Nee, dat waren toch NL-ers? Ze waren erg mooi en die ene was ziek naar huis gegaan.quote:Op zondag 5 maart 2006 21:39 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Maar die waren dan wel weer leuk. Sanne en nogiets.
klopt, twee zusjes uit Rdamquote:Op zondag 5 maart 2006 21:40 schreef Scope het volgende:
[..]
Nee, dat waren toch NL-ers? Ze waren erg mooi en die ene was ziek naar huis gegaan.
Jaquote:Op zondag 5 maart 2006 21:40 schreef TheVulture het volgende:
Ze zouden volgend jaar een soort van Allstar-versie moeten maken met de meest spraakmakende koppels uit drie keer PE.
Reinier en Clarinca
Elias en ?
Jeroen en Manja
Rink en Jorien
Hans en Rani
Carla en Sophie
aangevuld met wat duo's uit deze editie
Die jaquote:Op zondag 5 maart 2006 21:40 schreef Scope het volgende:
[..]
Nee, dat waren toch NL-ers? Ze waren erg mooi en die ene was ziek naar huis gegaan.
*smijt*quote:Op zondag 5 maart 2006 21:40 schreef existenz het volgende:
Wil iemand een bloempot voor de harses van die bloemPOT gooien dat ze der kop houdt?
Elias en Elske.quote:Op zondag 5 maart 2006 21:40 schreef TheVulture het volgende:
Ze zouden volgend jaar een soort van Allstar-versie moeten maken met de meest spraakmakende koppels uit drie keer PE.
Reinier en Clarinca
Elias en ?
Jeroen en Manja
Rink en Jorien
Hans en Rani
Carla en Sophie
aangevuld met wat duo's uit deze editie
nee, ik bedoel die twee jongens.... zo dom ookquote:Op zondag 5 maart 2006 21:39 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Maar die waren dan wel weer leuk. Sanne en nogiets.
Joeri en Wesley?quote:Op zondag 5 maart 2006 21:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
nee, ik bedoel die twee jongens.... zo dom ook
Oh die twee. Die twee die in Rusland gingen gameboyen of psx'en bij een arm gezin?quote:Op zondag 5 maart 2006 21:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
nee, ik bedoel die twee jongens.... zo dom ook
quote:Op zondag 5 maart 2006 21:40 schreef TheVulture het volgende:
Elias en Jeske
dan gaan ze er maar mooi met de prijzenpot vandoorquote:Op zondag 5 maart 2006 21:42 schreef MissX het volgende:
ik hoop toch niet dat dat pottenduo wint zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |