Ik begrijp geen woord Zweeds maar ik gebruik een vertaalrobotquote:Op maandag 6 maart 2006 01:16 schreef melke het volgende:
[..]
Ja maar de keuken alleen is niet zo leuk. Daarbij versta ik ze dus ook niet. Jij wel regenworm?
Leuk dat wij ook mogen meekijken....quote:Op maandag 6 maart 2006 01:20 schreef melke het volgende:
Volgens mij zijn John, Ferri en Monique weer naar screenshots aan het kijken. Hoor ze lachen in het kantoor
Nee joh, Viola is veeel interessanterquote:Op maandag 6 maart 2006 01:23 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Leuk dat wij ook mogen meekijken....
Stom... ik was vergeten dat het de Viola Holt show wasquote:
Ja, zo hadden ze dat programma beter kunnen noemenquote:Op maandag 6 maart 2006 01:25 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Stom... ik was vergeten dat het de Viola Holt show was![]()
Zo, daar ben je snel mee. Ik had de moed al opgegevenquote:Op maandag 6 maart 2006 01:31 schreef Sjet het volgende:
[..]
Uiteraard een snuffelknuffel terug [afbeelding]
Omdat de regie vrijaf heeft gekregen, ze moeten morgen weer hard werken.quote:Op maandag 6 maart 2006 01:31 schreef Foreverblue het volgende:
Als ik nou maar een reden kon verzinnen waarom alles op nachtstand staat![]()
Nee, je moet nog ff doorrijden en dan bij de rotonde de eerste afslag nemenquote:Op maandag 6 maart 2006 01:32 schreef Bluezz het volgende:
Is dit em?
De regie is naar huisquote:Op maandag 6 maart 2006 01:31 schreef Foreverblue het volgende:
quote:Op maandag 6 maart 2006 01:32 schreef Bluezz het volgende:
Is dit em?
Ik hoor wel de camera's zoemen... dus bewegen wel.quote:
De HBB-redactie-crew heeft vanavond alvast een eigen feestje omdat het morgen is afgelopen. De crew is bijna allemaal free-lancer en ze zitten dus morgen weer zonder werk. Geldt ook voor de camera-lui.quote:Op maandag 6 maart 2006 01:31 schreef Foreverblue het volgende:
Bluezz wil je wat voor me doen de laatste loodjes sluiten of eraf halen had een foutje gemaaktquote:Op maandag 6 maart 2006 01:32 schreef Bluezz het volgende:
Is dit em?
De volg-de-kliko-auto-piloot is aangesprongen.quote:
Is al een beetje dichtquote:Op maandag 6 maart 2006 01:35 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Bluezz wil je wat voor me doen de laatste loodjes sluiten of eraf halen had een foutje gemaakt
Dat is Wilma, die is haar personeel aan het checkenquote:Op maandag 6 maart 2006 01:34 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik hoor wel de camera's zoemen... dus bewegen wel.
Ik kon het niet laten om toch even te reageren op je puntjes....quote:Op maandag 6 maart 2006 01:37 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Ow okében er niet helemaal bij Mja....
Ik kijk ffquote:Op maandag 6 maart 2006 01:35 schreef White_Pearl het volgende:
Bluezz wil je wat voor me doen de laatste loodjes sluiten of eraf halen had een foutje gemaakt
Nee hoor... volgens het topic van Flugel blijft het forum nog een week openquote:
quote:Op maandag 6 maart 2006 01:33 schreef Foreverblue het volgende:
Nee, je moet nog ff doorrijden en dan bij de rotonde de eerste afslag nemen
Hoi Blueezzzzzzz![]()
had ik al gesloten hoorquote:Op maandag 6 maart 2006 01:35 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Whehe volgens mij waren het mijn eigen laatste loodjesquote:Op maandag 6 maart 2006 01:38 schreef doka het volgende:
[..]
Ik kon het niet laten om toch even te reageren op je puntjes....![]()
Ik ben de megatopspemmert in dit forum, zag ik in de lijst van Arceequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |