat we 2 verdiepingen hebben. Ik vergeet steeds de helft beneden of juist boven, dus ik blijf lopen
Helemaal prutquote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:47 schreef Luchtbel het volgende:
Coolbabe![]()
wat vind je van de nieuwe dinsdagavond?
Dank je, wat ik begreep is het ook meer een formaliteit ja. Of ze moeten wel zo'n verlepte indruk van me krijgen...quote:Op woensdag 8 maart 2006 10:04 schreef bixister het volgende:
nijna, als je er al vrijwilligerswerk doet is die kennismaking vast slechts een formaliteit. alvast gefeliciteerd dus!
Lelijk hequote:Op woensdag 8 maart 2006 10:04 schreef coolbabe het volgende:
[..]
Helemaal prut
Dat Evelien, ik snap wel dat ze het tussen 2 goede series instoppen zodat er mensen naar kijken die vergeten zijn weg te zappen, maar ik vond het afschuwelijk. Een kaaskoppen poging tot sex and the city, met een slap aftreksel van Cary
Nou ja, in de half uurtje kan ik wel mooi ff plassen en thee zetten enzo
Ja zelfs Everwood was beter geweest dan dit.quote:Op woensdag 8 maart 2006 10:32 schreef coolbabe het volgende:
Ik vind het jammer..het hele 'he lekker' gevoel gaat zo van de avond af :-/
Ik verlangs soms best naar de tijd dat ik half 7 nog nacht kon noemenquote:Op woensdag 8 maart 2006 10:55 schreef Brighteyes het volgende:
Ik werd vannacht wakker om half 7
quote:Op woensdag 8 maart 2006 10:58 schreef easy-going het volgende:
[..]
Ik verlangs soms best naar de tijd dat ik half 7 nog nacht kon noemen![]()
Half 7, da's uitslapen !quote:Op woensdag 8 maart 2006 11:02 schreef Leah het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Half 7 heet hier tegenwoordig "mazzel".
Jeps!quote:Op woensdag 8 maart 2006 11:20 schreef lady-wrb het volgende:
om half 7 heb ik er alweer 3 kwartier opzitten.
be je bent gewoon een watje
Ze moet gewoonquote:Op woensdag 8 maart 2006 14:07 schreef Luchtbel het volgende:
Oh nou ik ga er niet vanuit dat ze zo snel al zindelijk wordt![]()
En wat zit erin?quote:
quote:Op woensdag 8 maart 2006 15:04 schreef jessie het volgende:
En wat zag ik schetige badpakjes rompertjes voorbij komen.
quote:Op woensdag 8 maart 2006 15:05 schreef Sugar het volgende:
Jeetje, Luchtbel, wat zwoeg jij!
Maak open dat pakje!Nu
We zijn benieuwd.
Oh dat vind ik juist niksquote:Op woensdag 8 maart 2006 14:35 schreef Lishe het volgende:
Githa.... ik denk dat ik snel echt eens een HenM op moet zoeken dan.... zoooo leuk vind ik dat, die onderbroeken tot onder de oksel met een dikke luierkont erin!
Tristan is (al een tijdje) uit de luiersquote:Op woensdag 8 maart 2006 15:45 schreef texelonia het volgende:
[..]
Oh dat vind ik juist niks
Kleine dikke billetjes in een onderbroekje isMaar niet met een luier
![]()
Huh hee bedankt. Kom ik bijna een half jaar later er zo achter dat ie blijft staan op 3quote:Op woensdag 8 maart 2006 15:52 schreef Belana het volgende:
zeg spuuglokje, ik klikte op tristan in je sig... zie dat ie jarig is
Ja maar binnenkort komt er in Z. ook een H&Mquote:Op woensdag 8 maart 2006 21:23 schreef Lishe het volgende:
Jamaar hee, ik kan er toch niks aan doen dat er hier geen zit??!(Ben nu alle voordelen van hier wonen eens na aan het gaan... verder dan ' de huizen zijn goedkoper' kom ik niet'
)
Ja hoe verzin je het hequote:
Ja erg he, zelfs het bedje op de achtergrond is nu niet meerquote:
Rennies!!quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:55 schreef Lishe het volgende:
Ieh... Wat helpt er tegen maagzuur?
ik heb een mailtje naar het adres in je profiel gestuurdquote:Op woensdag 8 maart 2006 21:43 schreef dutchie het volgende:
M@x, wil je mij je @ even doormailen?
Nou echt, ik wil jullie toch wel graag eerder zien dan eind mei hoor Beef. Ik kan me er gewoon niets meer bij voorstellen, dat kleine frutjequote:Op woensdag 8 maart 2006 21:55 schreef beefcake het volgende:
[..]
Ja erg he, zelfs het bedje op de achtergrond is nu niet meer![]()
Hiehie de fotomeet toch?! remember ons gesprek vlak voor je verjaardagquote:Op woensdag 8 maart 2006 22:03 schreef beefcake het volgende:
Lb wat is er eind mei dan?![]()
En meeten moeten we!
Zegt dat boek niet hoe dat moet danquote:Op woensdag 8 maart 2006 22:14 schreef Luchtbel het volgende:
Ik kan het boek wel lezen maar ik kan heel niet koken![]()
Het komt vast goedquote:Op woensdag 8 maart 2006 22:38 schreef jessie het volgende:
O erg he Lishe, ik ben ook bang dat ik voor altijd in dit huis moet blijven ofzo
Ja maar ik heb echt een kookboekleesprobleem.quote:Op woensdag 8 maart 2006 22:37 schreef beefcake het volgende:
[..]
Zegt dat boek niet hoe dat moet dan![]()
quote:Op woensdag 8 maart 2006 22:43 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Ja maar ik heb echt een kookboekleesprobleem.
Tis zo ook duidelijk Beefquote:Op woensdag 8 maart 2006 22:45 schreef beefcake het volgende:
[..]
Als het geen Frans was kon ik je helpen.
Ik ken alleen je ne sais pas en je ne comprande hoe schrijf je dat!!?? pas![]()
quote:Op woensdag 8 maart 2006 22:36 schreef beefcake het volgende:
Hee Lishe, ik ben al 23 hoor!
ET is Saskia al zindelijk?Dylan zegt het als hij moet poepen, maar daar is letterlijk ook alles mee gezegd
Ik vind het knapquote:Op woensdag 8 maart 2006 23:02 schreef E.T. het volgende:
[..]
Een week voor ze 2 werd besloot ze dat ze geen luiers meer wilde. "Mama... Kia niete uier.. Kia cee passen!" En zo gebeurde hetEn op een paar ongelukjes na heeft ze ook niks meer in d'r broek gedaan.
![]()
Of ze worden dan nog steeds gek van ons gezeur over poetsen en twijfelenquote:Op woensdag 8 maart 2006 22:58 schreef Lishe het volgende:
Beefcake, pas 23. Dan voelen die dames hier zich lekker oud.
![]()
En Jessie, over een jaar zijn we het vergeten en dan genieten we van onze prachtige huizen alsof we nooit enige zorg gehad hebben.
Of we worden verbannen naar PUBquote:Op woensdag 8 maart 2006 23:10 schreef coolbabe het volgende:
ze kunnen [OUD] beter omdopen in [tiener] ofzo
Om ff een goed voorbeeld te stellen voor de pubers daar, dat ze nooit iets zonder 3-dubbele bescherming durven te doenquote:
Neeeh als ze onze mooie kinders zien, gaan ze meteen met hun benen wijd, dat willen ze ookquote:Op woensdag 8 maart 2006 23:13 schreef coolbabe het volgende:
[..]
Om ff een goed voorbeeld te stellen voor de pubers daar, dat ze nooit iets zonder 3-dubbele bescherming durven te doen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |