Nee?quote:Op maandag 6 maart 2006 01:54 schreef doka het volgende:
quote:Op maandag 6 maart 2006 01:57 schreef teamlead het volgende:
[..]
en ik had me zo verheugd op een dronken monique die viola helemaal verrot zou schelden gevolgd door een orgie met Ferri en John Manu ofzo
quote:Op maandag 6 maart 2006 01:59 schreef Sjet het volgende:
[..]
Nee?![]()
Hey maar Doka, jouw onderschrift he... dat is een stukkie uit een show van Bert Visscher he?![]()
Zoals je reageerde klonk het alsof het van een hele erge site afkomstig was.quote:
Ik snap het zelf ook niet meerquote:Op maandag 6 maart 2006 01:59 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Hahahaha... ik snap er niks van allemaal... maar je bent lief![]()
![]()
![]()
Ik moest lachenquote:Op maandag 6 maart 2006 02:01 schreef Foreverblue het volgende:
Zoals je reageerde klonk het alsof het van een hele erge site afkomstig was.
Voel me kiplekker hoorquote:
Dank je wel schatquote:
quote:Op maandag 6 maart 2006 02:06 schreef Foreverblue het volgende:
Waarom moeten dit soort verhalen op de laatste avond? Ik had gehoopt op een spetterend einde![]()
Tis erg saaiquote:Op maandag 6 maart 2006 02:06 schreef Foreverblue het volgende:
Waarom moeten dit soort verhalen op de laatste avond? Ik had gehoopt op een spetterend einde![]()
quote:Op maandag 6 maart 2006 02:09 schreef Foreverblue het volgende:
Die wil je toch niet tegenkomen 's nachts... overdag trouwens ook niet...
[afbeelding]
Nopequote:Op maandag 6 maart 2006 02:10 schreef teamlead het volgende:
is ze al klaar met die horror-verhalen?
heeft ze het over haar hoofd danquote:Op maandag 6 maart 2006 02:11 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Nope![]()
Ze heeft het er over dat ze een hele dikke had![]()
Ze heeft Katerogen Doka en ja het is idd schofterigquote:Op maandag 6 maart 2006 02:09 schreef doka het volgende:
Welke oetlul houdt nou in een persoonlijk gesprek met iemand anders haar zonnebril op?? (Als ze eventueel problemen met haar ogen mocht hebben, heb ik niets gezegd)
quote:Op maandag 6 maart 2006 02:12 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Viool geeft nog even snel een geweldige tip voor een bevalling : "Ik hield express mijn ogen dicht, want anders krijg je rode ogen. En daar moest ik natuurlijk wel op letten !".
Je kan beter zeggen:quote:Op maandag 6 maart 2006 02:10 schreef teamlead het volgende:
is ze al klaar met die horror-verhalen?
klaarkomen van violaquote:Op maandag 6 maart 2006 02:13 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Je kan beter zeggen:
Is die regie nou nog niet klaargekomen op die verhalen van Viola?![]()
![]()
Whaha ik weet het begod nietquote:
Je weet toch dat de regie Viola geil is... ze volgen haar overal en zetten gerust heel de avond 4 streams op haarquote:Op maandag 6 maart 2006 02:14 schreef teamlead het volgende:
[..]
klaarkomen van viola![]()
dude... that's just sick
ik vraag me af of dat viola-geilheid is om streamers pestenquote:Op maandag 6 maart 2006 02:15 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Je weet toch dat de regie Viola geil is... ze volgen haar overal en zetten gerust heel de avond 4 streams op haar
Hummie kennende kan dat er goed inzitten...quote:Op maandag 6 maart 2006 02:16 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik vraag me af of dat viola-geilheid is om streamers pesten
Echt top was dat!quote:
Jaquote:Op maandag 6 maart 2006 02:18 schreef Sjet het volgende:
[..]
Echt top was dat!Heb me toen echt slap gelachen
![]()
'Elsje fiderelsje [of hoe je dat mens haar naam ook maar schrijft] zet je klompjes bij het vuur.... ja... moet je maar goed doen met die houten krengen'
Ook een stukje uit die show![]()
Een crematie is nog gezelligerquote:Op maandag 6 maart 2006 02:21 schreef melke het volgende:
Gezellig he, zo'n laatste HBB avond...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |