Alleen die camera's de hele tijd zijn vervelend voor zequote:Op zondag 5 maart 2006 21:26 schreef TheVulture het volgende:
Voor Marc en Theo is dit echt walhalla
quote:
hoezo, nu hoeven ze niet zelf de opnames te maken en kunnen ze allebei meedoenquote:Op zondag 5 maart 2006 21:27 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Alleen die camera's de hele tijd zijn vervelend voor ze.
Marc & Theo in: Me luv you long timequote:Op zondag 5 maart 2006 21:26 schreef TheVulture het volgende:
Voor Marc en Theo is dit echt walhalla
Eens. Iets minder schakelingen is beter.quote:Op zondag 5 maart 2006 21:27 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik blijf erbij dat het veel te rommelig gemonteerd is
Ja eigenlijk wel.quote:Op zondag 5 maart 2006 21:28 schreef MrX1982 het volgende:
Je mag het niet misschien niet zeggen maar die potten zijn echt zo stereotype bevestigend.
quote:Op zondag 5 maart 2006 21:28 schreef TheVulture het volgende:
hoezo, nu hoeven ze niet zelf de opnames te maken en kunnen ze allebei meedoen![]()
Bassie lijkt op Edwin van der Sar en de zangeres van K's Choicequote:Op zondag 5 maart 2006 21:28 schreef MrX1982 het volgende:
Je mag het niet misschien niet zeggen maar die potten zijn echt zo stereotype bevestigend.
ik krijg echt de kriebels daarvanquote:Op zondag 5 maart 2006 21:27 schreef amaranta het volgende:
Ik kan dat niet aanhoren. Hou je van mij?
hahaha....quote:Op zondag 5 maart 2006 21:28 schreef PirE het volgende:
[..]
Marc & Theo in: Me luv you long time
Voor degenen die Full Metal Jacket kennen
Vorig jaar zaten er twee homo's in. Die waren ook vrij stereotype bevestigend hoor.quote:Op zondag 5 maart 2006 21:29 schreef amaranta het volgende:
Ja eigenlijk wel.
Van 2 mannen zou ik beter kunnen verdragen. Misschien kmot het omdat ik zelf een vrouw ben.
Dat is gewoon Vlaams.quote:Op zondag 5 maart 2006 21:29 schreef --Globe-- het volgende:
Ik vind ze irritant![]()
' Ziet u mij graag?'
Die was tof jaquote:
en meteen kansloos uitgeschakeldquote:Op zondag 5 maart 2006 21:29 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Vorig jaar zaten er twee homo's in. Die waren ook vrij stereotype bevestigend hoor.
Wie waren dat ook alweer?quote:Op zondag 5 maart 2006 21:29 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Vorig jaar zaten er twee homo's in. Die waren ook vrij stereotype bevestigend hoor.
Ik ook. En ik meen het echt als ik zeg dat ik niks heb tegen homofilie. Maar het wordt nou echt opgedrongen lijkt het wel. En daar hou ik niet zo van.quote:
Kijk je toch gewoon naar de stand van de zon.quote:Op zondag 5 maart 2006 21:30 schreef PirE het volgende:
Hoe weten die potten nu wanneer ze moeten stoppen. Lijkt me lastig zonder horloge.
In seizoen 1 had de crew ook ingegrepen. Weet alleen niet meer waar.quote:
Inderdaadquote:Op zondag 5 maart 2006 21:31 schreef -Vaduz- het volgende:
Die dozen geven ook nog een horloge en al het geld.![]()
ik heb nu al een hekel aan ALLEBEI...quote:Op zondag 5 maart 2006 21:32 schreef golfer het volgende:
Die lange rooie pot werkt mij nogal op de zenuwen.
Ja verschrikkelijk, dom stoplicht.quote:Op zondag 5 maart 2006 21:32 schreef golfer het volgende:
Die lange rooie pot werkt mij nogal op de zenuwen.
Van een hetero koppel trek ik zulk gedrag ook niet hoor. Van die mensen die de hele tijd aan elkaar zitten te plukken en zeggen, hou je van me schatje. Kan ik me echt heel erg aan irriteren.quote:Op zondag 5 maart 2006 21:31 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik ook. En ik meen het echt als ik zeg dat ik niks heb tegen homofilie. Maar het wordt nou echt opgedrongen lijkt het wel. En daar hou ik niet zo van.
bij die halve verkrachtingspoging van dat Belgische ex-stelletje dat uiteindelijk won... Rani enquote:Op zondag 5 maart 2006 21:33 schreef CryARiver het volgende:
[..]
In seizoen 1 had de crew ook ingegrepen. Weet alleen niet meer waar.
ik ookquote:Op zondag 5 maart 2006 21:33 schreef David Letterman het volgende:
[..]
ik heb nu al een hekel aan ALLEBEI...
Was dat niet ergens in Mongolie dat een kerel naar de middle of nowhere was gereden en toen helemaal begon te flippen? Hij wilde toen per se de kaart van de route hebben als betaling en begon ook aan rugzakken te trekkenquote:Op zondag 5 maart 2006 21:33 schreef CryARiver het volgende:
[..]
In seizoen 1 had de crew ook ingegrepen. Weet alleen niet meer waar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |