quote:
quote:Cognac: topkwaliteit gebaseerd op eeuwenoude traditie
Nippen van een glaasje cognac is een feest op zich. Even een moment van rust, van ontspannen genieten. Cognac is ervoor geschapen; het is in vele opzichten een bijzondere drank. Er ligt een eeuwenoude traditie aan ten grondslag. De producenten beseffen terdege dat cognac zijn bijzondere kwaliteit aan de ervaring van vroegere generaties te danken heeft. Vandaar dat zij niet tornen aan de hoge kwaliteit van cognac. Wel zijn er nieuwe manieren bijgekomen om van cognac te genieten: met ijs als aperitief, als longdrink, of in de mix.
Wijndistillaat
Cognac is een wijndistillaat met een eigen appellation d'origine contrôlée, een beschermde herkomstbenaming. Van zo'n wijndistillaat met een appellation d'origine contrôlée bestaat er in Frankrijk nog slechts één andere: armagnac. Kortom, wijndistillaten uit de overige Franse wijngebieden of andere landen mogen niet als cognac of armagnac worden geëtiketteerd. Die distillaten worden meestal brandy genoemd, maar in verscheidene landen zijn er ook andere productbenamingen.
Geloven doe je maar in de kerk, maar je hebt wel gelijkquote:Op maandag 6 maart 2006 11:17 schreef borisz het volgende:
deze is eerst geloof ik
Je hoeft niet naar de kerk om te gelovenquote:Op maandag 6 maart 2006 11:18 schreef dndiek het volgende:
[..]
Geloven doe je maar in de kerk, maar je hebt wel gelijk
ik kom niet in de kerk gelukkigquote:Op maandag 6 maart 2006 11:18 schreef dndiek het volgende:
[..]
Geloven doe je maar in de kerk, maar je hebt wel gelijk
Lente en bloemetjesquote:Op maandag 6 maart 2006 11:18 schreef Blumchen het volgende:Hallo hoolies
Het is weer even geleden.. Gaat alles goed met jullie??
nee naar de moskee of tempel mag ookquote:Op maandag 6 maart 2006 11:18 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Je hoeft niet naar de kerk om te geloven![]()
Wat ben jij irritant bezig vandaag....quote:
Je hoeft niet naar een religieus gebouw om te gelovenquote:Op maandag 6 maart 2006 11:18 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Je hoeft niet naar de kerk om te geloven![]()
Goedquote:Op maandag 6 maart 2006 11:19 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Lente en bloemetjes![]()
Hier alles goed, hoe is het daar??
Sorry, ik ga zo werken en dan zijn jullie van mij afquote:Op maandag 6 maart 2006 11:21 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Wat ben jij irritant bezig vandaag....
Echt noit!quote:Op maandag 6 maart 2006 11:22 schreef SCH het volgende:
Veels te laat deze.
quote:Op maandag 6 maart 2006 11:06 schreef kLowJow het volgende:
Zojuist is er op het forum een nieuw topictype bijgekomen: "Centraal topic". Deze topics krijgen hun eigen plaatsje in de topiclists van de verschillende fora, en vind je net boven de slotjes met eenof
als icoon.
De bedoeling hiervan is de centrale en slowchat topics te scheiden van de overige topics, om zo de leesbaarheid van de topiclists te verbeteren.
Zwaar irritant die dingenquote:
Daar ben ik het wel mee eens..tevens vind ik dat de actuele Centraal topics bovenaan moeten staan...quote:
Nee ik ga een open gesprek aan na een open solliequote:Op maandag 6 maart 2006 11:46 schreef Lionheaad het volgende:
Succes alvast....
Of komt er imand solliciteren
zelfde werkgeverd???quote:Op maandag 6 maart 2006 11:55 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nee ik ga een open gesprek aan na een open sollie
Héél veel succes dan maar....quote:
Laten we de discussie maar eens aanzwengelen dan.quote:Op maandag 6 maart 2006 11:32 schreef dndiek het volgende:
Omdat de modjes van VBL dat moeten bepalen en er ook nog niemand de 2e hools gesloten heeft ga ik ervanuit dat niemand van de VBL-modjes online is
hier niets te horenquote:
succes !quote:Op maandag 6 maart 2006 11:55 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nee ik ga een open gesprek aan na een open sollie
laatste post:quote:Op maandag 6 maart 2006 12:01 schreef SCH het volgende:
Oh, we gaan toch in deze door die te vroeg open was
OP:quote:Op maandag 6 maart 2006 11:14 schreef clauwheee het volgende:
ha ha ha lekker nietquote:Op maandag 6 maart 2006 11:14 schreef Bjoro het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |