Hij heeft een leuke schoondochterquote:
Hmm staat niet op tvgids.nl.quote:
Ik denk dat je gelijk hebt.quote:Op zondag 5 maart 2006 20:31 schreef TheVulture het volgende:
Ik voorspel dat het meest irriterende stel Lut en Chris zal zijn
wel dapper om met 71 jaar nog mee te doen. Als ze eruit vliegen komt het eerder door die muts dan door hemquote:Op zondag 5 maart 2006 20:36 schreef MissX het volgende:
Jan gaat het ws nog wel moeilijk krijgen
Vooralsnog vind ik ze wel leuk!quote:Op zondag 5 maart 2006 20:38 schreef Pistol_Pete het volgende:
[..]
wel dapper om met 71 jaar nog mee te doen. Als ze eruit vliegen komt het eerder door die muts dan door hem
Dacht ik ook aan jaquote:Op zondag 5 maart 2006 20:42 schreef TheVulture het volgende:
Volgens mij zijn Marc en Theo uit een docu over mannen die hun bruid in Thailand gaan zoeken geplukt
dat vroeg ik me ook al afquote:
Middenin? We zijn net bezigquote:Op zondag 5 maart 2006 20:45 schreef Toeps het volgende:Viel middenin deze aflevering, denk maar dat ik het weer ga volgen deze keer.
En kunnen zo te zien ook niet van elkaar afblijven, zo een vies plak stel.quote:Op zondag 5 maart 2006 20:45 schreef TheVulture het volgende:
Bassie en Adriaan zijn wel heel errug lelijk trouwens
Ze hebben niet voor niets ruzie gehadquote:Op zondag 5 maart 2006 20:46 schreef TheVulture het volgende:
Die Bliss is ook een teringkreng, mark my words... die vader heeft geen fuck te vertellen
Idd.quote:Op zondag 5 maart 2006 20:47 schreef k_man het volgende:
Tjee, daar flikkerde iemand flink hard uit de bak van een vrachtwagen.
Ik hoop dat het Bliss of Chris isquote:Op zondag 5 maart 2006 20:47 schreef k_man het volgende:
Tjee, daar flikkerde iemand flink hard uit de bak van een vrachtwagen.
Inge en Lien toch?quote:Op zondag 5 maart 2006 20:48 schreef BliksemSchigt het volgende:
Lekkere wijven gehalte is dit jaar echt nul
Volgens mij kan je echt om die gasten lachen. Die regelen alles wel ff.quote:Op zondag 5 maart 2006 20:48 schreef Toeps het volgende:
Die Jimmy en die andere zijn volgens mij echt een komisch duo. Liever lui dan moe.
mensenkennisquote:
Doe zoals Marc en Theo, kijken naar de vietnamese wijvenquote:Op zondag 5 maart 2006 20:48 schreef BliksemSchigt het volgende:
precies, die lekkere zussen uit deel I hadden wel een herkansing verdiendquote:Op zondag 5 maart 2006 20:48 schreef BliksemSchigt het volgende:
Aardig aardig. Er mag er toch wel 1 bij zitten die van het scherm afspettertquote:Op zondag 5 maart 2006 20:51 schreef TheVulture het volgende:
Wendy is wel aardig om te zien en die schoondochter van Jan mag er ook zijn
maar het blijft behelpen.
die ligt er alleen heel snel uit ben ik bang...quote:
misschien beginnen ze vroeger?quote:Op zondag 5 maart 2006 20:52 schreef MissX het volgende:
mogen ze dit jaar maar tot 4 uur liften? afgelopen jaren was dat toch 6 uur
Nee.quote:Op zondag 5 maart 2006 20:53 schreef mitt het volgende:
Doen ze ook aan herhalingen?
Voor jou niet.quote:Op zondag 5 maart 2006 20:53 schreef mitt het volgende:
Doen ze ook aan herhalingen?
als je een aan Alzheimer lijdende schoonvader meeneemt als partner is dat niet zo moeilijkquote:Op zondag 5 maart 2006 20:53 schreef MissX het volgende:
hoe krijg je het voor elkaar, elkaar kwijt te raken
inderdaad, is ie nog samen met Clarinca of zou ie weer een nieuwe secretaresse op de kop getikt hebbenquote:Op zondag 5 maart 2006 20:55 schreef Bruce117 het volgende:
Woensdag weer lekker naar Reinier kijken.
Hij zal wel voor altijd de meest markante deelnemer blijven
Daar heb jij zeker voor gezorgd.quote:
Jan heeft niet omgekeken naar zijn schoondochter toen ie achterop de brommer zat.quote:Op zondag 5 maart 2006 20:53 schreef MissX het volgende:
hoe krijg je het voor elkaar, elkaar kwijt te raken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |