Ow cool!quote:Op zondag 5 maart 2006 21:17 schreef prototype het volgende:
[..]
Letterlijke vertaling: Je bent hebberig voor blanke vrouwen![]()
Nee natuurlijk niet, sensatietv.quote:Op zondag 5 maart 2006 21:18 schreef Strolie75 het volgende:
Als het echt uit de hand loopt zal die cameraploeg toch wel ingrijpen?
wat hadden ze nu precies gedaan dat ze hun geld en horloge moesten afgeven?quote:
Ze braken mentaal, omdat ze die vent niks konden geven. Uiteindelijk een euro en een horloge lichter.quote:Op zondag 5 maart 2006 21:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
wat hadden ze nu precies gedaan dat ze hun geld en horloge moesten afgeven?
oh, dat had ik dus gemist, da's wel bezopen.... geen ruggegraat dusquote:Op zondag 5 maart 2006 21:19 schreef amaranta het volgende:
@the vulture, ze hadden gelift
Ze moesten de brommer betalen.quote:Op zondag 5 maart 2006 21:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
wat hadden ze nu precies gedaan dat ze hun geld en horloge moesten afgeven?
Het is echt zo een plakstel wat niet van elkaar af kan blijven, brrr. Hou daar helemaal niet van.quote:Op zondag 5 maart 2006 21:20 schreef amaranta het volgende:
Als ze maar niet steeds gaan zoenen.
Precies. Als het nou 2 mannen warenquote:Op zondag 5 maart 2006 21:20 schreef amaranta het volgende:
Als ze maar niet steeds gaan zoenen.
verkeerd gecastquote:Op zondag 5 maart 2006 21:21 schreef MrX1982 het volgende:
Die sextoeristen.
Zitten ze niet in het verkeerde programma.
Nee ik ook niet.quote:Op zondag 5 maart 2006 21:21 schreef MissX het volgende:
[..]
Het is echt zo een plakstel wat niet van elkaar af kan blijven, brrr. Hou daar helemaal niet van.
Ze wilden gewoon een gratis reis naar Vietnam. Thailand is in de buurt als ze eruit liggen weet ik wel waar ze heen gaanquote:
quote:Op zondag 5 maart 2006 21:24 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ze wilden gewoon een gratis reis naar Vietnam. Thailand is in de buurt als ze eruit liggen weet ik wel waar ze heen gaan.
Mannen en vrouwen hier gelijkquote:Op zondag 5 maart 2006 21:24 schreef amaranta het volgende:
Ze moeten gewoon doen als die lui uit groeten uit de rimboe. Gewoon hardnekkig Nederlands blijven praten![]()
Volgens mij zijn ze volgende week in de bonus bij Albert Heijn.quote:Op zondag 5 maart 2006 21:24 schreef amaranta het volgende:
Ik wil ook een chineesjeDie meisjes zien er cht schattig uit.
doe mai die maquote:Op zondag 5 maart 2006 21:26 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze volgende week in de bonus bij Albert Heijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |