Nou we zijn geweest. Ik heb foto's gemaakt. Toestel ligt in de auto. En Geer is met de auto naar zijn werk omdat t regent
![]()
Er waren toch nog wel wat dingentjes mis met het huis. Lek dakraam bv (viel nu pas op omdat het regende) De wasmachine aansluiting zijn ze vergeten te maken in de badkamer en daar doenz e nu moeiljk over. Er lekt iets in de badkmer Geer weet precies wat, ik kan het niet omschrijven. Valt allemaal te repareren maar wel veel werk.
We gaan er nu eens over denken om het eerst te hurenb. Dan moeten ze het wel eerst in orde brengen. Dan kunnen we het altijd nog (als ons huis verkocht is bijvoorbeeld) nog kopen. Het nadeel is wel dat het huren vrij duur is (iets van 721
![]()
) Aan de andere kant hoeven we dan als het goed is de reparties enzo niet zelf te doen. Die worden wel weer in mindering gebracht op de kooprijs, maar toch. (en aangezien we met korting gaan kopen is dat ook niet in ons voordeel omdat het in mindering gebracht word op de normale verkoopprijs en als dan de korting eraf gaat word dat bedrag dus kleiner)
Maar ik wil het nog steeds. Geer is wat minder enthousiast vooral ivm de niet zo goed isolatie. Maandag gaat hij nog eens langs daar en vragen naar huren en hoe ze dan met de gebreken om gaan.
Waarom laat ik dat toestel nou in de auto liggen
![]()
En wat zag ik schetige badpakjes voorbij komen.
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!