Hobjequote:
Morriequote:Op maandag 6 maart 2006 03:19 schreef Morwen het volgende:
[..]
Hobje![]()
![]()
![]()
Ik eis een vette ruzie in het huis![]()
Haai, Morwen ik was ook pissed, maar goed Bonnie was wel dronken als een kachel.quote:Op maandag 6 maart 2006 03:10 schreef Morwen het volgende:
[..]
Viool was dus weer zo tactisch als een suikerklontje![]()
Ik heb nu gewoon een beetje medelijden met Bonnie.....
Mensen werden bang van mequote:Op maandag 6 maart 2006 03:20 schreef MissHobje het volgende:
Morwen........ ik herkende je bijna niet
(stond ik eindelijk ingesteld op je mooie oog .. is ie weer weg)
Haaaaaloquote:Op maandag 6 maart 2006 03:21 schreef newsman het volgende:
[..]
Haai, Morwen ik was ook pissed, maar goed Bonnie was wel dronken als een kachel.![]()
![]()
Ik zei vanvond al FB, het loopt af met een anticlimax, zal je morgen ook zienquote:Op maandag 6 maart 2006 03:23 schreef Foreverblue het volgende:
Ik kan nou niet echt zeggen dat de stream met Ferri en John zoveel boeiender is nu...
Een anti-climax dus danquote:Op maandag 6 maart 2006 03:24 schreef newsman het volgende:
[..]
Ik zei vanvond al FB, het loopt af met een climax, zal je morgen ook zien![]()
Dat jij je laat beïnvloedenquote:Op maandag 6 maart 2006 03:21 schreef Morwen het volgende:
[..]
Mensen werden bang van me![]()
Dus vandaar een minder confronterend avatartje
![]()
Doka![]()
![]()
Bedoel je een climax of een anti-climax?quote:Op maandag 6 maart 2006 03:24 schreef newsman het volgende:
[..]
Ik zei vanvond al FB, het loopt af met een climax, zal je morgen ook zien![]()
Aawwww, ga je al die wereldsterren missenquote:Op maandag 6 maart 2006 03:24 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Dat jij je laat beïnvloeden![]()
(ik kan morgen niet eens de eind show HBB zien
)
Alles beter dan......................quote:Op maandag 6 maart 2006 03:23 schreef Foreverblue het volgende:
Ik kan nou niet echt zeggen dat de stream met Ferri en John zoveel boeiender is nu...
Ja die en eerder verbeterd, drink ook wel is pils, heb naar een halfuur gezeik moeten luisteren van Riool en Bonnie kom je buiten spelen.quote:
Ik kan nou niet echt zeggen dat de streams van HBB ooit boeiend zijn geweestquote:Op maandag 6 maart 2006 03:23 schreef Foreverblue het volgende:
Ik geef je er wel gelijk in Brightside, Riool was flink kutten tegen Bonnie.quote:Op maandag 6 maart 2006 03:26 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
PERSBERICHT :
"Wegens verregaande vernederingen aan het adres van Bonnie heeft Talpa met onmiddelijke ingang alle kontrakten met Viool ontbonden. Alle toekomstige programma's met haar zijn per direkt uit het uitzendschema geschrapt."
quote:Op maandag 6 maart 2006 03:26 schreef newsman het volgende:
[..]
Ja die en eerder verbeterd, drink ook wel is pils, heb naar een halfuur gezeik moeten luisteren van Riool en Bonnie kom je buiten spelen.pffffffff
werkenquote:Op maandag 6 maart 2006 03:26 schreef Morwen het volgende:
[..]
Aawwww, ga je al die wereldsterren missen![]()
Ga je wat spannends doen?![]()
quote:Op maandag 6 maart 2006 03:26 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
PERSBERICHT :
"Wegens verregaande vernederingen aan het adres van Bonnie heeft Talpa met onmiddelijke ingang alle kontrakten met Viool ontbonden. Alle toekomstige programma's met haar zijn per direkt uit het uitzendschema geschrapt."
Joh na vandaag kun je weer elke nacht vroeg slapenquote:
Nee idd, alleen heel afentoe een muzikale avond maar dat was dan puur voor de muziek alleenquote:Op maandag 6 maart 2006 03:27 schreef melke het volgende:
[..]
Ik kan nou niet echt zeggen dat de streams van HBB ooit boeiend zijn geweest![]()
quote:Op maandag 6 maart 2006 03:29 schreef newsman het volgende:
[..]
Lieve schat die Dokaatje kom hier krijg je een knuffel![]()
Nee, BB Belgie ga ik niet volgen... althans niet zo actief als BB5 en HBB. Anders kom ik echt nooit meer toe aan een enigzins sociaal levenquote:Op maandag 6 maart 2006 03:30 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Joh na vandaag kun je weer elke nacht vroeg slapen![]()
Offffffffffff BB belgie gaan lurken als alternatief
Ik ben erg jaloers jaquote:Op maandag 6 maart 2006 03:28 schreef MissHobje het volgende:
[..]
werkenwat bof ik weer he
![]()
Ik ga John.. Ferri en Monique wel missen hoor
Truste sletjequote:Op maandag 6 maart 2006 03:32 schreef Foreverblue het volgende:
Mensen, ik ga naar bedje toe... slaap lekker voor iedereen straks![]()
Dinsdag BB Belgie bij de burenquote:Op maandag 6 maart 2006 03:32 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik ben erg jaloers ja![]()
Ik weet niet of ik het ga missen, ik denk het niet eigenlijk. Ik vind ze geen van allen echt boeiend ofzo![]()
Ik ook niet, wel BB6 natuurlijk mocht dat er komenquote:Op maandag 6 maart 2006 03:31 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Nee, BB Belgie ga ik niet volgen... althans niet zo actief als BB5 en HBB. Anders kom ik echt nooit meer toe aan een enigzins sociaal leven
Slaap lekker FBquote:Op maandag 6 maart 2006 03:32 schreef Foreverblue het volgende:
Slaap lekker, FBquote:Op maandag 6 maart 2006 03:32 schreef Foreverblue het volgende:
Noem je Anita nou een sletje?quote:
En tussentijds zien we je natuurlijk op een forum hiernaastquote:Op maandag 6 maart 2006 03:33 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik ook niet, wel BB6 natuurlijk mocht dat er komen![]()
Trusten SuperSpemmerquote:Op maandag 6 maart 2006 03:32 schreef Foreverblue het volgende:
Je mist me nu al een beetje hehquote:Op maandag 6 maart 2006 03:35 schreef doka het volgende:
[..]
En tussentijds zien we je natuurlijk op een forum hiernaast![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |