O wat leuk M@x!
Ja, ik denk dat dat huis toch wel doorgaat hoor. Geer en ik reageren soms nogal ehh primitief
![]()
De woningbouw belde vanmiddag nog dat we toch gelijk hadden en dat de wasmachiene aansluiting er toch komt. Alleen dat komt de afvoer op de muur ipv door de grond (dat is dan weer wat minder mooi want er lopen al allemaal leidingen) Maar dat maakt ook eigenlijk niet uit. Als hij er maar kan komen. Morgen gaan we eneco even bellen om te vragen hoeveel die mensen kwijt waren aan gas (dat kon je opvragen zij de bouw technische keuring man) En op het dakraam een niet goed sluitende douche deur deur en een lekke wasbak En platen op de zolder die tegen eht dak zitten die niet lekker zijn voor astma na (die wasbak is volgens mijn broertje heel makkelijk te verhelpen is want is waarschijnlijk alleen verkeerd aangesloten) is het eigenlijk een leuk en goed huis. En morgen gaat Geer even langs daar om te vragen of ze dat dakraam toch niet even kunnen maken. En die wasbak sowieso. Zit er net nieuw in dan moeten ze dat maar goed doen hoor.
Geer heeft avonddienst en is dus pas om half 12 thuis. Morgen zal ik de foto's ff online zetten. Want ik wil er mee pronken. Ook al is het nog helemaal niet van ons
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!