Ik begrijp geen woord Zweeds maar ik gebruik een vertaalrobotquote:Op maandag 6 maart 2006 01:16 schreef melke het volgende:
[..]
Ja maar de keuken alleen is niet zo leuk. Daarbij versta ik ze dus ook niet. Jij wel regenworm?
Leuk dat wij ook mogen meekijken....quote:Op maandag 6 maart 2006 01:20 schreef melke het volgende:
Volgens mij zijn John, Ferri en Monique weer naar screenshots aan het kijken. Hoor ze lachen in het kantoor
Nee joh, Viola is veeel interessanterquote:Op maandag 6 maart 2006 01:23 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Leuk dat wij ook mogen meekijken....
Stom... ik was vergeten dat het de Viola Holt show wasquote:
Ja, zo hadden ze dat programma beter kunnen noemenquote:Op maandag 6 maart 2006 01:25 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Stom... ik was vergeten dat het de Viola Holt show was![]()
Zo, daar ben je snel mee. Ik had de moed al opgegevenquote:Op maandag 6 maart 2006 01:31 schreef Sjet het volgende:
[..]
Uiteraard een snuffelknuffel terug [afbeelding]
Omdat de regie vrijaf heeft gekregen, ze moeten morgen weer hard werken.quote:Op maandag 6 maart 2006 01:31 schreef Foreverblue het volgende:
Als ik nou maar een reden kon verzinnen waarom alles op nachtstand staat![]()
Nee, je moet nog ff doorrijden en dan bij de rotonde de eerste afslag nemenquote:Op maandag 6 maart 2006 01:32 schreef Bluezz het volgende:
Is dit em?
De regie is naar huisquote:Op maandag 6 maart 2006 01:31 schreef Foreverblue het volgende:
quote:Op maandag 6 maart 2006 01:32 schreef Bluezz het volgende:
Is dit em?
Ik hoor wel de camera's zoemen... dus bewegen wel.quote:
De HBB-redactie-crew heeft vanavond alvast een eigen feestje omdat het morgen is afgelopen. De crew is bijna allemaal free-lancer en ze zitten dus morgen weer zonder werk. Geldt ook voor de camera-lui.quote:Op maandag 6 maart 2006 01:31 schreef Foreverblue het volgende:
Bluezz wil je wat voor me doen de laatste loodjes sluiten of eraf halen had een foutje gemaaktquote:Op maandag 6 maart 2006 01:32 schreef Bluezz het volgende:
Is dit em?
De volg-de-kliko-auto-piloot is aangesprongen.quote:
Is al een beetje dichtquote:Op maandag 6 maart 2006 01:35 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Bluezz wil je wat voor me doen de laatste loodjes sluiten of eraf halen had een foutje gemaakt
Dat is Wilma, die is haar personeel aan het checkenquote:Op maandag 6 maart 2006 01:34 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik hoor wel de camera's zoemen... dus bewegen wel.
Ik kon het niet laten om toch even te reageren op je puntjes....quote:Op maandag 6 maart 2006 01:37 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Ow okében er niet helemaal bij Mja....
Ik kijk ffquote:Op maandag 6 maart 2006 01:35 schreef White_Pearl het volgende:
Bluezz wil je wat voor me doen de laatste loodjes sluiten of eraf halen had een foutje gemaakt
Nee hoor... volgens het topic van Flugel blijft het forum nog een week openquote:
quote:Op maandag 6 maart 2006 01:33 schreef Foreverblue het volgende:
Nee, je moet nog ff doorrijden en dan bij de rotonde de eerste afslag nemen
Hoi Blueezzzzzzz![]()
had ik al gesloten hoorquote:Op maandag 6 maart 2006 01:35 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Whehe volgens mij waren het mijn eigen laatste loodjesquote:Op maandag 6 maart 2006 01:38 schreef doka het volgende:
[..]
Ik kon het niet laten om toch even te reageren op je puntjes....![]()
Ik ben de megatopspemmert in dit forum, zag ik in de lijst van Arceequote:
Ook voor TL is de klok aan het aflopen... nog even en hij is weer gewoon zwartquote:
quote:
Maar wat was je nu eigenlijk met dat topic van plan?quote:
Er loopt al een topic voor en achter de schermen... leef je uitquote:
quote:Op maandag 6 maart 2006 01:43 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ook voor TL is de klok aan het aflopen... nog even en hij is weer gewoon zwart
Hier... een nieuw glas....quote:Op maandag 6 maart 2006 01:44 schreef teamlead het volgende:
[..]
tot het bier op is...
en dat duurt niet lang meer
Het is allemaal zo duf als een konijn nu daar... en ook de regie werkt niet meequote:Op maandag 6 maart 2006 01:45 schreef teamlead het volgende:
zeg.. Monique had toch beloofd dat het uit de hand zou lopen vannacht?
quote:Op maandag 6 maart 2006 01:44 schreef doka het volgende:
[..]
Maar wat was je nu eigenlijk met dat topic van plan?
Troltopic van Pareltje... nu het nog kanquote:
Whahaha nee puntjes topicquote:Op maandag 6 maart 2006 01:47 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Troltopic van Pareltje... nu het nog kan
mwah.. ook een dolfijn past wel in zo'n kom.. gewoon beetje proppenquote:Op maandag 6 maart 2006 01:47 schreef melke het volgende:
Vioool dolfijnen zijn geen vissen!!!! Trouwens ook ff iets anders dan goudvissen
We hebben een V, we hebben een I, we hebben een O, we hebben een L, we hebben een ehhhh een eehhhhhh...quote:Op maandag 6 maart 2006 01:47 schreef teamlead het volgende:
Vissen hebben een geheugen van 30 seconden
<stilte>
of 3 seconden, dat weet ik niet meer
Dat zal het zijnquote:Op maandag 6 maart 2006 01:47 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Troltopic van Pareltje... nu het nog kan
Ja sorryquote:Op maandag 6 maart 2006 01:32 schreef doka het volgende:
[..]
Zo, daar ben je snel mee. Ik had de moed al opgegeven![]()
Leg eens uit...quote:
Nee zijn puntjes op je bolle oogiesquote:Op maandag 6 maart 2006 01:49 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Leg eens uit...Mogen we jou punten geven dan?
![]()
Potvis!quote:Op maandag 6 maart 2006 01:48 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
We hebben een V, we hebben een I, we hebben een O, we hebben een L, we hebben een ehhhh een eehhhhhh...
quote:Op maandag 6 maart 2006 01:50 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Nee zijn puntjes op je bolle oogies![]()
Ik bolle oogjes?quote:Op maandag 6 maart 2006 01:50 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Nee zijn puntjes op je bolle oogies![]()
Trusten Friztiquote:Op maandag 6 maart 2006 01:41 schreef frizti het volgende:
Ik trek het niet meer, zelfs deze laatste nacht is het alleen maar Viool.
Toedeledoki.
Gaat het weer een beetje?quote:Op maandag 6 maart 2006 01:41 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Whehe volgens mij waren het mijn eigen laatste loodjes![]()
quote:Op maandag 6 maart 2006 01:53 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Verdamme man, mijn CUL hart, wat doe je![]()
www.seroxat ook dat nog
quote:Op maandag 6 maart 2006 01:54 schreef teamlead het volgende:
Viola was een nakomertje...
Het zal je toch gebeuren als ouders zeg....Aantal kinderen leuk opgevoed, ongelukje en dan een viola op de wereld zetten
Ken ik verder niet... gevonden met Google... maar zal hem wel weer weghalenquote:Op maandag 6 maart 2006 01:53 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Verdamme man, mijn CUL hart, wat doe je![]()
www.zeroxat ook dat nog
Ow lekker.... die lust ik ook welquote:Op maandag 6 maart 2006 01:45 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Hier... een nieuw glas....
[afbeelding]
Nee, dokaatjequote:
Ja....quote:Op maandag 6 maart 2006 01:45 schreef teamlead het volgende:
zeg.. Monique had toch beloofd dat het uit de hand zou lopen vannacht?
Nee johquote:Op maandag 6 maart 2006 01:56 schreef Foreverblue het volgende:
Ken ik verder niet... gevonden met Google... maar zal hem wel weer weghalen
Zie mijn editquote:Op maandag 6 maart 2006 01:56 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nee, dokaatje
Kijk maar naar de het adres van de fotoow... http://www.zeroxat.nl/pivot/images/eyefood.jpg
en ik had me zo verheugd op een dronken monique die viola helemaal verrot zou schelden gevolgd door een orgie met Ferri en John ofzoquote:Op maandag 6 maart 2006 01:56 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ja....Blijkbaar heeft zij daar andere ideeen over dan dat wij dat hebben...
![]()
Ik hoor al wel een poos de douche lopen... misschien zijn ze daar wel spannende dingen aan het doenquote:Op maandag 6 maart 2006 01:56 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ja....Blijkbaar heeft zij daar andere ideeen over dan dat wij dat hebben...
![]()
Hahahaha... ik snap er niks van allemaal... maar je bent liefquote:Op maandag 6 maart 2006 01:58 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Jahaazijn maar puntjes hoor
komen zachtejs aan, totdat het stippen worden natuurlijk
![]()
Nee?quote:Op maandag 6 maart 2006 01:54 schreef doka het volgende:
quote:Op maandag 6 maart 2006 01:57 schreef teamlead het volgende:
[..]
en ik had me zo verheugd op een dronken monique die viola helemaal verrot zou schelden gevolgd door een orgie met Ferri en John Manu ofzo
quote:Op maandag 6 maart 2006 01:59 schreef Sjet het volgende:
[..]
Nee?![]()
Hey maar Doka, jouw onderschrift he... dat is een stukkie uit een show van Bert Visscher he?![]()
Zoals je reageerde klonk het alsof het van een hele erge site afkomstig was.quote:
Ik snap het zelf ook niet meerquote:Op maandag 6 maart 2006 01:59 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Hahahaha... ik snap er niks van allemaal... maar je bent lief![]()
![]()
![]()
Ik moest lachenquote:Op maandag 6 maart 2006 02:01 schreef Foreverblue het volgende:
Zoals je reageerde klonk het alsof het van een hele erge site afkomstig was.
Voel me kiplekker hoorquote:
Dank je wel schatquote:
quote:Op maandag 6 maart 2006 02:06 schreef Foreverblue het volgende:
Waarom moeten dit soort verhalen op de laatste avond? Ik had gehoopt op een spetterend einde![]()
Tis erg saaiquote:Op maandag 6 maart 2006 02:06 schreef Foreverblue het volgende:
Waarom moeten dit soort verhalen op de laatste avond? Ik had gehoopt op een spetterend einde![]()
quote:Op maandag 6 maart 2006 02:09 schreef Foreverblue het volgende:
Die wil je toch niet tegenkomen 's nachts... overdag trouwens ook niet...
[afbeelding]
Nopequote:Op maandag 6 maart 2006 02:10 schreef teamlead het volgende:
is ze al klaar met die horror-verhalen?
heeft ze het over haar hoofd danquote:Op maandag 6 maart 2006 02:11 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Nope![]()
Ze heeft het er over dat ze een hele dikke had![]()
Ze heeft Katerogen Doka en ja het is idd schofterigquote:Op maandag 6 maart 2006 02:09 schreef doka het volgende:
Welke oetlul houdt nou in een persoonlijk gesprek met iemand anders haar zonnebril op?? (Als ze eventueel problemen met haar ogen mocht hebben, heb ik niets gezegd)
quote:Op maandag 6 maart 2006 02:12 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Viool geeft nog even snel een geweldige tip voor een bevalling : "Ik hield express mijn ogen dicht, want anders krijg je rode ogen. En daar moest ik natuurlijk wel op letten !".
Je kan beter zeggen:quote:Op maandag 6 maart 2006 02:10 schreef teamlead het volgende:
is ze al klaar met die horror-verhalen?
klaarkomen van violaquote:Op maandag 6 maart 2006 02:13 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Je kan beter zeggen:
Is die regie nou nog niet klaargekomen op die verhalen van Viola?![]()
![]()
Whaha ik weet het begod nietquote:
Je weet toch dat de regie Viola geil is... ze volgen haar overal en zetten gerust heel de avond 4 streams op haarquote:Op maandag 6 maart 2006 02:14 schreef teamlead het volgende:
[..]
klaarkomen van viola![]()
dude... that's just sick
ik vraag me af of dat viola-geilheid is om streamers pestenquote:Op maandag 6 maart 2006 02:15 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Je weet toch dat de regie Viola geil is... ze volgen haar overal en zetten gerust heel de avond 4 streams op haar
Hummie kennende kan dat er goed inzitten...quote:Op maandag 6 maart 2006 02:16 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik vraag me af of dat viola-geilheid is om streamers pesten
Echt top was dat!quote:
Jaquote:Op maandag 6 maart 2006 02:18 schreef Sjet het volgende:
[..]
Echt top was dat!Heb me toen echt slap gelachen
![]()
'Elsje fiderelsje [of hoe je dat mens haar naam ook maar schrijft] zet je klompjes bij het vuur.... ja... moet je maar goed doen met die houten krengen'
Ook een stukje uit die show![]()
Een crematie is nog gezelligerquote:Op maandag 6 maart 2006 02:21 schreef melke het volgende:
Gezellig he, zo'n laatste HBB avond...
Was alleen op jouw streamsquote:Op maandag 6 maart 2006 02:19 schreef teamlead het volgende:Ik zet de streams weer aan en het eerste dat ik hoor "ik ben er dan ook klaar mee"
Proostquote:Op maandag 6 maart 2006 02:22 schreef Foreverblue het volgende:
Ahhhhhhhhhh dat krijg je er van..... Bonnie aan het huilen...![]()
![]()
Violakut!!!!!!!!!!!!!!
ja nou... wat een feestquote:Op maandag 6 maart 2006 02:21 schreef melke het volgende:
Gezellig he, zo'n laatste HBB avond...
Klink!!!quote:
Echt officieel geen leven meer jij....quote:
Ik ook niet... lang leve de mute knopquote:
Hahahahahaha dank je wel Sjetquote:Op maandag 6 maart 2006 02:29 schreef Sjet het volgende:
[..]
Echt officieel geen leven meer jij....
![]()
![]()
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
![]()
![]()
![]()
Gefeliciteerd ForeverCaps
Jaquote:Op maandag 6 maart 2006 02:33 schreef Foreverblue het volgende:
En ze blijft maar zeuren over haar kinderen, die Viola. Arme Bonnie...
offtopic antwoord: 16 aprilquote:Op maandag 6 maart 2006 02:47 schreef melke het volgende:
Even offtopic he, maar weet iemand wanneer het pasen is?
Dat hoop ik niet.... het klinkt nu al niet meer...quote:Op maandag 6 maart 2006 02:45 schreef Foreverblue het volgende:
Bonnie is helemaal haar stem kwijt nu... dat kan leuk worden morgenavond. Ze moet toch nog zingen daar?
Okidoki....quote:Op maandag 6 maart 2006 02:48 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Niks hoor lieverd luister streams zit gewoon niet op te letten, alles is wel goed dank je
![]()
Ik ook Bon is echt helemaal van de wijsquote:Op maandag 6 maart 2006 02:50 schreef Sjet het volgende:
[..]
Okidoki....
Ik zit me hier inmiddels enorm op te winden![]()
Ik heb vriendmans al gevraagd mij naar Aalsmeer te brengen [ben veel te boos om zelf te rijden, en heb 1 wijntje op] zodat ik Viool op haar bek kan slaanquote:Op maandag 6 maart 2006 02:51 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Ik ook Bon is echt helemaal van de wijs![]()
Die Viola moet echt preventief geruimd worden vind ik... daar helpt zelf TBS niet meer bijquote:Op maandag 6 maart 2006 02:51 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Ik ook Bon is echt helemaal van de wijs![]()
KuzzzPiraatjequote:Op maandag 6 maart 2006 02:59 schreef Morwen het volgende:
Staat manneke pis in de tuin ofzo![]()
Hallo btw![]()
Dag pareltjequote:Op maandag 6 maart 2006 02:59 schreef White_Pearl het volgende:
Lieverds ik ben weg, tot later allemaal dag dag![]()
![]()
quote:Op maandag 6 maart 2006 03:00 schreef Sjet het volgende:
[..]
KuzzzPiraatje![]()
![]()
![]()
Ja ik was ook al aan het inzoomen op dat rare ding....![]()
Oh die achterlijke klootVioolquote:Op maandag 6 maart 2006 03:02 schreef Morwen het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Sjet een beetje boos? Waarom eigenlijk? Ik zet de boel nu pas aan![]()
Slaap lekker Pareltjequote:Op maandag 6 maart 2006 02:59 schreef White_Pearl het volgende:
![]()
Dag lieve Pearlquote:Op maandag 6 maart 2006 02:59 schreef White_Pearl het volgende:
![]()
Viool was dus weer zo tactisch als een suikerklontjequote:Op maandag 6 maart 2006 03:07 schreef Sjet het volgende:
[..]
Oh die achterlijke klootViool
Die zit doodleuk van alles te vertellen over haar liefdesbaby's terwijl Bonnie net verteld heeft over haar 3 miskramen![]()
En daarna nog dat Bonnie weer vertelde over haar moeizame omgang met haar moeder. Om het even kort samen te vatten op z'n 'Sjets'; haar moeder vind haar niet goed genoeg, tis nooit goed genoeg'.......
Vraagt die klootViool 'was je wel gewenst?' Dat vraag je toch niet?![]()
Ja echt verschrikkelijk........ voelt dat mens [klootViool] dan niks aanquote:Op maandag 6 maart 2006 03:10 schreef Morwen het volgende:
[..]
Viool was dus weer zo tactisch als een suikerklontje![]()
Ik heb nu gewoon een beetje medelijden met Bonnie.....
Ja mafkezen in een jacouziequote:Op maandag 6 maart 2006 03:14 schreef Morwen het volgende:
Wat een geweldig geluid weer![]()
A, nou hoor ik wat![]()
Hoi ex-piraatjequote:Op maandag 6 maart 2006 03:14 schreef Morwen het volgende:
Wat een geweldig geluid weer![]()
A, nou hoor ik wat![]()
Hobjequote:
Morriequote:Op maandag 6 maart 2006 03:19 schreef Morwen het volgende:
[..]
Hobje![]()
![]()
![]()
Ik eis een vette ruzie in het huis![]()
Haai, Morwen ik was ook pissed, maar goed Bonnie was wel dronken als een kachel.quote:Op maandag 6 maart 2006 03:10 schreef Morwen het volgende:
[..]
Viool was dus weer zo tactisch als een suikerklontje![]()
Ik heb nu gewoon een beetje medelijden met Bonnie.....
Mensen werden bang van mequote:Op maandag 6 maart 2006 03:20 schreef MissHobje het volgende:
Morwen........ ik herkende je bijna niet
(stond ik eindelijk ingesteld op je mooie oog .. is ie weer weg)
Haaaaaloquote:Op maandag 6 maart 2006 03:21 schreef newsman het volgende:
[..]
Haai, Morwen ik was ook pissed, maar goed Bonnie was wel dronken als een kachel.![]()
![]()
Ik zei vanvond al FB, het loopt af met een anticlimax, zal je morgen ook zienquote:Op maandag 6 maart 2006 03:23 schreef Foreverblue het volgende:
Ik kan nou niet echt zeggen dat de stream met Ferri en John zoveel boeiender is nu...
Een anti-climax dus danquote:Op maandag 6 maart 2006 03:24 schreef newsman het volgende:
[..]
Ik zei vanvond al FB, het loopt af met een climax, zal je morgen ook zien![]()
Dat jij je laat beïnvloedenquote:Op maandag 6 maart 2006 03:21 schreef Morwen het volgende:
[..]
Mensen werden bang van me![]()
Dus vandaar een minder confronterend avatartje
![]()
Doka![]()
![]()
Bedoel je een climax of een anti-climax?quote:Op maandag 6 maart 2006 03:24 schreef newsman het volgende:
[..]
Ik zei vanvond al FB, het loopt af met een climax, zal je morgen ook zien![]()
Aawwww, ga je al die wereldsterren missenquote:Op maandag 6 maart 2006 03:24 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Dat jij je laat beïnvloeden![]()
(ik kan morgen niet eens de eind show HBB zien
)
Alles beter dan......................quote:Op maandag 6 maart 2006 03:23 schreef Foreverblue het volgende:
Ik kan nou niet echt zeggen dat de stream met Ferri en John zoveel boeiender is nu...
Ja die en eerder verbeterd, drink ook wel is pils, heb naar een halfuur gezeik moeten luisteren van Riool en Bonnie kom je buiten spelen.quote:
Ik kan nou niet echt zeggen dat de streams van HBB ooit boeiend zijn geweestquote:Op maandag 6 maart 2006 03:23 schreef Foreverblue het volgende:
Ik geef je er wel gelijk in Brightside, Riool was flink kutten tegen Bonnie.quote:Op maandag 6 maart 2006 03:26 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
PERSBERICHT :
"Wegens verregaande vernederingen aan het adres van Bonnie heeft Talpa met onmiddelijke ingang alle kontrakten met Viool ontbonden. Alle toekomstige programma's met haar zijn per direkt uit het uitzendschema geschrapt."
quote:Op maandag 6 maart 2006 03:26 schreef newsman het volgende:
[..]
Ja die en eerder verbeterd, drink ook wel is pils, heb naar een halfuur gezeik moeten luisteren van Riool en Bonnie kom je buiten spelen.pffffffff
werkenquote:Op maandag 6 maart 2006 03:26 schreef Morwen het volgende:
[..]
Aawwww, ga je al die wereldsterren missen![]()
Ga je wat spannends doen?![]()
quote:Op maandag 6 maart 2006 03:26 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
PERSBERICHT :
"Wegens verregaande vernederingen aan het adres van Bonnie heeft Talpa met onmiddelijke ingang alle kontrakten met Viool ontbonden. Alle toekomstige programma's met haar zijn per direkt uit het uitzendschema geschrapt."
Joh na vandaag kun je weer elke nacht vroeg slapenquote:
Nee idd, alleen heel afentoe een muzikale avond maar dat was dan puur voor de muziek alleenquote:Op maandag 6 maart 2006 03:27 schreef melke het volgende:
[..]
Ik kan nou niet echt zeggen dat de streams van HBB ooit boeiend zijn geweest![]()
quote:Op maandag 6 maart 2006 03:29 schreef newsman het volgende:
[..]
Lieve schat die Dokaatje kom hier krijg je een knuffel![]()
Nee, BB Belgie ga ik niet volgen... althans niet zo actief als BB5 en HBB. Anders kom ik echt nooit meer toe aan een enigzins sociaal levenquote:Op maandag 6 maart 2006 03:30 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Joh na vandaag kun je weer elke nacht vroeg slapen![]()
Offffffffffff BB belgie gaan lurken als alternatief
Ik ben erg jaloers jaquote:Op maandag 6 maart 2006 03:28 schreef MissHobje het volgende:
[..]
werkenwat bof ik weer he
![]()
Ik ga John.. Ferri en Monique wel missen hoor
Truste sletjequote:Op maandag 6 maart 2006 03:32 schreef Foreverblue het volgende:
Mensen, ik ga naar bedje toe... slaap lekker voor iedereen straks![]()
Dinsdag BB Belgie bij de burenquote:Op maandag 6 maart 2006 03:32 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik ben erg jaloers ja![]()
Ik weet niet of ik het ga missen, ik denk het niet eigenlijk. Ik vind ze geen van allen echt boeiend ofzo![]()
Ik ook niet, wel BB6 natuurlijk mocht dat er komenquote:Op maandag 6 maart 2006 03:31 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Nee, BB Belgie ga ik niet volgen... althans niet zo actief als BB5 en HBB. Anders kom ik echt nooit meer toe aan een enigzins sociaal leven
Slaap lekker FBquote:Op maandag 6 maart 2006 03:32 schreef Foreverblue het volgende:
Slaap lekker, FBquote:Op maandag 6 maart 2006 03:32 schreef Foreverblue het volgende:
Noem je Anita nou een sletje?quote:
En tussentijds zien we je natuurlijk op een forum hiernaastquote:Op maandag 6 maart 2006 03:33 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik ook niet, wel BB6 natuurlijk mocht dat er komen![]()
Trusten SuperSpemmerquote:Op maandag 6 maart 2006 03:32 schreef Foreverblue het volgende:
Je mist me nu al een beetje hehquote:Op maandag 6 maart 2006 03:35 schreef doka het volgende:
[..]
En tussentijds zien we je natuurlijk op een forum hiernaast![]()
Misschien doet ze dat juist wel daaromquote:Op maandag 6 maart 2006 03:38 schreef newsman het volgende:
Een ding heeft Bonnie en dat is gevoel, maar verder had ze nooit zoveel moeten zuipen.
Denk het ook.quote:Op maandag 6 maart 2006 03:39 schreef Morwen het volgende:
[..]
Misschien doet ze dat juist wel daarom![]()
Ach gossie, zie je wel, ik dacht het alquote:
Dat vrees ik helaas ook, jammer dat je daar de fles voor nodig hebt.quote:Op maandag 6 maart 2006 03:39 schreef Morwen het volgende:
[..]
Misschien doet ze dat juist wel daarom![]()
Gooi het eruitquote:Op maandag 6 maart 2006 03:39 schreef newsman het volgende:
Morwen ff een vraag ?
Als ze daar matiger in zou kunnen worden is er niks mis mee. Ieder mens zoekt ontspanning en soms even wat vergetelheid. Het probleem is meer dat ze niet matig kan zijn, denk ik.quote:Op maandag 6 maart 2006 03:41 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat vrees ik helaas ook, jammer dat je daar de fles voor nodig hebt.
Vast wel, dus Doka kan rustig van mij afkickenquote:Op maandag 6 maart 2006 03:42 schreef newsman het volgende:
[..]
BBH forum blijft tot volgende week zondag open, blijf je hier slowchatten ?![]()
* doka snuffelt aan melkequote:
Foutquote:Op maandag 6 maart 2006 03:45 schreef doka het volgende:
[..]
* doka snuffelt aan melke
Oe, ik ruik dat je je pyama al aan hebt
Auke is echt zeldzaam lelijkquote:Op maandag 6 maart 2006 03:45 schreef newsman het volgende:
[afbeelding]
Ooh mijn god Auke Pauper is in the house.
Ik kom dus niet, ik blijf bij vol en ander dingen van FoK.quote:Op maandag 6 maart 2006 03:44 schreef Morwen het volgende:
[..]
Vast wel, dus Doka kan rustig van mij afkicken![]()
![]()
En ikke ook!quote:Op maandag 6 maart 2006 03:44 schreef Morwen het volgende:
[..]
Vast wel, dus Doka kan rustig van mij afkicken![]()
![]()
Zou je best wel eens gelijk in kunnen hebben.quote:Op maandag 6 maart 2006 03:43 schreef Morwen het volgende:
[..]
Als ze daar matiger in zou kunnen worden is er niks mis mee. Ieder mens zoekt ontspanning en soms even wat vergetelheid. Het probleem is meer dat ze niet matig kan zijn, denk ik.
A, das liefquote:
Gelukkig gaat het om de binnenkantquote:Op maandag 6 maart 2006 03:45 schreef melke het volgende:
[..]
FoutKheb hangkleren aan. Heeel charmant
![]()
Ik ga zeg komend weekend, totdat BB6 begint, vaarwel tegen Fokquote:Op maandag 6 maart 2006 03:46 schreef newsman het volgende:
[..]
Ik kom dus niet, ik blijf bij vol en ander dingen van FoK.
Whehehehehe, die flap omhoog bij Ferriquote:
Ik ookquote:Op maandag 6 maart 2006 03:48 schreef melke het volgende:
[..]
Ik ga zeg komend weekend, totdat BB6 begint, vaarwel tegen Fok![]()
quote:Op maandag 6 maart 2006 03:47 schreef Morwen het volgende:
[..]
A, das lief![]()
Hoe was je weekend, melke?
quote:Op maandag 6 maart 2006 03:49 schreef melke het volgende:
[..]
Vriendjelief is veel te lief voor mij
Ik heb nog nooit zo'n schat van een jongen leren kennen
![]()
Ben blij
![]()
Tuurlijk niet, want dan ontmoeten we elkaar toch eldersquote:
Leukquote:Op maandag 6 maart 2006 03:49 schreef melke het volgende:
[..]
Vriendjelief is veel te lief voor mij
Ik heb nog nooit zo'n schat van een jongen leren kennen
![]()
Ben blij
![]()
Nee, ik woon er zo'n 50 kilometer onder, maar wie weetquote:Op maandag 6 maart 2006 03:51 schreef MissHobje het volgende:
Woon je in de buurt van Aalsmeer Morwen![]()
dan heb je misschien mazzel...
We'll meet again, don't know where, don't know when, but I know we'll meet again some sunny day....quote:Op maandag 6 maart 2006 03:51 schreef doka het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, want dan ontmoeten we elkaar toch elders
\quote:Op maandag 6 maart 2006 03:52 schreef Morwen het volgende:
[..]
Nee, ik woon er zo'n 50 kilometer onder, maar wie weet![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |