Die ene was een typische nicht en de ander juist gewoon een hetero in mijn ogen toch.quote:Op zondag 5 maart 2006 21:29 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Vorig jaar zaten er twee homo's in. Die waren ook vrij stereotype bevestigend hoor.
Jenske ofzolets..quote:Op zondag 5 maart 2006 21:40 schreef TheVulture het volgende:
Ze zouden volgend jaar een soort van Allstar-versie moeten maken met de meest spraakmakende koppels uit drie keer PE.
Reinier en Clarinca
Elias en ?
Jeroen en Manja
Rink en Jorien
Hans en Rani
Carla en Sophie
aangevuld met wat duo's uit deze editie
Ik heb alleen nog maar mensen waar ik me dood aan irriteerquote:Op zondag 5 maart 2006 21:44 schreef amaranta het volgende:
Nou ja...Ik heb nog geen favo koppel.
ik ook niet... Jimmy en Amir spreken me nog het meest aanquote:Op zondag 5 maart 2006 21:44 schreef amaranta het volgende:
Nou ja...Ik heb nog geen favo koppel.
Er is iets met Amir wat niet klopt. VOlgens mij is hij te strijdlustig....quote:Op zondag 5 maart 2006 21:45 schreef TheVulture het volgende:
[..]
ik ook niet... Jimmy en Amir spreken me nog het meest aan
En die incest tweeling van vorig jaar dan?quote:Op zondag 5 maart 2006 21:47 schreef Bruce117 het volgende:
Neem Karla en Sophie ook maar mee in de Allstar aflevering.
Wazig koppel, maar op de een of andere manier wel weer leuk.
die stonden er al bijquote:Op zondag 5 maart 2006 21:47 schreef Bruce117 het volgende:
Neem Karla en Sophie ook maar mee in de Allstar aflevering.
Wazig koppel, maar op de een of andere manier wel weer leuk.
Straks zijn ze moslimterroristenquote:Op zondag 5 maart 2006 21:48 schreef Zhenar het volgende:
Jimmy en Amir lijken mij wel tof.
En volgens mij hebben ze nog een mysterieus achtergrondverhaal, gezien hun omschrijving...![]()
Net zo mysterieus als het mysterie van Terra Incognita zekerquote:Op zondag 5 maart 2006 21:48 schreef Zhenar het volgende:
Jimmy en Amir lijken mij wel tof.
En volgens mij hebben ze nog een mysterieus achtergrondverhaal, gezien hun omschrijving...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |