Dat is toch Lynx?quote:
Vrouwentoilet was ook niet veel soepsquote:Op zondag 5 maart 2006 22:16 schreef shiNinG_staR het volgende:
ik ben ook naar de mannenwc geweest, wat stonk het daar zeg![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb het dus over rechtsonder, wat dus gezegd werd, wat dus een foutje bleek te zijn. Ik zie ook wel dat die blonde gozer een bakvisman isquote:Op zondag 5 maart 2006 22:20 schreef PeRi het volgende:
[..]
! Nee gek, die hoorde bij die viswijven.
ja ik zag het pas toen ik al had gepostquote:Op zondag 5 maart 2006 22:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb het dus over rechtsonder, wat dus gezegd werd, wat dus een foutje bleek te zijn. Ik zie ook wel dat die blonde gozer een bakvisman is.
Peri, de userin die d'r posts 80 keer moet controleren was het tochquote:Op zondag 5 maart 2006 22:22 schreef PeRi het volgende:
[..]
ja ik zag het pas toen ik al had gepost.
Neh, dit keer lag het niet aan mijn post, maar aan jullie die posten tijdens mijn reageermoment.quote:Op zondag 5 maart 2006 22:23 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Peri, de userin die d'r posts 80 keer moet controleren was het toch?
Jildau en kirsten op de tweede rij van rechtsonder..quote:
Ah, was dat toch lynx. Hadden Vaduz en c_d het toch goed.quote:Op zondag 5 maart 2006 22:31 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Jildau en kirsten op de tweede rij van rechtsonder..
daaronder vlnr: Lynx indd, en dan chans die tóch op de foto staat, Tommerd en de aanhang van CDP.
hoorde bijquote:Op zondag 5 maart 2006 22:20 schreef PeRi het volgende:
[..]
! Nee gek, die hoorde bij die viswijven.
Niet jij. Die dude rechtsquote:Op zondag 5 maart 2006 22:37 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
hoorde bij
Mijn plaats daar bij die viswijven berust op louter toeval
Die was echt vreselijk jaquote:Op zondag 5 maart 2006 22:39 schreef charmed_angel het volgende:
Weet je wat irritant is? Zo klein aankomendbakvisje die heel de tijd riep: Raffi, raffi, raffi.....
Ik had echt de neiging om dat kind op te pakken en haar te laten vliegen naar beneden.... gelukkig kon ik me beheersen
Nou ja zeg.quote:Op zondag 5 maart 2006 22:43 schreef Svensational het volgende:
Van iedereen die ik gezien hebt viel PeRi me het meeste tegen.
Geen idee, ik had een onprettig gevoel bij haar...quote:
quote:Op zondag 5 maart 2006 22:45 schreef PeRi het volgende:
Ja dat ik 'm wilde zoenen zeker. Dat vond 'ie eng.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |