Dat is weer een ander programma..In het spoor van Peking Expressquote:Op zondag 5 maart 2006 17:06 schreef Adelante het volgende:
Wat is de trouwens de rol van sommige bekende Nederlanders/Belgen in het spelZag bijvoorbeeld dat Inge de Bruijn de kandidaten achterna gaat reizen.
En dat wordt dan op woensdag uitgezonden?quote:Op zondag 5 maart 2006 17:07 schreef 2Drix het volgende:
Dat is weer een ander programma..In het spoor van Peking Express![]()
Daar doen alleen BN'ers aan mee
Ja. Daar blijven de bekende NL-ers stil staan bij de gebieden waar de kandidaten langs komen, en verdiepen ze zich in de omgeving en mensen.quote:Op zondag 5 maart 2006 17:08 schreef Adelante het volgende:
[..]
En dat wordt dan op woensdag uitgezonden?
Die 2 kom ik nog heeeeeel vaak tegen!quote:Op zondag 5 maart 2006 17:23 schreef ozzietukker het volgende:Ik zag de promo vrijdag en was helemaal happy.. hoop dat er weer een Riek en Pipi in het verhaal gaat voorkomen
ja ook opdrachten waarmee je immuniteit e.d. kan winnenquote:Op zondag 5 maart 2006 17:25 schreef greatgonzo het volgende:
dus geen wazige opdrachten enz
zeker wel, vaak de eerste drie koppels die ergens aankomen moeten wazige onmogelijke opdrachten doen om de amulet te verkrigenquote:Op zondag 5 maart 2006 17:25 schreef greatgonzo het volgende:
Jawel, maar da's meer bijzaak, gelukkig.quote:Op zondag 5 maart 2006 17:25 schreef greatgonzo het volgende:
Peking Express is een spannende televisieserie, waarin acht koppels al liftend binnen 12 etappes van Peking naar Bombay moeten zien te komen. De route gaat door China, de hooglanden van Yunnan, de Himalaya in Nepal, Mahda Pradesh, Rajastan tot uiteindelijk Bombay in India. Gebieden die nou niet bepaald overlopen van westerse gemakken. Een onwaarschijnlijk avontuur waarin lichaam en geest tot het uiterste getest worden. Slechts twee duo's zullen de eindstreep halen en strijden om de hoofdprijs.quote:Op zondag 5 maart 2006 17:21 schreef greatgonzo het volgende:
voor de newbies onder ons, want ik denk dat meer mensen met mij het niet hebben gevolgd (misschien dus voor de OP?)
Heb wel eens van dit programma gehoord, maar weet er het fijne niet van: wat voorprogramma is het, gewoon reisreportage's en zo snel mogelijk op eigen kracht op de eindbestemming komen, of meer zoeits als Expeditie Robinson/Terra Incognita, waar opdrachten moeten worden gedaan?
Dat was vorig jaarquote:Op zondag 5 maart 2006 17:41 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Peking Express is een spannende televisieserie, waarin acht koppels al liftend binnen 12 etappes van Peking naar Bombay moeten zien te komen. De route gaat door China, de hooglanden van Yunnan, de Himalaya in Nepal, Mahda Pradesh, Rajastan tot uiteindelijk Bombay in India. Gebieden die nou niet bepaald overlopen van westerse gemakken. Een onwaarschijnlijk avontuur waarin lichaam en geest tot het uiterste getest worden. Slechts twee duo's zullen de eindstreep halen en strijden om de hoofdprijs.
In welke grot woon jijquote:Op zondag 5 maart 2006 17:35 schreef PirE het volgende:
Zonder deze OP had ik dus nooit geweten dat PE weer begon.
Kan je nagaan hoe vaak ik Net 5 kijkquote:Op zondag 5 maart 2006 17:47 schreef CryARiver het volgende:
[..]
In welke grot woon jijOm de 10 minuten wordt je op NET5 gestalkt met PE reclame...
![]()
Mee eens.quote:Op zondag 5 maart 2006 17:51 schreef Adelante het volgende:
bijkomend pluspunt van het programma:
[afbeelding]Roos
Wow... Geen Desperate Housewives, Lost, Grey's Anatomy, etc. ?quote:Op zondag 5 maart 2006 17:58 schreef PirE het volgende:
[..]
Kan je nagaan hoe vaak ik Net 5 kijk.
Ik kijk / keek Net 5 alleen maar voor Expeditie Robinson (maar dat is Talpa geworden) en EP dan.
Sommige mensen kunnen zonder die series, hoe ondenkbaar voor verslaafden als onsquote:Op zondag 5 maart 2006 18:04 schreef CryARiver het volgende:
[..]
Wow... Geen Desperate Housewives, Lost, Grey's Anatomy, etc. ?
quote:Op zondag 5 maart 2006 18:04 schreef CryARiver het volgende:
[..]
Jawel, maar ik kijk de USA-versie op mijn mediacenter zodra ik er tijd voor hebquote:Op zondag 5 maart 2006 18:04 schreef CryARiver het volgende:
[..]
Ik schrok al. Dan is het je (deels) vergevenquote:Op zondag 5 maart 2006 18:13 schreef PirE het volgende:
[..]
Jawel, maar ik kijk de USA-versie op mijn mediacenter zodra ik er tijd voor heb.
quote:Op zondag 5 maart 2006 19:00 schreef schatje het volgende:
Ook Reinierzal de route van Peking Express volgen. Zie In het spoor van Peking Express
.
Nog een half uurtje!!!quote:Op zondag 5 maart 2006 19:28 schreef Molline het volgende:
T' is Vanavond Potjandorie al!
inderdaad, nu al mijn favorietenquote:Op zondag 5 maart 2006 18:59 schreef cptmarco het volgende:
[afbeelding]
Dit lijkt mij een geweldig duo worden....
Ben jij ook een beetje zenuwachtig??quote:Op zondag 5 maart 2006 20:20 schreef Bruce117 het volgende:
Kan bijna niet meer wachten.
Hopen dat het weer een mooi seizoen wordt.
Ik ga er nu al klaar voor zitten..quote:
quote:Op zondag 5 maart 2006 20:31 schreef PirE het volgende:
het begint
JAAAquote:Op zondag 5 maart 2006 19:00 schreef schatje het volgende:
Ook Reinierzal de route van Peking Express volgen. Zie In het spoor van Peking Express
.
Morgen geloof ikquote:[b]Op zondag 5 maart 2006 20:32 schreef MrX1982 het volgende:[/b
Wanneer wordt peking express herhaald?
Hij heeft een leuke schoondochterquote:
Hmm staat niet op tvgids.nl.quote:
Ik denk dat je gelijk hebt.quote:Op zondag 5 maart 2006 20:31 schreef TheVulture het volgende:
Ik voorspel dat het meest irriterende stel Lut en Chris zal zijn
wel dapper om met 71 jaar nog mee te doen. Als ze eruit vliegen komt het eerder door die muts dan door hemquote:Op zondag 5 maart 2006 20:36 schreef MissX het volgende:
Jan gaat het ws nog wel moeilijk krijgen
Vooralsnog vind ik ze wel leuk!quote:Op zondag 5 maart 2006 20:38 schreef Pistol_Pete het volgende:
[..]
wel dapper om met 71 jaar nog mee te doen. Als ze eruit vliegen komt het eerder door die muts dan door hem
Dacht ik ook aan jaquote:Op zondag 5 maart 2006 20:42 schreef TheVulture het volgende:
Volgens mij zijn Marc en Theo uit een docu over mannen die hun bruid in Thailand gaan zoeken geplukt
dat vroeg ik me ook al afquote:
Middenin? We zijn net bezigquote:Op zondag 5 maart 2006 20:45 schreef Toeps het volgende:Viel middenin deze aflevering, denk maar dat ik het weer ga volgen deze keer.
En kunnen zo te zien ook niet van elkaar afblijven, zo een vies plak stel.quote:Op zondag 5 maart 2006 20:45 schreef TheVulture het volgende:
Bassie en Adriaan zijn wel heel errug lelijk trouwens
Ze hebben niet voor niets ruzie gehadquote:Op zondag 5 maart 2006 20:46 schreef TheVulture het volgende:
Die Bliss is ook een teringkreng, mark my words... die vader heeft geen fuck te vertellen
Idd.quote:Op zondag 5 maart 2006 20:47 schreef k_man het volgende:
Tjee, daar flikkerde iemand flink hard uit de bak van een vrachtwagen.
Ik hoop dat het Bliss of Chris isquote:Op zondag 5 maart 2006 20:47 schreef k_man het volgende:
Tjee, daar flikkerde iemand flink hard uit de bak van een vrachtwagen.
Inge en Lien toch?quote:Op zondag 5 maart 2006 20:48 schreef BliksemSchigt het volgende:
Lekkere wijven gehalte is dit jaar echt nul
Volgens mij kan je echt om die gasten lachen. Die regelen alles wel ff.quote:Op zondag 5 maart 2006 20:48 schreef Toeps het volgende:
Die Jimmy en die andere zijn volgens mij echt een komisch duo. Liever lui dan moe.
mensenkennisquote:
Doe zoals Marc en Theo, kijken naar de vietnamese wijvenquote:Op zondag 5 maart 2006 20:48 schreef BliksemSchigt het volgende:
precies, die lekkere zussen uit deel I hadden wel een herkansing verdiendquote:Op zondag 5 maart 2006 20:48 schreef BliksemSchigt het volgende:
Aardig aardig. Er mag er toch wel 1 bij zitten die van het scherm afspettertquote:Op zondag 5 maart 2006 20:51 schreef TheVulture het volgende:
Wendy is wel aardig om te zien en die schoondochter van Jan mag er ook zijn
maar het blijft behelpen.
die ligt er alleen heel snel uit ben ik bang...quote:
misschien beginnen ze vroeger?quote:Op zondag 5 maart 2006 20:52 schreef MissX het volgende:
mogen ze dit jaar maar tot 4 uur liften? afgelopen jaren was dat toch 6 uur
Nee.quote:Op zondag 5 maart 2006 20:53 schreef mitt het volgende:
Doen ze ook aan herhalingen?
Voor jou niet.quote:Op zondag 5 maart 2006 20:53 schreef mitt het volgende:
Doen ze ook aan herhalingen?
als je een aan Alzheimer lijdende schoonvader meeneemt als partner is dat niet zo moeilijkquote:Op zondag 5 maart 2006 20:53 schreef MissX het volgende:
hoe krijg je het voor elkaar, elkaar kwijt te raken
inderdaad, is ie nog samen met Clarinca of zou ie weer een nieuwe secretaresse op de kop getikt hebbenquote:Op zondag 5 maart 2006 20:55 schreef Bruce117 het volgende:
Woensdag weer lekker naar Reinier kijken.
Hij zal wel voor altijd de meest markante deelnemer blijven
Daar heb jij zeker voor gezorgd.quote:
Jan heeft niet omgekeken naar zijn schoondochter toen ie achterop de brommer zat.quote:Op zondag 5 maart 2006 20:53 schreef MissX het volgende:
hoe krijg je het voor elkaar, elkaar kwijt te raken
Die Yves ziet er echt wel goed uit imo!quote:Op zondag 5 maart 2006 20:48 schreef BliksemSchigt het volgende:
quote:Op zondag 5 maart 2006 20:57 schreef Gershom het volgende:
[..]
Die Yves ziet er echt wel goed uit imo!![]()
Oh, en wat lijkt me het een nachtmerrie om je partner kwijt te zijn, echt hard![]()
quote:Op zondag 5 maart 2006 20:52 schreef TheVulture het volgende:
Vrouwen in Vietnam, berg je maar... Marc en Theo komen logeren
Kan ook zijn:quote:Op zondag 5 maart 2006 20:58 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat een moed moet je hebben om met een 71-jarige mee te gaan.
Die mogen ook vertrekken van mijquote:Op zondag 5 maart 2006 20:58 schreef Faithy het volgende:
oh wat geweldig!
zit er echt al weer helemaal in!
en dat ex-koppel is zoooooooooooo Jeroen en Manja ZONDER doorzettingsvermogen
Misschien willen Miranda en die zoon snel de erfenis vangen.quote:Op zondag 5 maart 2006 20:58 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat een moed moet je hebben om met een 71-jarige mee te gaan.
Jullie moeten ondertussen niet zoveel typen.. lees dit tijdens het reclameblok!!quote:Op zondag 5 maart 2006 20:48 schreef Toeps het volgende:
Die Jimmy en die andere zijn volgens mij echt een komisch duo. Liever lui dan moe.
Die Lut is kut.quote:
quote:Op zondag 5 maart 2006 20:58 schreef Faithy het volgende:
Jaaaaa moest ik ook aan denken meteenquote:Op zondag 5 maart 2006 20:58 schreef Faithy het volgende:
oh wat geweldig!
zit er echt al weer helemaal in!
MissBlissquote:Op zondag 5 maart 2006 20:59 schreef amaranta het volgende:
Hoezo is bliss een nickname?
lozen die hapquote:Op zondag 5 maart 2006 20:59 schreef Lexie het volgende:
[..]
Die mogen ook vertrekken van mij. Vind ze nu al vervelend
.
quote:Op zondag 5 maart 2006 21:00 schreef Scope het volgende:
Hahahaa! Die Jan is net die baron uit Bassie en Adriaan: DROMMELS DROMMELS DROMMELS!
Hai Schatje![]()
Jaaaaaa...quote:Op zondag 5 maart 2006 21:00 schreef Scope het volgende:
Hahahaa! Die Jan is net die baron uit Bassie en Adriaan: DROMMELS DROMMELS DROMMELS!
Hai Schatje![]()
Hai Schatje![]()
Je zegt het goed, lopen. Rennen zal er niet bijzijnquote:Op zondag 5 maart 2006 21:00 schreef Ambrosius het volgende:
Die 71-jarige loopt marathons las ik op TT, zal niet veel voorstellen denk ik, hij moest al 'lossen' na 1 minuut.
ja geweldig!quote:Op zondag 5 maart 2006 21:00 schreef amaranta het volgende:
Die potten zijn wel leuk volgens mij
Hai Schatje![]()
53quote:Op zondag 5 maart 2006 21:04 schreef amaranta het volgende:
Die kerel van 71 spant de kroon. Hoe oud zou zn zoon zijn?
Gewoon relaxed johquote:Op zondag 5 maart 2006 21:04 schreef MissX het volgende:
volgens mij raak je dan best in paniek, als je je reispartner kwijt bent
alleen een beetje jammer van dat accentquote:Op zondag 5 maart 2006 21:04 schreef Ambrosius het volgende:
Als ik even snel analyseer is Marjolein de mooiste, verder niet zoveel soeps.
Doe us niet zo onaardigquote:Op zondag 5 maart 2006 21:05 schreef Scope het volgende:
Wat een nep zeg die bliksem.
Ik bedoel Wendy natuurlijkquote:Op zondag 5 maart 2006 20:57 schreef Gershom het volgende:
[..]
Die Yves ziet er echt wel goed uit imo!![]()
Oh, en wat lijkt me het een nachtmerrie om je partner kwijt te zijn, echt hard![]()
OHJAJOH?!quote:Op zondag 5 maart 2006 21:06 schreef k_man het volgende:
[..]
Ik krijg steeds te neging 'OH JA JOH?!' tegen haar te roepen.![]()
quote:Op zondag 5 maart 2006 21:07 schreef BliksemSchigt het volgende:
Afspreken om elkaar niet meer kwijt te raken
psiesquote:Op zondag 5 maart 2006 21:07 schreef Zhenar het volgende:
Alsof Jan en Miranda elkaar zonder hulp van de spelleiding gevonden hebben![]()
![]()
Ze lijkt een beetje op Floortje Dessing.quote:Op zondag 5 maart 2006 21:06 schreef Ambrosius het volgende:
Is die Miranda al eens eerder ergens op tv geweest trouwens. Iets zegt me dat ik haar eerder heb gezien.
dat dacht ik ook gelijkquote:Op zondag 5 maart 2006 21:07 schreef Zhenar het volgende:
![]()
Je moet het interessant maken als programmamakersquote:Op zondag 5 maart 2006 21:07 schreef Zhenar het volgende:
![]()
Neej das Marjoleinquote:Op zondag 5 maart 2006 21:07 schreef Toeps het volgende:
[..]
Ze lijkt een beetje op Floortje Dessing.
inderdaad, beetje ongeloofwaardig...quote:Op zondag 5 maart 2006 21:07 schreef Zhenar het volgende:
![]()
heldere analyse waar ik me helemaal in kan vindenquote:
Maar dr ook je ondertitel van!quote:Op zondag 5 maart 2006 21:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
heldere analyse waar ik me helemaal in kan vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |