Graag gedaan hoorquote:Op zondag 5 maart 2006 21:12 schreef amaranta het volgende:
Dankje schatje!
Staat er ook alquote:Op zondag 5 maart 2006 21:12 schreef amaranta het volgende:
Schatje misschien kan dit er nog bij
Vorige topic: Peking Express #1: vanavond de grote aftrap
Het koppel EP en Roos is nog niet overtroffen.quote:Op zondag 5 maart 2006 21:12 schreef MissX het volgende:
Ik mis EP toch wel weer hoor.
Prachtopmerking!!!!quote:Op zondag 5 maart 2006 21:15 schreef kepler het volgende:
mwhahaha
"omdat je gek ben op blanke vrouwen"
Ik mis ook de stem van EP die is zo fijn om te horen. Als je Art de voice over hoort doen is het toch een stuk minders.quote:Op zondag 5 maart 2006 21:15 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Het koppel EP en Roos is nog niet overtroffen.
Dat was gewoon erg goed
Letterlijke vertaling: Je bent hebberig voor blanke vrouwenquote:
Ik ook. Ik kreeg het er altijd een beetje warm vanquote:Op zondag 5 maart 2006 21:16 schreef MissX het volgende:
[..]
Ik mis ook de stem van EP die is zo fijn om te horen.
Ow cool!quote:Op zondag 5 maart 2006 21:17 schreef prototype het volgende:
[..]
Letterlijke vertaling: Je bent hebberig voor blanke vrouwen![]()
Nee natuurlijk niet, sensatietv.quote:Op zondag 5 maart 2006 21:18 schreef Strolie75 het volgende:
Als het echt uit de hand loopt zal die cameraploeg toch wel ingrijpen?
wat hadden ze nu precies gedaan dat ze hun geld en horloge moesten afgeven?quote:
Ze braken mentaal, omdat ze die vent niks konden geven. Uiteindelijk een euro en een horloge lichter.quote:Op zondag 5 maart 2006 21:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
wat hadden ze nu precies gedaan dat ze hun geld en horloge moesten afgeven?
oh, dat had ik dus gemist, da's wel bezopen.... geen ruggegraat dusquote:Op zondag 5 maart 2006 21:19 schreef amaranta het volgende:
@the vulture, ze hadden gelift
Ze moesten de brommer betalen.quote:Op zondag 5 maart 2006 21:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
wat hadden ze nu precies gedaan dat ze hun geld en horloge moesten afgeven?
Het is echt zo een plakstel wat niet van elkaar af kan blijven, brrr. Hou daar helemaal niet van.quote:Op zondag 5 maart 2006 21:20 schreef amaranta het volgende:
Als ze maar niet steeds gaan zoenen.
Precies. Als het nou 2 mannen warenquote:Op zondag 5 maart 2006 21:20 schreef amaranta het volgende:
Als ze maar niet steeds gaan zoenen.
verkeerd gecastquote:Op zondag 5 maart 2006 21:21 schreef MrX1982 het volgende:
Die sextoeristen.
Zitten ze niet in het verkeerde programma.
Nee ik ook niet.quote:Op zondag 5 maart 2006 21:21 schreef MissX het volgende:
[..]
Het is echt zo een plakstel wat niet van elkaar af kan blijven, brrr. Hou daar helemaal niet van.
Ze wilden gewoon een gratis reis naar Vietnam. Thailand is in de buurt als ze eruit liggen weet ik wel waar ze heen gaanquote:
quote:Op zondag 5 maart 2006 21:24 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ze wilden gewoon een gratis reis naar Vietnam. Thailand is in de buurt als ze eruit liggen weet ik wel waar ze heen gaan.
Mannen en vrouwen hier gelijkquote:Op zondag 5 maart 2006 21:24 schreef amaranta het volgende:
Ze moeten gewoon doen als die lui uit groeten uit de rimboe. Gewoon hardnekkig Nederlands blijven praten![]()
Volgens mij zijn ze volgende week in de bonus bij Albert Heijn.quote:Op zondag 5 maart 2006 21:24 schreef amaranta het volgende:
Ik wil ook een chineesjeDie meisjes zien er cht schattig uit.
doe mai die maquote:Op zondag 5 maart 2006 21:26 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze volgende week in de bonus bij Albert Heijn.
Alleen die camera's de hele tijd zijn vervelend voor zequote:Op zondag 5 maart 2006 21:26 schreef TheVulture het volgende:
Voor Marc en Theo is dit echt walhalla
quote:
hoezo, nu hoeven ze niet zelf de opnames te maken en kunnen ze allebei meedoenquote:Op zondag 5 maart 2006 21:27 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Alleen die camera's de hele tijd zijn vervelend voor ze.
Marc & Theo in: Me luv you long timequote:Op zondag 5 maart 2006 21:26 schreef TheVulture het volgende:
Voor Marc en Theo is dit echt walhalla
Eens. Iets minder schakelingen is beter.quote:Op zondag 5 maart 2006 21:27 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik blijf erbij dat het veel te rommelig gemonteerd is
Ja eigenlijk wel.quote:Op zondag 5 maart 2006 21:28 schreef MrX1982 het volgende:
Je mag het niet misschien niet zeggen maar die potten zijn echt zo stereotype bevestigend.
quote:Op zondag 5 maart 2006 21:28 schreef TheVulture het volgende:
hoezo, nu hoeven ze niet zelf de opnames te maken en kunnen ze allebei meedoen![]()
Bassie lijkt op Edwin van der Sar en de zangeres van K's Choicequote:Op zondag 5 maart 2006 21:28 schreef MrX1982 het volgende:
Je mag het niet misschien niet zeggen maar die potten zijn echt zo stereotype bevestigend.
ik krijg echt de kriebels daarvanquote:Op zondag 5 maart 2006 21:27 schreef amaranta het volgende:
Ik kan dat niet aanhoren. Hou je van mij?
hahaha....quote:Op zondag 5 maart 2006 21:28 schreef PirE het volgende:
[..]
Marc & Theo in: Me luv you long time
Voor degenen die Full Metal Jacket kennen
Vorig jaar zaten er twee homo's in. Die waren ook vrij stereotype bevestigend hoor.quote:Op zondag 5 maart 2006 21:29 schreef amaranta het volgende:
Ja eigenlijk wel.
Van 2 mannen zou ik beter kunnen verdragen. Misschien kmot het omdat ik zelf een vrouw ben.
Dat is gewoon Vlaams.quote:Op zondag 5 maart 2006 21:29 schreef --Globe-- het volgende:
Ik vind ze irritant![]()
' Ziet u mij graag?'
Die was tof jaquote:
en meteen kansloos uitgeschakeldquote:Op zondag 5 maart 2006 21:29 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Vorig jaar zaten er twee homo's in. Die waren ook vrij stereotype bevestigend hoor.
Wie waren dat ook alweer?quote:Op zondag 5 maart 2006 21:29 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Vorig jaar zaten er twee homo's in. Die waren ook vrij stereotype bevestigend hoor.
Ik ook. En ik meen het echt als ik zeg dat ik niks heb tegen homofilie. Maar het wordt nou echt opgedrongen lijkt het wel. En daar hou ik niet zo van.quote:
Kijk je toch gewoon naar de stand van de zon.quote:Op zondag 5 maart 2006 21:30 schreef PirE het volgende:
Hoe weten die potten nu wanneer ze moeten stoppen. Lijkt me lastig zonder horloge.
In seizoen 1 had de crew ook ingegrepen. Weet alleen niet meer waar.quote:
Inderdaadquote:Op zondag 5 maart 2006 21:31 schreef -Vaduz- het volgende:
Die dozen geven ook nog een horloge en al het geld.![]()
ik heb nu al een hekel aan ALLEBEI...quote:Op zondag 5 maart 2006 21:32 schreef golfer het volgende:
Die lange rooie pot werkt mij nogal op de zenuwen.
Ja verschrikkelijk, dom stoplicht.quote:Op zondag 5 maart 2006 21:32 schreef golfer het volgende:
Die lange rooie pot werkt mij nogal op de zenuwen.
Van een hetero koppel trek ik zulk gedrag ook niet hoor. Van die mensen die de hele tijd aan elkaar zitten te plukken en zeggen, hou je van me schatje. Kan ik me echt heel erg aan irriteren.quote:Op zondag 5 maart 2006 21:31 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik ook. En ik meen het echt als ik zeg dat ik niks heb tegen homofilie. Maar het wordt nou echt opgedrongen lijkt het wel. En daar hou ik niet zo van.
bij die halve verkrachtingspoging van dat Belgische ex-stelletje dat uiteindelijk won... Rani enquote:Op zondag 5 maart 2006 21:33 schreef CryARiver het volgende:
[..]
In seizoen 1 had de crew ook ingegrepen. Weet alleen niet meer waar.
ik ookquote:Op zondag 5 maart 2006 21:33 schreef David Letterman het volgende:
[..]
ik heb nu al een hekel aan ALLEBEI...
Was dat niet ergens in Mongolie dat een kerel naar de middle of nowhere was gereden en toen helemaal begon te flippen? Hij wilde toen per se de kaart van de route hebben als betaling en begon ook aan rugzakken te trekkenquote:Op zondag 5 maart 2006 21:33 schreef CryARiver het volgende:
[..]
In seizoen 1 had de crew ook ingegrepen. Weet alleen niet meer waar.
Rani en die suffe drol als vriendquote:Op zondag 5 maart 2006 21:34 schreef TheVulture het volgende:
[..]
bij die halve verkrachtingspoging van dat Belgische ex-stelletje dat uiteindelijk won... Rani en
Kreeg meteen medelijden met de Ezel.quote:Op zondag 5 maart 2006 21:36 schreef Ambrosius het volgende:
In een voorstukje voor dat andere programma zag ik trouwens V/d Geest op een ezel zitten.
Eigenlijk alleen maar mensen die ik niet magquote:Op zondag 5 maart 2006 21:37 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb nog niet echt een favoriet koppel eigenlijk
op een gegeven moment is een concept wel uitgemolken en moeten de producers wel in herhaling vallenquote:Op zondag 5 maart 2006 21:37 schreef PirE het volgende:
Die proeven vind ik niks. Deze lijkt ook op die van vorig jaar met dat stenen sjouwen.
Maar die waren dan wel weer leuk. Sanne en nogiets.quote:Op zondag 5 maart 2006 21:38 schreef TheVulture het volgende:
Ik vond die Belgische tweeling uit deel I ook niet bijster intelligent trouwens
Voorlopig ga ik voor Roosquote:Op zondag 5 maart 2006 21:37 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb nog niet echt een favoriet koppel eigenlijk
Nee, dat waren toch NL-ers? Ze waren erg mooi en die ene was ziek naar huis gegaan.quote:Op zondag 5 maart 2006 21:39 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Maar die waren dan wel weer leuk. Sanne en nogiets.
klopt, twee zusjes uit Rdamquote:Op zondag 5 maart 2006 21:40 schreef Scope het volgende:
[..]
Nee, dat waren toch NL-ers? Ze waren erg mooi en die ene was ziek naar huis gegaan.
Jaquote:Op zondag 5 maart 2006 21:40 schreef TheVulture het volgende:
Ze zouden volgend jaar een soort van Allstar-versie moeten maken met de meest spraakmakende koppels uit drie keer PE.
Reinier en Clarinca
Elias en ?
Jeroen en Manja
Rink en Jorien
Hans en Rani
Carla en Sophie
aangevuld met wat duo's uit deze editie
Die jaquote:Op zondag 5 maart 2006 21:40 schreef Scope het volgende:
[..]
Nee, dat waren toch NL-ers? Ze waren erg mooi en die ene was ziek naar huis gegaan.
*smijt*quote:Op zondag 5 maart 2006 21:40 schreef existenz het volgende:
Wil iemand een bloempot voor de harses van die bloemPOT gooien dat ze der kop houdt?
Elias en Elske.quote:Op zondag 5 maart 2006 21:40 schreef TheVulture het volgende:
Ze zouden volgend jaar een soort van Allstar-versie moeten maken met de meest spraakmakende koppels uit drie keer PE.
Reinier en Clarinca
Elias en ?
Jeroen en Manja
Rink en Jorien
Hans en Rani
Carla en Sophie
nee, ik bedoel die twee jongens.... zo dom ookquote:Op zondag 5 maart 2006 21:39 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Maar die waren dan wel weer leuk. Sanne en nogiets.
Joeri en Wesley?quote:Op zondag 5 maart 2006 21:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
nee, ik bedoel die twee jongens.... zo dom ook
Oh die twee. Die twee die in Rusland gingen gameboyen of psx'en bij een arm gezin?quote:Op zondag 5 maart 2006 21:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
nee, ik bedoel die twee jongens.... zo dom ook
quote:Op zondag 5 maart 2006 21:40 schreef TheVulture het volgende:
Elias en Jeske
dan gaan ze er maar mooi met de prijzenpot vandoorquote:Op zondag 5 maart 2006 21:42 schreef MissX het volgende:
ik hoop toch niet dat dat pottenduo wint zeg
Die ene was een typische nicht en de ander juist gewoon een hetero in mijn ogen toch.quote:Op zondag 5 maart 2006 21:29 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Jenske ofzolets..quote:Op zondag 5 maart 2006 21:40 schreef TheVulture het volgende:
Reinier en Clarinca
Elias en ?
Jeroen en Manja
Rink en Jorien
Hans en Rani
Carla en Sophie
Ik heb alleen nog maar mensen waar ik me dood aan irriteerquote:Op zondag 5 maart 2006 21:44 schreef amaranta het volgende:
Nou ja...Ik heb nog geen favo koppel.
ik ook niet... Jimmy en Amir spreken me nog het meest aanquote:Op zondag 5 maart 2006 21:44 schreef amaranta het volgende:
Nou ja...Ik heb nog geen favo koppel.
Er is iets met Amir wat niet klopt. VOlgens mij is hij te strijdlustig....quote:Op zondag 5 maart 2006 21:45 schreef TheVulture het volgende:
[..]
ik ook niet... Jimmy en Amir spreken me nog het meest aan
En die incest tweeling van vorig jaar dan?quote:Op zondag 5 maart 2006 21:47 schreef Bruce117 het volgende:
Neem Karla en Sophie ook maar mee in de Allstar aflevering.
Wazig koppel, maar op de een of andere manier wel weer leuk.
die stonden er al bijquote:Op zondag 5 maart 2006 21:47 schreef Bruce117 het volgende:
Straks zijn ze moslimterroristenquote:Op zondag 5 maart 2006 21:48 schreef Zhenar het volgende:
Jimmy en Amir lijken mij wel tof.
En volgens mij hebben ze nog een mysterieus achtergrondverhaal, gezien hun omschrijving...![]()
Net zo mysterieus als het mysterie van Terra Incognita zekerquote:Op zondag 5 maart 2006 21:48 schreef Zhenar het volgende:
Jimmy en Amir lijken mij wel tof.
En volgens mij hebben ze nog een mysterieus achtergrondverhaal, gezien hun omschrijving...![]()
quote:Op zondag 5 maart 2006 21:48 schreef schatje het volgende:
[..]
En die incest tweeling van vorig jaar dan?
Ik heb het mysterie daar gemist, wat was dat?quote:Op zondag 5 maart 2006 21:48 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Net zo mysterieus als het mysterie van Terra Incognita zeker.
Just en Brechtje?quote:Op zondag 5 maart 2006 21:48 schreef schatje het volgende:
[..]
En die incest tweeling van vorig jaar dan?
Ik was heel PE 2 fan van Karlaquote:Op zondag 5 maart 2006 21:47 schreef Bruce117 het volgende:
Reinierquote:Op zondag 5 maart 2006 21:48 schreef Scope het volgende:
Sir.. uh sir... i want to tell you one thing... sir uh sirr...
RIJDEN KLOOTZAK!!!
OJAAAAAAAAAAquote:Op zondag 5 maart 2006 21:49 schreef Bruce117 het volgende:
Wat was ook al weer de naam van die aardrijkskundeleraar van vorig jaar die geen kaart kon lezen
als ze elke keer in dezelfde kleren te zien zijn zit er inderdaad een bom in hun rugzakquote:
Ja hee, die grap maakte ik alquote:Op zondag 5 maart 2006 21:49 schreef VoreG het volgende:
"we love you"
Vooral roepen, en dan bij iedereen die je ziet
Me love you long time. Me so horny.quote:Op zondag 5 maart 2006 21:49 schreef VoreG het volgende:
"we love you"
Vooral roepen, en dan bij iedereen die je ziet
Sophie en....quote:Op zondag 5 maart 2006 21:49 schreef Bruce117 het volgende:
Wat was ook al weer de naam van die aardrijkskundeleraar van vorig jaar die geen kaart kon lezen
dat gothic-stel waarvan zij op een trolletje leek, de namen zijn me ontschotenquote:Op zondag 5 maart 2006 21:49 schreef Bruce117 het volgende:
Valt volgens mij nog wel mee. In PE 1 hadden twee koppels een lift van een Rus, die ging pas hardquote:
Goed geknipt hequote:
PE1 was toch wel het bestequote:Op zondag 5 maart 2006 21:52 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Valt volgens mij nog wel mee. In PE 1 hadden twee koppels een lift van een Rus, die ging pas hard.
Dat de zeenomaden waren weggetrokken ofzo. Heel niet boeiend in ieder geval.quote:Op zondag 5 maart 2006 21:51 schreef amaranta het volgende:
Wat was dan het mysterie van terra incognita?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |