abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 6 maart 2006 @ 14:00:12 #81
126654 mrRich
gek zijn is gezond
pi_35772941
quote:
Op maandag 6 maart 2006 13:13 schreef Zwansen het volgende:

[..]

ik geloof nooit dat Feyenoord deze allemaal wint.

Zo. 12 mrt 06: Feyenoord - RKC Waalwijk
Zo. 19 mrt 06: AZ - Feyenoord
Zo. 26 mrt 06: Feyenoord - ADO Den Haag
Zo. 02 apr 06: Feyenoord - FC Twente
Vr. 07 apr 06: SC Heerenveen - Feyenoord
Wo. 12 apr 06: PSV - Feyenoord
Zo. 16 apr 06: Feyenoord - RBC Roosendaal

3 hele zware uitwedstrijden, en ook thuis tegen RKC, ADO en Twente kan wel eens lastig gaan worden.
Je naam zegt het al je zwanst maar even ontopic feyenoord gaat gewoon alles winnen niks geen problemem met ado en twente en al helemaal niet meer met rkc. Feyenoord is op stoom en dan zijn we op ons best
pi_35773065
quote:
Op maandag 6 maart 2006 14:00 schreef mrRich het volgende:

[..]

Je naam zegt het al je zwanst maar even ontopic feyenoord gaat gewoon alles winnen niks geen problemem met ado en twente en al helemaal niet meer met rkc. Feyenoord is op stoom en dan zijn we op ons best
Jij je zin...
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_35773074
Waarom heeft iedereen die avatar?
Die actie gaat toch niet door?
pi_35773167
en nu ben ik zelf ook zo triest om het te doen
pi_35773614
quote:
Op maandag 6 maart 2006 14:00 schreef mrRich het volgende:
Feyenoord is op stoom en dan zijn we op ons best

wij zijn op ons best als we moe zijn
  maandag 6 maart 2006 @ 14:31:49 #86
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_35773908
Het grote AFC AJAX-topic is dit toch? Of zit ik verkeerd?
pi_35773950
Al 200 delen niet meer twi...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_35774000
quote:
Op maandag 6 maart 2006 14:31 schreef twi het volgende:
Het grote AFC AJAX-topic is dit toch? Of zit ik verkeerd?
Wil je wel even ontopic reageren
  maandag 6 maart 2006 @ 14:43:45 #89
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_35774289
quote:
Op maandag 6 maart 2006 14:34 schreef Robar het volgende:

[..]

Wil je wel even ontopic reageren
Prima. Ik geloof best dat er een paar onschuldige mensen zijn opgepakt, maar ik weet ook dat er een aantal personen van buiten Amsterdam "toevallig" in de buurt waren op het exacte moment dat er mensen opgepakt werden. Dat je collega is opgepakt kan pure pech zijn, maar er is gewoon echt wel wat gebeurd met mensen die "ergens voor" speciaal naar Amsterdam zijn gereisd.
  maandag 6 maart 2006 @ 14:53:46 #90
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_35774614
AFC AJAX
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_35774648
quote:
Op maandag 6 maart 2006 14:43 schreef twi het volgende:

[..]

Prima. Ik geloof best dat er een paar onschuldige mensen zijn opgepakt, maar ik weet ook dat er een aantal personen van buiten Amsterdam "toevallig" in de buurt waren op het exacte moment dat er mensen opgepakt werden. Dat je collega is opgepakt kan pure pech zijn, maar er is gewoon echt wel wat gebeurd met mensen die "ergens voor" speciaal naar Amsterdam zijn gereisd.
Mijn collega == Amsterdammer.
Het is echt pure pech, hij heeft NIETS met de harde kern of in ieder geval dat soort mensen te maken.
pi_35774667
quote:
Scheidsrechter Ben Haverkort leidt zaterdagavond de honderdste competitie-editie tussen Ajax en PSV. De arbiter wordt ter zijde gestaan door Jantinus Meints en Hans Olde Olfhof. Het duel in de Amsterdam ArenA begint om 19.30 uur.

Bas Nijhuis is aangewezen als vierde official in het jubileumduel. Voor Haverkort is het de eerste keer dat hij een wedstrijd tussen Ajax en PSV fluit.
Van de 99 voorgaande competitieduels tussen Ajax en PSV won Ajax 38 keer en PSV 43 maal. Achttien keer eindigde de wedstrijd onbeslist. In de thuisduels hebben de Amsterdammers wel betere cijfers dan de Eindhovenaren. Ajax zegevierde in eigen huis 26 keer, tegenover 17 nederlagen. Zes keer kwam er geen winnaar uit het onderlinge treffen.

Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
pi_35774704
Dat er wat gebeurd is, is natuurlijk ook zo, maar de media en de politie hebben het naar mijn mening dus weer lekker groots aangepakt en daarmee de boel een beetje opgeblazen, maar er zal inderdaad wel wat gebeurt zijn ja.
pi_35774719
AJAX

Klaas-Jan
  maandag 6 maart 2006 @ 14:57:26 #95
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_35774738
quote:
Op maandag 6 maart 2006 14:55 schreef Robar het volgende:

[..]

Mijn collega == Amsterdammer.
Het is echt pure pech, hij heeft NIETS met de harde kern of in ieder geval dat soort mensen te maken.
Daarom zeg ik, dat er best onschuldigen tussen hebben gezeten. Maar dat betekent niet dat doordat hij vast heeft gezeten, het helemaal niks meer voorstelt. Zeker als er personen van buiten Amsterdam die vaker rotzooi hebben geschopt er wel vast voor hebben gezeten.
pi_35774787
quote:
Op maandag 6 maart 2006 14:57 schreef twi het volgende:

Daarom zeg ik, dat er best onschuldigen tussen hebben gezeten. Maar dat betekent niet dat doordat hij vast heeft gezeten, het helemaal niks meer voorstelt. Zeker als er personen van buiten Amsterdam die vaker rotzooi hebben geschopt er wel vast voor hebben gezeten.
Dat hele media offensief is gewoon triest. Ze maken alles veel groter dan het is. Dat gebeuren had sowieso niks met Ajax te maken dus hadden ze niet eens hoeven te vermelden.
  maandag 6 maart 2006 @ 15:03:53 #97
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_35774945
quote:
Op maandag 6 maart 2006 14:58 schreef devv05 het volgende:
Dat hele media offensief is gewoon triest. Ze maken alles veel groter dan het is. Dat gebeuren had sowieso niks met Ajax te maken dus hadden ze niet eens hoeven te vermelden.
Waar had het dan wel mee te maken, als er een paar Ajacieden van buitenaf die al vaker rotzooi hebben getrapt "toevallig" daar in de buurt waren?

Er is niet niks aan de hand geweest. Wat er precies is gebeurd, ik heb geen flauw idee, maar ik geloof niet in zulk soort toeval.

En alles waarbij Ajacieden betrokken zijn wat niet "normaal" is in de maatschappij mag van mij uitvergroot worden. Laat de "normale" Ajacieden maar een pesthekel aan die lui krijgen die het telkens weer tot in de media weten te schoppen en het imago van de club verzieken. Daar is de politie niet schuldig aan, daar zijn die pestventjes schuldig aan.
  maandag 6 maart 2006 @ 15:20:32 #98
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_35775498
Ajax,
KJH,

En Zaterdag gewoon even winnnen van psv.
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
pi_35775532
quote:
Op maandag 6 maart 2006 15:20 schreef stefmans het volgende:
Ajax,
KJH,

Nu hebben wij het verleden eens een keer mee PSV
Yeah baby Yeah!
pi_35775561
quote:
Op maandag 6 maart 2006 15:21 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Nu hebben wij het verleden eens een keer mee PSV
En dus winnen wij, garanties blablabla...
In Southern Sun
  maandag 6 maart 2006 @ 15:22:54 #101
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_35775569
quote:
Op maandag 6 maart 2006 15:20 schreef stefmans het volgende:
Ajax,
KJH,

Zou leuk zijn, maar ik gok gewoon weer van niet hoor. Ajax speelt gewoon DAT spelletje wat psv zo makkelijk kan tegengaan. Op zijn Italiaans...

Maar goed, we zullen zien. Ik zie het iig iets positiever in dan pakweg 4 weken terug .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_35775616
quote:
Op maandag 6 maart 2006 15:22 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Zou leuk zijn, maar ik gok gewoon weer van niet hoor. Ajax speelt gewoon DAT spelletje wat psv zo makkelijk kan tegengaan. Op zijn Italiaans...

Maar goed, we zullen zien. Ik zie het iig iets positiever in dan pakweg 4 weken terug .
De schwung, het plezier en het vertrouwen lijken terug bij Ajax. Wie winnen ze van PSV en spelen ze 1-2 bij Inter.
Yeah baby Yeah!
  maandag 6 maart 2006 @ 15:25:03 #103
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_35775650
quote:
Op maandag 6 maart 2006 15:24 schreef Elgigante het volgende:

[..]

De schwung, het plezier en het vertrouwen lijken terug bij Ajax. Wie winnen ze van PSV en spelen ze 1-2 bij Inter.
Dat hoop ik dan maar .

maar we moeten nou ook weer niet doen alsof we de sterren van de hemel spelen natuurlijk...
Get woke, go broke!
  maandag 6 maart 2006 @ 15:26:59 #104
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_35775714
Als we maar niet 3-0 van psv verliezen waardoor het zelfvertrouwen weer daalt terwijl we nog naar Inter moeten.
Jawel, je keek.
  maandag 6 maart 2006 @ 15:27:36 #105
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_35775732
quote:
Op maandag 6 maart 2006 15:22 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Psv speelt zonder Ooijer neem ik aan, das toch een belangrijke speler en de flanke van PSV zijn nou ook niet geweldig dus Urby en Hatem kunnen daar van profiteren.

Sinds wanneer zit Babel in de clips van Ali-b ft yes-r en akon.
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
pi_35775801
quote:
Op maandag 6 maart 2006 15:25 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Dat hoop ik dan maar .

maar we moeten nou ook weer niet doen alsof we de sterren van de hemel spelen natuurlijk...
De ploegen waar Ajax tegen gespeeld heeft zijn een slechte graadmeter natuurlijk, maar de 5 overwinningen op rij kunnen moeilijk iets negatiefs in de hand werken lijkt me (op arrogantie/zelfoverschatting na denk ik).

Zaterdag test 1, en de dinsdag erop gaat het er pas écht om (de play-offs zijn wel bereikt namelijk)
Yeah baby Yeah!
pi_35775835
quote:
Op maandag 6 maart 2006 15:26 schreef jna het volgende:
Als we maar niet 3-0 van psv verliezen waardoor het zelfvertrouwen weer daalt terwijl we nog naar Inter moeten.
Als je gewoon een nederlaag of remise incalculeerd is er niets aan de hand, alleen de eer staat zaterdag op het spel, de belangen tegen Inter zijn vele malen groter.
Ik neem aan dat ieder selectielid dat beseft.
Yeah baby Yeah!
  maandag 6 maart 2006 @ 15:31:52 #108
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_35775876
quote:
Op maandag 6 maart 2006 15:29 schreef Elgigante het volgende:

[..]

De ploegen waar Ajax tegen gespeeld heeft zijn een slechte graadmeter natuurlijk, maar de 5 overwinningen op rij kunnen moeilijk iets negatiefs in de hand werken lijkt me (op arrogantie/zelfoverschatting na denk ik).

Zaterdag test 1, en de dinsdag erop gaat het er pas écht om (de play-offs zijn wel bereikt namelijk)
Ik denk dat de groep zich wel een stuk beter voelt dan voor de 15 punten ja. En dat moet dan precies goed vallen bij iedereen. Een Boukhari moet bv niet meteen weer gaan denken dat hij geweldig is enzo....

We zullen het zien. Psv is lastig maar zou evt nog kunnen. Inter zie ik helaas geen kansen meer tegen. We waren 20 min lekker bezig, toen gingen ze van 60 naar 75% van hun kunnen en hadden we al niets meer in te brengen en mochten we blij zijn met 2-2..
Get woke, go broke!
pi_35775903
quote:
Op maandag 6 maart 2006 15:30 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Als je gewoon een nederlaag of remise incalculeerd is er niets aan de hand, alleen de eer staat zaterdag op het spel, de belangen tegen Inter zijn vele malen groter.
Ik neem aan dat ieder selectielid dat beseft.
Ik mag aannemen dat de selectie zich ervan bewust is dat via de competitie weer een jaar CL moet worden afgedwongen en niet via de CL zelf?
In Southern Sun
pi_35775931
quote:
Op maandag 6 maart 2006 15:31 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ik denk dat de groep zich wel een stuk beter voelt dan voor de 15 punten ja. En dat moet dan precies goed vallen bij iedereen. Een Boukhari moet bv niet meteen weer gaan denken dat hij geweldig is enzo....

We zullen het zien. Psv is lastig maar zou evt nog kunnen. Inter zie ik helaas geen kansen meer tegen. We waren 20 min lekker bezig, toen gingen ze van 60 naar 75% van hun kunnen en hadden we al niets meer in te brengen en mochten we blij zijn met 2-2..
Het probleem is dat Inter thuis niet hoeft te winnen en dus waarschijnlijk ook niet zal winnen. Martins en misschien Adriano voorin en dat is het dan.
Maar vrije trappen/corners (Ok Ajax heeft geen sterke kop-brigade) krijg je altijd en als je voorkomt begint de wedstrijd pas echt.
Yeah baby Yeah!
  maandag 6 maart 2006 @ 15:33:56 #111
66435 Erwtensoep
Acht - Eén
pi_35775937
Boukhari speelt niet
Houd van een lijntje.
  maandag 6 maart 2006 @ 15:34:45 #112
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_35775974
quote:
Op maandag 6 maart 2006 15:33 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Het probleem is dat Inter thuis niet hoeft te winnen en dus waarschijnlijk ook niet zal winnen. Martins en misschien Adriano voorin en dat is het dan.
Maar vrije trappen/corners (Ok Ajax heeft geen sterke kop-brigade) krijg je altijd en als je voorkomt begint de wedstrijd pas echt.
Inter hoeft ook niet, en zal idd niet voor de volle 100% gaan. Als Ajax een kans wil hebben moet het niet te snel zelf scoren, en uiteraard ook niet te snel een goal tegen krijgen.
Get woke, go broke!
pi_35776313
Gewoon 90e minuut 0-1 maken, bestrijden met hun eigen wapens.
  maandag 6 maart 2006 @ 15:45:45 #114
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_35776379
quote:
Op maandag 6 maart 2006 15:44 schreef devv05 het volgende:
Gewoon 90e minuut 0-1 maken, bestrijden met hun eigen wapens.
Zoiets ja.

Of pas na rust 1-0 en 2-0 ofzo. De vorige keer was ff leuk voor 20 min, maar je WIST dat het toch niet helemaal goed zou komen op de een of andere manier.

Maar zo slim KAN Ajax het niet spelen denk ik helaas, daar missen ze de ervaring voor.

Ze gaan gewoon blind voor de aanval, en dan ben je eigenlijk al dood daar...
Get woke, go broke!
  maandag 6 maart 2006 @ 15:50:55 #115
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_35776537
Ach, ik had voor de winterstop geen cent gegeven voor de kansen van Ajax in de 2de ronde, dus dat de return nog ergens om gaat is al een meevaller. Voor mij is het een leuke ervaring die de selectie opdoet, maar serieus denken aan een ronde verder doe ik niet.
Life is what you make it.
  maandag 6 maart 2006 @ 15:53:10 #116
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_35776606
quote:
Op maandag 6 maart 2006 15:50 schreef Schanulleke het volgende:
Ach, ik had voor de winterstop geen cent gegeven voor de kansen van Ajax in de 2de ronde, dus dat de return nog ergens om gaat is al een meevaller. Voor mij is het een leuke ervaring die de selectie opdoet, maar serieus denken aan een ronde verder doe ik niet.
Nou ja, ik had dus juist WEL verwacht dat we niet met 5-0 ten onder zouden gaan en dan dus uiteindelijk toch niets hebben na 2 wedstrijden... en dat gebeurt dus waarschijnlijk ook.

Of het duo Rosenberg/KJH moet het echt op zijn heupen krijgen en scoren als het ECHT moet. je krijgt vaak maar weinig kansen, en die moeten er dan in. En dan is het zaak voor die ENE keer te zorgen dat je er niet een tegen krijgt op precies het verkeerde moment...
Get woke, go broke!
  maandag 6 maart 2006 @ 16:03:30 #117
66435 Erwtensoep
Acht - Eén
pi_35776915
Als we winnen maakt Boukhari de beslissende, let maar op
Houd van een lijntje.
  maandag 6 maart 2006 @ 16:04:19 #118
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_35776945
quote:
Op maandag 6 maart 2006 16:03 schreef Erwtensoep het volgende:
Als we winnen maakt Boukhari de beslissende, let maar op
Prima .
Get woke, go broke!
  maandag 6 maart 2006 @ 16:04:43 #119
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_35776962
Allemaal leuk en aardig, tegen RBC en Sparta was het inderdaad wel aardig (eerste 30 minuten tegen inter ook) maar dat zijn dan ook 2 bijzonder matige ploegjes.
Vorige week tegen Heracles was het niet al te best en win je de wedstrijd uiteindelijk nog met enig fortuin.

Zaterdag zal echt een test zijn voor ajax, ik verwacht in ieder geval wel een boeiende wedstrijd.
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_35776996
Daar reken ik inderdaad ook op Pyth.
In Southern Sun
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: