Hiehie de fotomeet toch?! remember ons gesprek vlak voor je verjaardagquote:Op woensdag 8 maart 2006 22:03 schreef beefcake het volgende:
Lb wat is er eind mei dan?![]()
En meeten moeten we!
Zegt dat boek niet hoe dat moet danquote:Op woensdag 8 maart 2006 22:14 schreef Luchtbel het volgende:
Ik kan het boek wel lezen maar ik kan heel niet koken![]()
Het komt vast goedquote:Op woensdag 8 maart 2006 22:38 schreef jessie het volgende:
O erg he Lishe, ik ben ook bang dat ik voor altijd in dit huis moet blijven ofzo
Ja maar ik heb echt een kookboekleesprobleem.quote:Op woensdag 8 maart 2006 22:37 schreef beefcake het volgende:
[..]
Zegt dat boek niet hoe dat moet dan![]()
quote:Op woensdag 8 maart 2006 22:43 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Ja maar ik heb echt een kookboekleesprobleem.
Tis zo ook duidelijk Beefquote:Op woensdag 8 maart 2006 22:45 schreef beefcake het volgende:
[..]
Als het geen Frans was kon ik je helpen.
Ik ken alleen je ne sais pas en je ne comprande hoe schrijf je dat!!?? pas![]()
quote:Op woensdag 8 maart 2006 22:36 schreef beefcake het volgende:
Hee Lishe, ik ben al 23 hoor!
ET is Saskia al zindelijk?Dylan zegt het als hij moet poepen, maar daar is letterlijk ook alles mee gezegd
Ik vind het knapquote:Op woensdag 8 maart 2006 23:02 schreef E.T. het volgende:
[..]
Een week voor ze 2 werd besloot ze dat ze geen luiers meer wilde. "Mama... Kia niete uier.. Kia cee passen!" En zo gebeurde hetEn op een paar ongelukjes na heeft ze ook niks meer in d'r broek gedaan.
![]()
Of ze worden dan nog steeds gek van ons gezeur over poetsen en twijfelenquote:Op woensdag 8 maart 2006 22:58 schreef Lishe het volgende:
Beefcake, pas 23. Dan voelen die dames hier zich lekker oud.
![]()
En Jessie, over een jaar zijn we het vergeten en dan genieten we van onze prachtige huizen alsof we nooit enige zorg gehad hebben.
Of we worden verbannen naar PUBquote:Op woensdag 8 maart 2006 23:10 schreef coolbabe het volgende:
ze kunnen [OUD] beter omdopen in [tiener] ofzo
Om ff een goed voorbeeld te stellen voor de pubers daar, dat ze nooit iets zonder 3-dubbele bescherming durven te doenquote:
Neeeh als ze onze mooie kinders zien, gaan ze meteen met hun benen wijd, dat willen ze ookquote:Op woensdag 8 maart 2006 23:13 schreef coolbabe het volgende:
[..]
Om ff een goed voorbeeld te stellen voor de pubers daar, dat ze nooit iets zonder 3-dubbele bescherming durven te doen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |