quote:
quote:Cognac: topkwaliteit gebaseerd op eeuwenoude traditie
Nippen van een glaasje cognac is een feest op zich. Even een moment van rust, van ontspannen genieten. Cognac is ervoor geschapen; het is in vele opzichten een bijzondere drank. Er ligt een eeuwenoude traditie aan ten grondslag. De producenten beseffen terdege dat cognac zijn bijzondere kwaliteit aan de ervaring van vroegere generaties te danken heeft. Vandaar dat zij niet tornen aan de hoge kwaliteit van cognac. Wel zijn er nieuwe manieren bijgekomen om van cognac te genieten: met ijs als aperitief, als longdrink, of in de mix.
Wijndistillaat
Cognac is een wijndistillaat met een eigen appellation d'origine contrôlée, een beschermde herkomstbenaming. Van zo'n wijndistillaat met een appellation d'origine contrôlée bestaat er in Frankrijk nog slechts één andere: armagnac. Kortom, wijndistillaten uit de overige Franse wijngebieden of andere landen mogen niet als cognac of armagnac worden geëtiketteerd. Die distillaten worden meestal brandy genoemd, maar in verscheidene landen zijn er ook andere productbenamingen.
Geloven doe je maar in de kerk, maar je hebt wel gelijkquote:Op maandag 6 maart 2006 11:17 schreef borisz het volgende:
deze is eerst geloof ik
Je hoeft niet naar de kerk om te gelovenquote:Op maandag 6 maart 2006 11:18 schreef dndiek het volgende:
[..]
Geloven doe je maar in de kerk, maar je hebt wel gelijk
ik kom niet in de kerk gelukkigquote:Op maandag 6 maart 2006 11:18 schreef dndiek het volgende:
[..]
Geloven doe je maar in de kerk, maar je hebt wel gelijk
Lente en bloemetjesquote:Op maandag 6 maart 2006 11:18 schreef Blumchen het volgende:Hallo hoolies
Het is weer even geleden.. Gaat alles goed met jullie??
nee naar de moskee of tempel mag ookquote:Op maandag 6 maart 2006 11:18 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Je hoeft niet naar de kerk om te geloven![]()
Wat ben jij irritant bezig vandaag....quote:
Je hoeft niet naar een religieus gebouw om te gelovenquote:Op maandag 6 maart 2006 11:18 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Je hoeft niet naar de kerk om te geloven![]()
Goedquote:Op maandag 6 maart 2006 11:19 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Lente en bloemetjes![]()
Hier alles goed, hoe is het daar??
Sorry, ik ga zo werken en dan zijn jullie van mij afquote:Op maandag 6 maart 2006 11:21 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Wat ben jij irritant bezig vandaag....
Echt noit!quote:Op maandag 6 maart 2006 11:22 schreef SCH het volgende:
Veels te laat deze.
quote:Op maandag 6 maart 2006 11:06 schreef kLowJow het volgende:
Zojuist is er op het forum een nieuw topictype bijgekomen: "Centraal topic". Deze topics krijgen hun eigen plaatsje in de topiclists van de verschillende fora, en vind je net boven de slotjes met eenof
als icoon.
De bedoeling hiervan is de centrale en slowchat topics te scheiden van de overige topics, om zo de leesbaarheid van de topiclists te verbeteren.
Zwaar irritant die dingenquote:
Daar ben ik het wel mee eens..tevens vind ik dat de actuele Centraal topics bovenaan moeten staan...quote:
Nee ik ga een open gesprek aan na een open solliequote:Op maandag 6 maart 2006 11:46 schreef Lionheaad het volgende:
Succes alvast....
Of komt er imand solliciteren
zelfde werkgeverd???quote:Op maandag 6 maart 2006 11:55 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nee ik ga een open gesprek aan na een open sollie
Héél veel succes dan maar....quote:
Laten we de discussie maar eens aanzwengelen dan.quote:Op maandag 6 maart 2006 11:32 schreef dndiek het volgende:
Omdat de modjes van VBL dat moeten bepalen en er ook nog niemand de 2e hools gesloten heeft ga ik ervanuit dat niemand van de VBL-modjes online is
hier niets te horenquote:
succes !quote:Op maandag 6 maart 2006 11:55 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nee ik ga een open gesprek aan na een open sollie
laatste post:quote:Op maandag 6 maart 2006 12:01 schreef SCH het volgende:
Oh, we gaan toch in deze door die te vroeg open was
OP:quote:Op maandag 6 maart 2006 11:14 schreef clauwheee het volgende:
ha ha ha lekker nietquote:Op maandag 6 maart 2006 11:14 schreef Bjoro het volgende:
Of een open deurquote:Op maandag 6 maart 2006 12:10 schreef SCH het volgende:
Beter een open sollie dan een open ruggetje nietwaar
misschien sneeuw je nog in voor die tijd!quote:Op maandag 6 maart 2006 12:39 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Zo naar den Bosch, geen zin in.
's nachts na 2en komen alle topics naar benedenquote:Op maandag 6 maart 2006 13:33 schreef BliksemSchigt het volgende:
Kan deze slowchatreeks aub naar beneden?
*doet er alles aan om dat vast te houdenquote:Op maandag 6 maart 2006 12:20 schreef SCH het volgende:
Je blijft een hork Bjoro,
tja, feyenoord ligt ook lekkerder in het gehoor dan Ajax, maar om nou daarom supporter te worden van die clubquote:en mijn titel was leuker.
Je bedoeld een meter bierquote:Op maandag 6 maart 2006 13:40 schreef rubbereend het volgende:
[..]
's nachts na 2en komen alle topics naar beneden
llalaalalalalalaa
ik mis carnavalvorige week rond deze tijd stond ik tenminste lekker aan een biertje
minimaalquote:
Je kan er op klikkenquote:Op maandag 6 maart 2006 14:04 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat zijn dat voor een rare reclame icoontjes VoreG en Borisz?
Anders ik wel.quote:Op maandag 6 maart 2006 14:29 schreef rubbereend het volgende:
ik word helemaal gek van al die prijsvraag avatarsik herken geen user meer
Het zou verboden moeten worden!quote:Op maandag 6 maart 2006 14:29 schreef rubbereend het volgende:
ik word helemaal gek van al die prijsvraag avatarsik herken geen user meer
verkeerde topicquote:Op maandag 6 maart 2006 14:45 schreef SCH het volgende:
Ik zit de tijd te doden.
Ken je dat - dat de tijd leeft, en dat je die wilt doden?
Tsja...quote:Op maandag 6 maart 2006 14:45 schreef SCH het volgende:
Ik zit de tijd te doden.
hm, misschien wel een goed plan om van zender te wisselen....quote:Op maandag 6 maart 2006 14:42 schreef Bjoro het volgende:
wie luistert er nog meer naar de 80's top 880 op veronica ?
één groot feest der herkenning !
Valt dat niet onder Doodsverwensingen??quote:Op maandag 6 maart 2006 14:45 schreef SCH het volgende:
Ik zit de tijd te doden.
gewoon volgende week weer terug zappenquote:Op maandag 6 maart 2006 14:56 schreef Againzender het volgende:
hm, misschien wel een goed plan om van zender te wisselen....
Vast wel - wordt wel weer eens tijd voor een ban.quote:Op maandag 6 maart 2006 14:58 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Valt dat niet onder Doodsverwensingen??
Je kunt natuurlijk ook een Ban-on Request doenquote:Op maandag 6 maart 2006 14:59 schreef SCH het volgende:
[..]
Vast wel - wordt wel weer eens tijd voor een ban.![]()
quote:Op maandag 6 maart 2006 15:01 schreef TerroRobbie het volgende:
hoi
Heb jij ook al zo'n Tering banner?quote:Op maandag 6 maart 2006 15:01 schreef TerroRobbie het volgende:
hoi
Als je de entree in de GGD al niet kan betalen is het maar goed dat jullie niet op niveau spelen.quote:Op maandag 6 maart 2006 15:20 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ja ik wil wel zon computerbox winnen
Ga ik hem verkopen, kan ik weer naar de nacompetitie.
welk ziekenhuis in de buurt is zo stom om geen gebruik te maken van jouw diensten ?quote:Op maandag 6 maart 2006 15:17 schreef Bluezz het volgende:
Ik blijf gewoon veilig in Utreg werkie doen
Kan het wel betalen, ben dit seizoen immers nog alles geweest. Maar het is toch altijd mooi meegenomen. Aangezien het ongetwijfeld buscombi's zullen worden.quote:Op maandag 6 maart 2006 15:24 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Als je de entree in de GGD al niet kan betalen is het maar goed dat jullie niet op niveau spelen.
Amstelland/Amstelveen.quote:Op maandag 6 maart 2006 15:27 schreef Bjoro het volgende:
welk ziekenhuis in de buurt is zo stom om geen gebruik te maken van jouw diensten ?
Vreten laten bezorgen 14.gifquote:Op maandag 6 maart 2006 16:08 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik moet nog eten halen, geen zin in.
Maar ik heb nog niets gegeten en heb dus honger. Dilemma.
Door wie, wat, waar, waarom?quote:Op maandag 6 maart 2006 16:43 schreef rubbereend het volgende:
omg de nerds van Tweakers zijn overgenomen
VNU Business Publications.quote:
quote:
quote:VNU neemt Tweakers.net over
Uitgegeven: 6 maart 2006 12:06
Laatst gewijzigd: 6 maart 2006 16:32
AMSTERDAM - Informatieconcern VNU heeft de techsite Tweakers.net overgenomen. Tweakers.net heeft het bericht over de overname bevestigd. Ook VNU heeft de overname inmiddels bekendgemaakt. Bedragen worden niet genoemd.
Het betreft een volledige overname van 100 procent. "De hoofdreden van de overname was om meer kwaliteit te kunnen aanbieden. Een partij als VNU is van grote waarde voor onze site," aldus Business Development Manager Daniël Kegel van Tweakers.net. Tweakers.net blijft een zelfstandige business-unit, alleen nu onder de vleugels van informatieconcern VNU.
De site heeft maandelijks één miljoen unieke bezoekers. Deze bezoekers genereren zo'n 55 miljoen pageviews per maand.
Tweakers.net werd in 1998 opgericht door Femme Taken. De site richt zich voornamelijk op de gevorderde computergebruiker. Op Tweakers.net staat informatie over hardware, software en internet.
Tweakers.net blijft gewoon voortbestaan. "Op de korte termijn zal alles bij het oude blijven voor de bezoekers, maar met de hulp van VNU kunnen we activiteiten uitbreiden en verbeteringen realiseren", verklaarde oprichter en aanstaand technisch manager Taken.
Kan wel zijn, hij heeft wel een wijvennaam...quote:Op maandag 6 maart 2006 16:56 schreef VoreG het volgende:
Die Femme Taken is wel binnengelopen zo
Tjah het is dan ook een Friese naamquote:Op maandag 6 maart 2006 16:59 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Kan wel zijn, hij heeft wel een wijvennaam...
En Friesen zijn nou eenmaal mietjes.quote:
dat denk ik ook, denk dat hij zich voorlopig weinig financiele zorgen hoeft te maken, bovendien is hij zeker van een dik salaris!quote:Op maandag 6 maart 2006 16:56 schreef VoreG het volgende:
Die Femme Taken is wel binnengelopen zo
Als je ziet hoeveel marktplaats.nl ed. allemaal hebben opgeleverd.quote:Op maandag 6 maart 2006 17:02 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat denk ik ook, denk dat hij zich voorlopig weinig financiele zorgen hoeft te maken, bovendien is hij zeker van een dik salaris!
Die kan erg leuke dingen gaan doen.quote:Op maandag 6 maart 2006 17:02 schreef rubbereend het volgende:
dat denk ik ook, denk dat hij zich voorlopig weinig financiele zorgen hoeft te maken, bovendien is hij zeker van een dik salaris!
nou het zal geen marktplaatsachtig bedrag zijn maar groot genoegquote:Op maandag 6 maart 2006 17:04 schreef VoreG het volgende:
[..]
Als je ziet hoeveel marktplaats.nl ed. allemaal hebben opgeleverd.
Ik denk dat die gozer nog in zijn kamer aan het rondspringen is
Daar staat zn naam ook opquote:Op maandag 6 maart 2006 17:08 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Behalve wijven scoren met zijn naam.
(Totdat ze zijn pasjes en creditcards allemaal zien)
Ik verander m'n naam in Patricia voor een miljoen.quote:Op maandag 6 maart 2006 16:59 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Kan wel zijn, hij heeft wel een wijvennaam...
Ja, maar jullie yanks sporen nietquote:Op maandag 6 maart 2006 17:32 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik verander m'n naam in Patricia voor een miljoen.
Klopt, nog vier jaar werken en dan ben ik er ook.quote:Op maandag 6 maart 2006 17:33 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ja, maar jullie yanks sporen niet![]()
quote:Op maandag 6 maart 2006 17:26 schreef tong80 het volgende:
Over tien jaar de ambtenaar van burgelijke stand.
'Dag meneer Heister, dus u komt de geboorte van uw eerste kindje aanmelden ?'
Pascal :
'Ja meneer, het is David Vincent Diederik geworden. En we noemen hem Jack.'
quote:Op maandag 6 maart 2006 17:46 schreef Gollemrulez het volgende:
Ontzettende irritante @#$% printers op de faculteit. Het zal ook weer eens niet. Printen is haast onmogelijk,omdat ie je opdracht niet opneemt. Lukt het een keertje wel, na een uur, wordt meteen een artikel van het chinese meisje naast je meegenomen.....
En weer 5 E. erdoorheen.....
Niet, helaas. Mijn stemkaart zwerft ergens tussen Vlissingen en Tilburg.quote:Op maandag 6 maart 2006 17:49 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat gaat men morgen stemmen?
Ga je ook stemmen popvskiquote:
Je kan je stemkaart ook ophalen bij je stembureau Ik ben em ook al kwijtquote:Op maandag 6 maart 2006 17:50 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Niet, helaas. Mijn stemkaart zwerft ergens tussen Vlissingen en Tilburg.
een lokale partij (denk ik)quote:Op maandag 6 maart 2006 17:49 schreef TerroRobbie het volgende:
Nee zo heet het niet.Maar we hebben hier geen SP, Groen links is hier bagger en de PVDA heeft er een zooitje van gemaakt.quote:
Agh das landelijk ookquote:Op maandag 6 maart 2006 17:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee zo heet het niet.Maar we hebben hier geen SP, Groen links is hier bagger en de PVDA heeft er een zooitje van gemaakt.
Zaltbommel Veranderen met Visie?quote:Op maandag 6 maart 2006 17:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee zo heet het niet.Maar we hebben hier geen SP, Groen links is hier bagger en de PVDA heeft er een zooitje van gemaakt.
ZVV is de voetbalclubquote:
quote:Op maandag 6 maart 2006 17:52 schreef VoreG het volgende:
[..]
Je kan je stemkaart ook ophalen bij je stembureau Ik ben em ook al kwijt
VVD
Aantal mensen uit mn klas wonen daar in de buurt. Gameren, Zuilichem, Kerkwijk en weet ik het allemaal.quote:
VVD was te links dus stem je op de variant van Vlaams Belang?quote:Op maandag 6 maart 2006 18:04 schreef TerroRobbie het volgende:
Progressief Den Bosch, of Bosch Belang, ben er nog niet uit.
VVD te linksquote:Op maandag 6 maart 2006 18:05 schreef VoreG het volgende:
[..]
VVD was te links dus stem je op de variant van Vlaams Belang?
Sterker nog, 1 iemand uit mn klas staat zelfs verkiesbaar bij de ChristenUniequote:Op maandag 6 maart 2006 18:03 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Aantal mensen uit mn klas wonen daar in de buurt. Gameren, Zuilichem, Kerkwijk en weet ik het allemaal.
Dat is allemaal gemeente Zaltbommel.quote:Op maandag 6 maart 2006 18:03 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Aantal mensen uit mn klas wonen daar in de buurt. Gameren, Zuilichem, Kerkwijk en weet ik het allemaal.
Dat is erg genoeg die Christen paupers zitten hier bijna in de meerderheid door die kut gemeenten die er na de herindeling bij zijn gekomenquote:Op maandag 6 maart 2006 18:13 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Sterker nog, 1 iemand uit mn klas staat zelfs verkiesbaar bij de ChristenUnie![]()
![]()
![]()
Moet je dus ook niet meer klagen over bijvoorbeeld het tekort aan betaalbare woningen in jouw gemeente.quote:Op maandag 6 maart 2006 18:14 schreef clauwheee het volgende:
Ik ga niet stemmen. Hou me er totaal niet mee bezig
Had niks anders in Bloemendaal verwachtquote:Op maandag 6 maart 2006 18:22 schreef golfer het volgende:
In Bloemendaal doet de SP ook niet mee.
Alternatief hier is Groen Links.
Verder alleen maar veel rechtse partijen hier.
Is al jarenlang inderdaad een VVD-bolwerk hier. Het grappige is wel dat we een GroenLinks burgemeester hebben.quote:Op maandag 6 maart 2006 18:23 schreef Superheld het volgende:
Had niks anders in Bloemendaal verwacht.
Hier kan ik slecht tegenquote:Op maandag 6 maart 2006 18:14 schreef clauwheee het volgende:
Ik ga niet stemmen. Hou me er totaal niet mee bezig
Ik eigenlijk ook wel. Daarom baal ik er ook zo van dat ik niet kan stemmen.quote:
Als ik wel ga stemmen blijft het hetzelfdequote:Op maandag 6 maart 2006 18:23 schreef golfer het volgende:
[..]
Moet je dus ook niet meer klagen over bijvoorbeeld het tekort aan betaalbare woningen in jouw gemeente.
En terecht.quote:Op maandag 6 maart 2006 18:26 schreef clauwheee het volgende:
(ook al roepen ze van niet en krijg ik nu weer het verwijt dat als iedereen zo denkt bladiebla).
Ik word nu zelfs kwaad.Wees blij dat je in een land leeft waar je de mogelijkheid hebt om te stemmen. Er zijn vast punten waar je je aan ergert of onderwerpen die je ondersteuning hebben.quote:Op maandag 6 maart 2006 18:26 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Als ik wel ga stemmen blijft het hetzelfde(ook al roepen ze van niet en krijg ik nu weer het verwijt dat als iedereen zo denkt bladiebla).
Die was toch bij Paul de Leeuw? Of was dat Blaricum?quote:Op maandag 6 maart 2006 18:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Is al jarenlang inderdaad een VVD-bolwerk hier. Het grappige is wel dat we een GroenLinks burgemeester hebben.
Adem in, adem uit.quote:Op maandag 6 maart 2006 18:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik word nu zelfs kwaad.Wees blij dat je in een land leeft waar je de mogelijkheid hebt om te stemmen. Er zijn vast punten waar je je aan ergert of onderwerpen die je ondersteuning hebben.
Als je niet gaat stemmen moet je ook niet meer klagen dat je je weer ziek voelt een dik gezicht hebt of met de verkeerde bil op de toiletpot bent gaan zitten.
Er is vast een partij die daar iets aan wilt doen.
een poging tot grappig doen die blijft steken in aandoenlijk enthousiasme maar wat in feite gewoon een zinloos gebruik van tekst en forumruimte isquote:Op maandag 6 maart 2006 18:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik word nu zelfs kwaad.Wees blij dat je in een land leeft waar je de mogelijkheid hebt om te stemmen. Er zijn vast punten waar je je aan ergert of onderwerpen die je ondersteuning hebben.
Als je niet gaat stemmen moet je ook niet meer klagen dat je je weer ziek voelt een dik gezicht hebt of met de verkeerde bil op de toiletpot bent gaan zitten.
Er is vast een partij die daar iets aan wilt doen.
Ik ben blij dat ik in een land leef waarin ik zelf bepaal of ik stem of niet. En niemand die daar enige reet mee te maken heeft.quote:Op maandag 6 maart 2006 18:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wees blij dat je in een land leeft waar je de mogelijkheid hebt om te stemmen.
Ik heb die even gedaan, ik kom uit op de Stadspartij.quote:Op maandag 6 maart 2006 18:31 schreef golfer het volgende:
Voor Clauwheee:
http://www.stemwijzer.nl/groningen/index.html
Wat lief, je neemt het op voor je dinnetjequote:Op maandag 6 maart 2006 18:34 schreef Noca het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik in een land leef waarin ik zelf bepaal of ik stem of niet. En niemand die daar enige reet mee te maken heeft.
Ik stem dit jaar, voor het eerst, ook niet. En of ik dan ergens wel of niet over mag zeuren bepaal ik helemaal zelf. Ga je wel stemmen, vooral doen maar ga een ander niet af lopen zeiken omdat hij/zij bepaald om het niet te doen
Dat is wel heel snelquote:Op maandag 6 maart 2006 18:35 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik heb die even gedaan, ik kom uit op de Stadspartij.
Haha, ik wou net zeggen dat ik niet ga stemmen. Dus meteen mijn weerwoord maar even gepost, hebben we dat ook weer gehad.quote:Op maandag 6 maart 2006 18:35 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Wat lief, je neemt het op voor je dinnetje![]()
Gedaan. De VVD groen, daarna LR, CDA, D66, PvdA, in het rood Stadspartij, en diep in het rood GL.quote:Op maandag 6 maart 2006 18:28 schreef TerroRobbie het volgende:
Moet je je er eens in verdiepen...
Of gewoon heel simpel www.stemwijzer.nl invullen.
Maar 30 vragen ofzo, hooguit 5 minuten.quote:
Ik ookquote:Op maandag 6 maart 2006 18:36 schreef TerroRobbie het volgende:
Ben blij dat ik niet in Groningen woon.
Jij woont in Zimbabwe?quote:Op maandag 6 maart 2006 18:37 schreef tong80 het volgende:
Maak daar gebruik van. Ga je niet stemmen heb je achteraf geen recht van spreken/klagen.
Stemwijzer Enschede, met topvragenquote:
Je hebt je er iig nog in verdiept.quote:Op maandag 6 maart 2006 18:39 schreef Noca het volgende:
[..]
Jij woont in Zimbabwe?
Ik ben het met geen een partij eens. Doe ik de test via de stemwijzer en vervolgens zie ik dat ik het met meer dan de helft van de punten,van de partij waar ik het meest mee overeenkom, niet overeenkom. Man, ik zou gestoord worden van het geconstante gezeik dat ik dan op moet hangen omdat ik het toch eigenlijk bijna nergens mee eens ben.
Die stemmen tenminstequote:Op maandag 6 maart 2006 18:41 schreef Noca het volgende:
[..]
Sja, wat moet je nou met een FCDB supporter in Grunn? Niks toch?
Nee hoor, heb alleen de test gedaan. Dat is niet bepaald verdiepen inquote:
Ok. Jammerquote:Op maandag 6 maart 2006 18:41 schreef Noca het volgende:
[..]
Nee hoor, heb alleen de test gedaan. Dat is niet bepaald verdiepen in
1. Stadspartijquote:Op maandag 6 maart 2006 18:40 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Stemwijzer Enschede, met topvragen
Ok laatste, hang on.quote:
ben er nog niet helemaal uit maar denk dat het hier PvdA wordtquote:Op maandag 6 maart 2006 17:49 schreef TerroRobbie het volgende:
1. PvdAquote:
Tong ik word er een beetje moe van dat je steeds doet alsof ik altijd, over vanalles en nog wat klaag. Hou es op zeg. Ook al is het nu via een mislukt grapje. Ik ga niet stemmen op basis van een lullig testje. Ik ben best tevreden over wat er hier in de stad gebeurt, dus zo snel hoor je me niet klagen. Gek hè?quote:Op maandag 6 maart 2006 18:37 schreef tong80 het volgende:
Ik zeik niet ik geef gewoon mijn mening. De desinteresse die uit haar eerste post bleek stuitte me tegen de borst. Kunnen stemmen is een voorrecht. Maak daar gebruik van. Ga je niet stemmen heb je achteraf geen recht van spreken/klagen.
Stem dan op de partij die er voor gezorgd heeft dat je tevreden bent.quote:Op maandag 6 maart 2006 18:47 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Tong ik word er een beetje moe van dat je steeds doet alsof ik altijd, over vanalles en nog wat klaag. Hou es op zeg. Ook al is het nu via een mislukt grapje. Ik ga niet stemmen op basis van een lullig testje. Ik ben best tevreden over wat er hier in de stad gebeurt, dus zo snel hoor je me niet klagen. Gek hè?
barfight is aanstaande.quote:Op maandag 6 maart 2006 18:49 schreef Superheld het volgende:
Man, in een 'cafe' vol voetbalsupporters over poltiek praten.
Het moet niet gekker worden.![]()
Allochtonen.quote:Op maandag 6 maart 2006 18:50 schreef Eilanden het volgende:
Mijn vriendin mag trouwens voor het eerst hier stemmen en gaat zeker van haar stemrecht gebruik maken
Heeft zij eigenlijk een Nederlands paspoort? Met inburgeringsgedoe etc?quote:Op maandag 6 maart 2006 18:50 schreef Eilanden het volgende:
Mijn vriendin mag trouwens voor het eerst hier stemmen en gaat zeker van haar stemrecht gebruik maken
GMTAquote:Op maandag 6 maart 2006 18:46 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ben er nog niet helemaal uit maar denk dat het hier PvdA wordt
Wijze woorden.quote:Op maandag 6 maart 2006 18:51 schreef tong80 het volgende:
Mijn vader die de zoon is van een Cafébaas, zei ooit. In een kroeg moet je over twee dingen niet praten dat is politiek en geloof. Daar komt alleen maar heibel van
quote:
Aha. Hmm, dat wist ik niet. Wel goedquote:Op maandag 6 maart 2006 18:55 schreef Eilanden het volgende:
[..]
En Schig ... nee, ze heeft geen Nederlands paspoort, maar ze verblijft al wel langer dan vijf jaar in Nederland en dan mag je ook stemmen. Ze heeft wel een inburgeringscursus gedaan en ook netjes alle bijbehorende diploma's behaald, maar ze heeft er wel zelf om moeten vragen, want als Amerikaans staatsburger kom je eigenlijk niet in aanmerking voor die inbrugeringscursus.
Wijs man.quote:Op maandag 6 maart 2006 18:51 schreef tong80 het volgende:
Mijn vader die de zoon is van een Cafébaas, zei ooit. In een kroeg moet je over twee dingen niet praten dat is politiek en geloof. Daar komt alleen maar heibel van
Ach als je een xbox 360 kan scoren, waarom niet?quote:Op maandag 6 maart 2006 18:58 schreef Bananenman het volgende:
Robbie ben je nou ook al zo'n stakker met zo'n kut icon
Het lachen zal je snel vergaan als ik dadelijk die computerbox win en hem voor een paar 100 ¤ doorverkoop. En dat allemaal dankzij een week een andere plaatje te hebben op een internet voetbal forum.quote:Op maandag 6 maart 2006 18:58 schreef Bananenman het volgende:
Robbie ben je nou ook al zo'n stakker met zo'n kut icon
Heb ik al, dus lekker belangrijkquote:Op maandag 6 maart 2006 18:59 schreef Superheld het volgende:
[..]
Ach als je een xbox 360 kan scoren, waarom niet?![]()
Hij zei ook een kusje op z'n tijd doet wonderenquote:Op maandag 6 maart 2006 18:59 schreef clauwheee het volgende:
Ja, je had naar je vader moeten luisteren, Tong
Echt een slimme manquote:Op maandag 6 maart 2006 19:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hij zei ook een kusje op z'n tijd doet wonderen
Voor hem wel.quote:
Mijne ook hoor.quote:Op maandag 6 maart 2006 19:02 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Hehehe rat, je ouders stemmen zeker VVD.
Weet ik veel, ook lekker belangrijk!quote:Op maandag 6 maart 2006 19:02 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Hehehe rat, je ouders stemmen zeker VVD.
Tot wanneer kan dat ?quote:Op maandag 6 maart 2006 19:07 schreef Suijk het volgende:
Vandaag nog niet gespamd trouwens:
f1manager.fok.nl
Subleague: Hools
WW: HoolsF1
Niet zo gek, de rest doet niks meerquote:Op maandag 6 maart 2006 19:11 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Tot wanneer kan dat ?
Overigens heers ik ook weer in de voetbalmanager subleague![]()
Valt bij mij wel mee hoor, heb vanaf het moment dat ik kon werken gewoon moeten werken voor mijn geld.quote:Op maandag 6 maart 2006 19:05 schreef TerroRobbie het volgende:
Rijkeluiskindjes hier allemaal
Tot donderdag of vrijdag denk ik? Want dan begint het nieuwe seizoen geloof ik.quote:Op maandag 6 maart 2006 19:11 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Tot wanneer kan dat ?
Overigens heers ik ook weer in de voetbalmanager subleague![]()
Wat hij zegtquote:Op maandag 6 maart 2006 19:10 schreef TerroRobbie het volgende:
Als ik iets saai vind dat is het Formule1 wel, behalve als er 20 van die wagentjes op mekaar knallen.
Ow ja dat is ook morgen.quote:Op maandag 6 maart 2006 19:18 schreef VoreG het volgende:
stemwijzer Groningen
Op 1 VVD en op 2 PvdA.
Weinig verschil in dat noorden
Schandalige indoctrinatie. Misschien wil die jongen wel Ajacied worden. Beetje zijn vrije wil de das met 1 erop omdoen.quote:Op maandag 6 maart 2006 19:19 schreef DIGGER het volgende:
Evening.
Glenn z'n 110% anti ajax shirtje nog niet binnen
Tuurlijk niet.. Waar woont ie?/ Is hij geboren?quote:Op maandag 6 maart 2006 19:21 schreef methodmich het volgende:
[..]
Schandalige indoctrinatie. Misschien wil die jongen wel Ajacied worden. Beetje zijn vrije wil de das met 1 erop omdoen.
Met een beetje fantasie richting Amsterdam.quote:Op maandag 6 maart 2006 19:22 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Tuurlijk niet.. Waar woont ie?/ Is hij geboren?
Zoietsquote:Op maandag 6 maart 2006 19:21 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Hoe is het met JaWi? Mag hij een week niet op de computer van zn moeder?![]()
De verkiezingen voor de gemeenteraad zijn ook de enige waaraan m'n vrouw deel mag nemen, ondaks dat ze hier geboren is, ze heeft alleen de Italiaanse nationaliteit en mag niet stemmen voor de 2e kamer en zo.quote:Op maandag 6 maart 2006 18:50 schreef Eilanden het volgende:
O dus ik kan als Glenn straks uit z'n shirtjes gegroeid is ze wel bij jouw kwijt voor je kleine man to be?quote:Op maandag 6 maart 2006 19:21 schreef methodmich het volgende:
[..]
Schandalige indoctrinatie. Misschien wil die jongen wel Ajacied worden.
Van oom agentquote:
Geen idee, ik heb het denk ik ook gemist. Het schijnt dat Jawi niet zo lief is geweest de laatste tijd. Meer weet ik ook niet. En wil ik ook niet wetenquote:
Niks, JaWi was ergens een biertje aan het drinken en daarna is hij niet meer op fok geweest. Zal wel Grolsch geweest zijn ofzo dus...quote:
Als niet F1-volger, heb ik me toch maar aangemeldquote:Op maandag 6 maart 2006 19:07 schreef Suijk het volgende:
Vandaag nog niet gespamd trouwens:
f1manager.fok.nl
Subleague: Hools
WW: HoolsF1
quote:Op maandag 6 maart 2006 19:34 schreef tong80 het volgende:
Net telefoontje van Schoonzusje dat ik naar pagina 109 op teletekst moet kijken.Is idd hilarisch, ook omdat het 4 kilometer hier vandaan is. Verder heeft ze me aan het twijfelen gebracht of ik wel plaatselijk moet stemmen
Geweldig tochquote:Op maandag 6 maart 2006 19:39 schreef rubbereend het volgende:
[..]1 inwoner met 400 volmachten
hoe ziet dat eruit in het stenmlokaal
die man staat 2 uur achter de stemmachine
![]()
je zal net na hem binnenkomenquote:
Ze missen mequote:Op maandag 6 maart 2006 19:33 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Niks, JaWi was ergens een biertje aan het drinken en daarna is hij niet meer op fok geweest. Zal wel Grolsch geweest zijn ofzo dus...
Ik heb hem ook meteen afgescheurd en weggetieft. Geen gezeik met mijn krant.quote:Op maandag 6 maart 2006 19:44 schreef tong80 het volgende:
Hier nog een politiek statement van Tong :
Heb vandaag m'n reet afgeveegd met de voorpagina van Metro.
Hey stoutert!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |