Via de winst van de CLquote:Op maandag 6 maart 2006 00:32 schreef Schanulleke het volgende:
We gaan nog Champions League voetbal veilig stellen dit seizoen!
Linksom of rechtsom. Maar als je winst van de CL linksom noemt, dan heeft linksom wel mijn voorkeurquote:
Netjes van ze.quote:Op maandag 6 maart 2006 12:43 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, als goedmakertje voor een kut-seizoen moeten play-offs gratis zijn voor SCC-houders.
Neequote:Op maandag 6 maart 2006 13:48 schreef devv05 het volgende:
[..]
Leesbril niet op?
Gaat echt nooit gebeuren.
Je naam zegt het al je zwanst maar even ontopic feyenoord gaat gewoon alles winnen niks geen problemem met ado en twente en al helemaal niet meer met rkc. Feyenoord is op stoom en dan zijn we op ons bestquote:Op maandag 6 maart 2006 13:13 schreef Zwansen het volgende:
[..]
ik geloof nooit dat Feyenoord deze allemaal wint.
Zo. 12 mrt 06: Feyenoord - RKC Waalwijk
Zo. 19 mrt 06: AZ - Feyenoord
Zo. 26 mrt 06: Feyenoord - ADO Den Haag
Zo. 02 apr 06: Feyenoord - FC Twente
Vr. 07 apr 06: SC Heerenveen - Feyenoord
Wo. 12 apr 06: PSV - Feyenoord
Zo. 16 apr 06: Feyenoord - RBC Roosendaal
3 hele zware uitwedstrijden, en ook thuis tegen RKC, ADO en Twente kan wel eens lastig gaan worden.
Jij je zin...quote:Op maandag 6 maart 2006 14:00 schreef mrRich het volgende:
[..]
Je naam zegt het al je zwanst maar even ontopic feyenoord gaat gewoon alles winnen niks geen problemem met ado en twente en al helemaal niet meer met rkc. Feyenoord is op stoom en dan zijn we op ons best![]()
quote:Op maandag 6 maart 2006 14:00 schreef mrRich het volgende:
Feyenoord is op stoom en dan zijn we op ons best
Wil je wel even ontopic reagerenquote:Op maandag 6 maart 2006 14:31 schreef twi het volgende:
Het grote AFC AJAX-topic is dit toch? Of zit ik verkeerd?
Prima. Ik geloof best dat er een paar onschuldige mensen zijn opgepakt, maar ik weet ook dat er een aantal personen van buiten Amsterdam "toevallig" in de buurt waren op het exacte moment dat er mensen opgepakt werden. Dat je collega is opgepakt kan pure pech zijn, maar er is gewoon echt wel wat gebeurd met mensen die "ergens voor" speciaal naar Amsterdam zijn gereisd.quote:
Mijn collega == Amsterdammer.quote:Op maandag 6 maart 2006 14:43 schreef twi het volgende:
[..]
Prima. Ik geloof best dat er een paar onschuldige mensen zijn opgepakt, maar ik weet ook dat er een aantal personen van buiten Amsterdam "toevallig" in de buurt waren op het exacte moment dat er mensen opgepakt werden. Dat je collega is opgepakt kan pure pech zijn, maar er is gewoon echt wel wat gebeurd met mensen die "ergens voor" speciaal naar Amsterdam zijn gereisd.
quote:Scheidsrechter Ben Haverkort leidt zaterdagavond de honderdste competitie-editie tussen Ajax en PSV. De arbiter wordt ter zijde gestaan door Jantinus Meints en Hans Olde Olfhof. Het duel in de Amsterdam ArenA begint om 19.30 uur.
Bas Nijhuis is aangewezen als vierde official in het jubileumduel. Voor Haverkort is het de eerste keer dat hij een wedstrijd tussen Ajax en PSV fluit.
Van de 99 voorgaande competitieduels tussen Ajax en PSV won Ajax 38 keer en PSV 43 maal. Achttien keer eindigde de wedstrijd onbeslist. In de thuisduels hebben de Amsterdammers wel betere cijfers dan de Eindhovenaren. Ajax zegevierde in eigen huis 26 keer, tegenover 17 nederlagen. Zes keer kwam er geen winnaar uit het onderlinge treffen.
Daarom zeg ik, dat er best onschuldigen tussen hebben gezeten. Maar dat betekent niet dat doordat hij vast heeft gezeten, het helemaal niks meer voorstelt. Zeker als er personen van buiten Amsterdam die vaker rotzooi hebben geschopt er wel vast voor hebben gezeten.quote:Op maandag 6 maart 2006 14:55 schreef Robar het volgende:
[..]
Mijn collega == Amsterdammer.
Het is echt pure pech, hij heeft NIETS met de harde kern of in ieder geval dat soort mensen te maken.
Dat hele media offensief is gewoon triest. Ze maken alles veel groter dan het is. Dat gebeuren had sowieso niks met Ajax te maken dus hadden ze niet eens hoeven te vermelden.quote:Op maandag 6 maart 2006 14:57 schreef twi het volgende:
Daarom zeg ik, dat er best onschuldigen tussen hebben gezeten. Maar dat betekent niet dat doordat hij vast heeft gezeten, het helemaal niks meer voorstelt. Zeker als er personen van buiten Amsterdam die vaker rotzooi hebben geschopt er wel vast voor hebben gezeten.
Waar had het dan wel mee te maken, als er een paar Ajacieden van buitenaf die al vaker rotzooi hebben getrapt "toevallig" daar in de buurt waren?quote:Op maandag 6 maart 2006 14:58 schreef devv05 het volgende:
Dat hele media offensief is gewoon triest. Ze maken alles veel groter dan het is. Dat gebeuren had sowieso niks met Ajax te maken dus hadden ze niet eens hoeven te vermelden.
Nu hebben wij het verleden eens een keer meequote:Op maandag 6 maart 2006 15:20 schreef stefmans het volgende:
Ajax,![]()
KJH,![]()
En Zaterdag gewoon even winnnen van psv.![]()
En dus winnen wij, garanties blablabla...quote:Op maandag 6 maart 2006 15:21 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Nu hebben wij het verleden eens een keer meePSV
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |