Ik begrijp geen woord Zweeds maar ik gebruik een vertaalrobotquote:Op maandag 6 maart 2006 01:16 schreef melke het volgende:
[..]
Ja maar de keuken alleen is niet zo leuk. Daarbij versta ik ze dus ook niet. Jij wel regenworm?
Leuk dat wij ook mogen meekijken....quote:Op maandag 6 maart 2006 01:20 schreef melke het volgende:
Volgens mij zijn John, Ferri en Monique weer naar screenshots aan het kijken. Hoor ze lachen in het kantoor
Nee joh, Viola is veeel interessanterquote:Op maandag 6 maart 2006 01:23 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Leuk dat wij ook mogen meekijken....
Stom... ik was vergeten dat het de Viola Holt show wasquote:
Ja, zo hadden ze dat programma beter kunnen noemenquote:Op maandag 6 maart 2006 01:25 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Stom... ik was vergeten dat het de Viola Holt show was![]()
Zo, daar ben je snel mee. Ik had de moed al opgegevenquote:Op maandag 6 maart 2006 01:31 schreef Sjet het volgende:
[..]
Uiteraard een snuffelknuffel terug [afbeelding]
Omdat de regie vrijaf heeft gekregen, ze moeten morgen weer hard werken.quote:Op maandag 6 maart 2006 01:31 schreef Foreverblue het volgende:
Als ik nou maar een reden kon verzinnen waarom alles op nachtstand staat![]()
Nee, je moet nog ff doorrijden en dan bij de rotonde de eerste afslag nemenquote:Op maandag 6 maart 2006 01:32 schreef Bluezz het volgende:
Is dit em?
De regie is naar huisquote:Op maandag 6 maart 2006 01:31 schreef Foreverblue het volgende:
quote:Op maandag 6 maart 2006 01:32 schreef Bluezz het volgende:
Is dit em?
Ik hoor wel de camera's zoemen... dus bewegen wel.quote:
De HBB-redactie-crew heeft vanavond alvast een eigen feestje omdat het morgen is afgelopen. De crew is bijna allemaal free-lancer en ze zitten dus morgen weer zonder werk. Geldt ook voor de camera-lui.quote:Op maandag 6 maart 2006 01:31 schreef Foreverblue het volgende:
Bluezz wil je wat voor me doen de laatste loodjes sluiten of eraf halen had een foutje gemaaktquote:Op maandag 6 maart 2006 01:32 schreef Bluezz het volgende:
Is dit em?
De volg-de-kliko-auto-piloot is aangesprongen.quote:
Is al een beetje dichtquote:Op maandag 6 maart 2006 01:35 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Bluezz wil je wat voor me doen de laatste loodjes sluiten of eraf halen had een foutje gemaakt
Dat is Wilma, die is haar personeel aan het checkenquote:Op maandag 6 maart 2006 01:34 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik hoor wel de camera's zoemen... dus bewegen wel.
Ik kon het niet laten om toch even te reageren op je puntjes....quote:Op maandag 6 maart 2006 01:37 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Ow okében er niet helemaal bij Mja....
Ik kijk ffquote:Op maandag 6 maart 2006 01:35 schreef White_Pearl het volgende:
Bluezz wil je wat voor me doen de laatste loodjes sluiten of eraf halen had een foutje gemaakt
Nee hoor... volgens het topic van Flugel blijft het forum nog een week openquote:
quote:Op maandag 6 maart 2006 01:33 schreef Foreverblue het volgende:
Nee, je moet nog ff doorrijden en dan bij de rotonde de eerste afslag nemen
Hoi Blueezzzzzzz![]()
had ik al gesloten hoorquote:Op maandag 6 maart 2006 01:35 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Whehe volgens mij waren het mijn eigen laatste loodjesquote:Op maandag 6 maart 2006 01:38 schreef doka het volgende:
[..]
Ik kon het niet laten om toch even te reageren op je puntjes....![]()
Ik ben de megatopspemmert in dit forum, zag ik in de lijst van Arceequote:
Ook voor TL is de klok aan het aflopen... nog even en hij is weer gewoon zwartquote:
quote:
Maar wat was je nu eigenlijk met dat topic van plan?quote:
Er loopt al een topic voor en achter de schermen... leef je uitquote:
quote:Op maandag 6 maart 2006 01:43 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ook voor TL is de klok aan het aflopen... nog even en hij is weer gewoon zwart
Hier... een nieuw glas....quote:Op maandag 6 maart 2006 01:44 schreef teamlead het volgende:
[..]
tot het bier op is...
en dat duurt niet lang meer
Het is allemaal zo duf als een konijn nu daar... en ook de regie werkt niet meequote:Op maandag 6 maart 2006 01:45 schreef teamlead het volgende:
zeg.. Monique had toch beloofd dat het uit de hand zou lopen vannacht?
quote:Op maandag 6 maart 2006 01:44 schreef doka het volgende:
[..]
Maar wat was je nu eigenlijk met dat topic van plan?
Troltopic van Pareltje... nu het nog kanquote:
Whahaha nee puntjes topicquote:Op maandag 6 maart 2006 01:47 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Troltopic van Pareltje... nu het nog kan
mwah.. ook een dolfijn past wel in zo'n kom.. gewoon beetje proppenquote:Op maandag 6 maart 2006 01:47 schreef melke het volgende:
Vioool dolfijnen zijn geen vissen!!!! Trouwens ook ff iets anders dan goudvissen
We hebben een V, we hebben een I, we hebben een O, we hebben een L, we hebben een ehhhh een eehhhhhh...quote:Op maandag 6 maart 2006 01:47 schreef teamlead het volgende:
Vissen hebben een geheugen van 30 seconden
<stilte>
of 3 seconden, dat weet ik niet meer
Dat zal het zijnquote:Op maandag 6 maart 2006 01:47 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Troltopic van Pareltje... nu het nog kan
Ja sorryquote:Op maandag 6 maart 2006 01:32 schreef doka het volgende:
[..]
Zo, daar ben je snel mee. Ik had de moed al opgegeven![]()
Leg eens uit...quote:
Nee zijn puntjes op je bolle oogiesquote:Op maandag 6 maart 2006 01:49 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Leg eens uit...Mogen we jou punten geven dan?
![]()
Potvis!quote:Op maandag 6 maart 2006 01:48 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
We hebben een V, we hebben een I, we hebben een O, we hebben een L, we hebben een ehhhh een eehhhhhh...
quote:Op maandag 6 maart 2006 01:50 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Nee zijn puntjes op je bolle oogies![]()
Ik bolle oogjes?quote:Op maandag 6 maart 2006 01:50 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Nee zijn puntjes op je bolle oogies![]()
Trusten Friztiquote:Op maandag 6 maart 2006 01:41 schreef frizti het volgende:
Ik trek het niet meer, zelfs deze laatste nacht is het alleen maar Viool.
Toedeledoki.
Gaat het weer een beetje?quote:Op maandag 6 maart 2006 01:41 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Whehe volgens mij waren het mijn eigen laatste loodjes![]()
quote:Op maandag 6 maart 2006 01:53 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Verdamme man, mijn CUL hart, wat doe je![]()
www.seroxat ook dat nog
quote:Op maandag 6 maart 2006 01:54 schreef teamlead het volgende:
Viola was een nakomertje...
Het zal je toch gebeuren als ouders zeg....Aantal kinderen leuk opgevoed, ongelukje en dan een viola op de wereld zetten
Ken ik verder niet... gevonden met Google... maar zal hem wel weer weghalenquote:Op maandag 6 maart 2006 01:53 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Verdamme man, mijn CUL hart, wat doe je![]()
www.zeroxat ook dat nog
Ow lekker.... die lust ik ook welquote:Op maandag 6 maart 2006 01:45 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Hier... een nieuw glas....
[afbeelding]
Nee, dokaatjequote:
Ja....quote:Op maandag 6 maart 2006 01:45 schreef teamlead het volgende:
zeg.. Monique had toch beloofd dat het uit de hand zou lopen vannacht?
Nee johquote:Op maandag 6 maart 2006 01:56 schreef Foreverblue het volgende:
Ken ik verder niet... gevonden met Google... maar zal hem wel weer weghalen
Zie mijn editquote:Op maandag 6 maart 2006 01:56 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nee, dokaatje
Kijk maar naar de het adres van de fotoow... http://www.zeroxat.nl/pivot/images/eyefood.jpg
en ik had me zo verheugd op een dronken monique die viola helemaal verrot zou schelden gevolgd door een orgie met Ferri en John ofzoquote:Op maandag 6 maart 2006 01:56 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ja....Blijkbaar heeft zij daar andere ideeen over dan dat wij dat hebben...
![]()
Ik hoor al wel een poos de douche lopen... misschien zijn ze daar wel spannende dingen aan het doenquote:Op maandag 6 maart 2006 01:56 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ja....Blijkbaar heeft zij daar andere ideeen over dan dat wij dat hebben...
![]()
Hahahaha... ik snap er niks van allemaal... maar je bent liefquote:Op maandag 6 maart 2006 01:58 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Jahaazijn maar puntjes hoor
komen zachtejs aan, totdat het stippen worden natuurlijk
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |