abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 6 maart 2006 @ 21:23:30 #1
862 Arcee
Look closer
pi_35789353
quote:
Op de avond voorafgaand aan de gemeenteraadsverkiezingen hebben Frits en Henk de politieke kopstukken: Wouter Bos, Maxime Verhagen en Jozias van Aartsen aan tafel. Zij debatteren met name over de lokale politiek.

Wouter Bos (PvdA)

Van brave jongen die op zijn 16e al zijn gymnasium diploma behaalde tot minister president? Goodlooking Wouter Bos, die bij zijn voormalige werkgever Shell ternauwernood ontsnapte aan een burn-out, heeft zijn zinnen hierop gezet. De huidige PvdA-leider is onlangs vader geworden en heeft nu nog een keer in de week de vaste papadag, maar als hij premier wordt zal dat over zijn. Wouter wordt niet altijd als politicus gezien, PvdA Raadslid Corrie Noom vergelijkt hem bijvoorbeeld met een popster. ,,Zijn populariteit is groot. Hij heeft iets dat veel mensen niet hebben. Uitstraling. De manier waarop hij mensen aankijkt, zijn eerlijkheid, zijn belangstelling.'' Maar heeft hij meer dan dat? Heeft hij het in zich om minister premier te worden? PvdA leider Wouter Bos is in het debat tussen lijsttrekkers van de partij en praat deze keer niet alleen de kamerverkiezingen en zijn kans op het ministerschap, maar vooral over de gemeenteraadsverkiezingen.

Maxime Verhagen (CDA)

Maxime wilde als kind geschiedenisleraar worden, maar koos toch voor een carrière in de politiek. Hij werd lid van de gemeenteraad van Oegstgeest in 1986. Ook was hij van begin af aan voorzitter van de CDA gemeenteraadsfractie. Tussen 1989-1994 was hij lid van het Europees Parlement. Maxime zegt daar zelf over dat hij nog de mooiste herinneringen heeft aan zijn talloze reizen naar Afrika. In 2002 volgt Verhagen Balkenende op als fractievoorzitter. Kreeg Maxime de politiek met een paplepel ingegoten? Hij zat op zijn tiende al op de publieke tribune en in zijn studietijd was hij lid van de politieke studentenvereniging en werd medewerker van een Kamerlid. Maxime Verhagen, is 'trotse' ontvanger van de Zwetsprijs 2003 voor zijn onduidelijke taalgebruik, uitgereikt door de Nationale Jeugdraad. In 2004 werd hij weer genomineerd (maar helaas kon hij deze titel niet goed verdedigen). Volgens de ‘jargonbrigade’ ontweek hij vragen en haalde oude koeien uit de sloot door te verwijzen naar pleidooien van vorige jaren. Zal hij zich in het debat in BvD beter staande kunnen houden?

Jozias van Aartsen (VVD)

VVD-fractieleider Jozias van Aartsen, kwam als kerstkindje ter wereld en begon zijn carrière in de politiek als stagiair. Hij groeide uit tot minister van Landbouw, nadat hij voor Wiegel gewerkt had. Vervolgens werd hij minister van Buitenlandse Zaken. Of blunderzaken, zoals hij in het Algemeen Dagblad werd bestempeld. Hij wordt bedolven onder kritiek. "Buitenlandse politiek is meer dan een mooi krijtstreeppak en je talen spreken", zijn de woorden van Maxime Verhagen. April 2004 reed er een geestelijk verwarde vrouw met opzet op Jozias in, die voor een fotosessie in een plantsoen stond. Ze was ervan overtuigd dat ze werd afgeluisterd door inlichtingendiensten en wilde een daad stellen. In de strijd om het lijsttrekkerschap moet Jozias opboksen tegen Hans Wiegel, die zoals altijd mysterieus doet over zijn terugkeer in de politiek. Jozias zegt niet bang te zijn voor concurrentie van het VVD-monument. Tegen beter weten in misschien. Veel actieve VVD-leden zien in Wiegel een sterkere lijstaanvoerder dan in Van Aartsen. Vanavond is van Aartsen ook van de partij.
Bij Talpa dus. Om 23:00 uur. Vanavond.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_35789464
Jammer dat van Aartsen er is, ik had Wiegel vs. Bos nu eindelijk wel eens willen zien. Desalniettemin ga ik zeker kijken.
  Trouwste user 2022 maandag 6 maart 2006 @ 21:27:21 #3
7889 tong80
Spleenheup
pi_35789535
Ik moet morgen gezond weer op.Dus ik kan van Aartzen niet hebben vlak voor het slapen.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_35789814
Lekkere tijd zeg, heel Nederland ligt op op z'n nest om morgen op tijd in de wachtrijen bij de stemhokjes te gaan staan.

Maar goed, Bos zou Verhagen en Van Aartsen wel weer te slim af zijn omdat zijn pink nog meer charme in zich heeft dan die hele Verhagen en Van Aartsen. Van Aartsen is doodsbang voor zijn positie als landelijk lijsttrekker en de naieve Verhagen gelooft diep in een historische overwinning voor het CDA...
pi_35789850
Klinkt verleidelijk, maar het zal toch wel weer op een cabaret-achtig steekspel worden van wie kan de beste grap maken ten koste van een ander.

En jammer genoeg moeten dus Barend /v Dorp en Mulder dit gaan leiden, dat wordt bij voorbaat al niks.
Sport is de belangrijkste bijzaak in het leven.
pi_35789945
ik ga kijken
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 6 maart 2006 @ 21:38:22 #7
862 Arcee
Look closer
pi_35790027
quote:
Op maandag 6 maart 2006 21:34 schreef Bruce117 het volgende:
En jammer genoeg moeten dus Barend /v Dorp en Mulder dit gaan leiden, dat wordt bij voorbaat al niks.
Er is in de studio iig een linkse meerderheid.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_35790315
quote:
Op maandag 6 maart 2006 21:38 schreef Arcee het volgende:

[..]

Er is in de studio iig een linkse meerderheid.
Op papier wel ja... maar niet op het loonstrookje.
pi_35790371
mij te laat, waarom beginnen ze niet op 10 uur
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 6 maart 2006 @ 21:46:43 #10
862 Arcee
Look closer
pi_35790396
quote:
Op maandag 6 maart 2006 21:44 schreef pberends het volgende:
Op papier wel ja... maar niet op het loonstrookje.
Ze betalen hun belasting niet?
pi_35790435
Bos kijk ik niet naar met zijn holle retoriek. Ik ga niet de hele avond luisteren naar zinnen met 10 x het woord solidair, sociaal etc er in maar verder geen inhoud.
pi_35790472
quote:
Op maandag 6 maart 2006 21:46 schreef Arcee het volgende:

[..]

FIOD-ECD heeft er wel eens onderzoek naar gedaan volgens mij, wat er uit gekomen is weet ik eigenlijk niet. Maar het gaat natuurlijk over de term links lullen en rechts vullen.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 6 maart 2006 @ 21:49:26 #13
862 Arcee
Look closer
pi_35790522
quote:
Op maandag 6 maart 2006 21:48 schreef Steijn het volgende:
FIOD-ECD heeft er wel eens onderzoek naar gedaan volgens mij, wat er uit gekomen is weet ik eigenlijk niet. Maar het gaat natuurlijk over de term links lullen en rechts vullen.
Dat snap ik.
pi_35790614
Die Talpa foto's trouwens... zijn die geselecteerd op kneuzigheid ofzo?
pi_35790649
lijkt er wel op idd,

pberends hoe is het met de eenden??
pi_35790663
quote:
Op maandag 6 maart 2006 21:51 schreef pberends het volgende:
Die Talpa foto's trouwens... zijn die geselecteerd op kneuzigheid ofzo?
Bos ziet bijna paars.
  maandag 6 maart 2006 @ 21:52:46 #17
96120 columnist
Gaan wij nog opstaan?
pi_35790675
Dezelfde thema's weer, maar ja toch kijken!
De weg naar morgen begint met 's ochtends je nest uit komen!
http://mallors.wordpress.com/
pi_35790762
quote:
Op maandag 6 maart 2006 21:52 schreef komrad het volgende:
lijkt er wel op idd,

pberends hoe is het met de eenden??
Goed hoor, ik denk dat Kwek bezig is met haar nestje.
pi_35790824

deze is cooler .

Maar die foto is echt fout :

Een heel slechte CDA shoot was dat.
pi_35790924
quote:
Op maandag 6 maart 2006 21:46 schreef Arcee het volgende:

[..]

Hoezo, zo wonen toch niet in Vinkenslag
Sport is de belangrijkste bijzaak in het leven.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 6 maart 2006 @ 21:59:29 #21
862 Arcee
Look closer
pi_35790989
quote:
Op maandag 6 maart 2006 21:58 schreef Bruce117 het volgende:

[..]

Hoezo, zo wonen toch niet in Vinkenslag
Laat maar, als pberends niet reageert is het niet leuk meer.
pi_35790996
quote:
Op maandag 6 maart 2006 21:54 schreef pberends het volgende:

[..]

Goed hoor, ik denk dat Kwek bezig is met haar nestje.
is dat fototopic eigenlijk nog open?
pi_35791161
quote:
Op maandag 6 maart 2006 21:59 schreef komrad het volgende:

[..]

is dat fototopic eigenlijk nog open?
Mijn eendjes -deel 4-.

Binnenkort weer nieuwe, maar tis druk .
  maandag 6 maart 2006 @ 22:08:01 #24
82589 S-Two
barba macacu
pi_35791387
Ga misschien wel even kijken..
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_35791838
quote:
Op maandag 6 maart 2006 21:56 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]

deze is cooler .

Maar die foto is echt fout :

[afbeelding]

Een heel slechte CDA shoot was dat.
Zijn homepage is er wel op vooruit gegaan: http://www.maximeverhagen.nl/

Ik vond 'm trouwens gisteren bij NOVA best wel redelijk overkomen. Het lijkt me een degelijke minister voor het kabinet Bos-I.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')