Inge en Lien toch?quote:Op zondag 5 maart 2006 20:48 schreef BliksemSchigt het volgende:
Lekkere wijven gehalte is dit jaar echt nul
Volgens mij kan je echt om die gasten lachen. Die regelen alles wel ff.quote:Op zondag 5 maart 2006 20:48 schreef Toeps het volgende:
Die Jimmy en die andere zijn volgens mij echt een komisch duo. Liever lui dan moe.
mensenkennisquote:
Doe zoals Marc en Theo, kijken naar de vietnamese wijvenquote:Op zondag 5 maart 2006 20:48 schreef BliksemSchigt het volgende:
precies, die lekkere zussen uit deel I hadden wel een herkansing verdiendquote:Op zondag 5 maart 2006 20:48 schreef BliksemSchigt het volgende:
Aardig aardig. Er mag er toch wel 1 bij zitten die van het scherm afspettertquote:Op zondag 5 maart 2006 20:51 schreef TheVulture het volgende:
Wendy is wel aardig om te zien en die schoondochter van Jan mag er ook zijn
maar het blijft behelpen.
die ligt er alleen heel snel uit ben ik bang...quote:
misschien beginnen ze vroeger?quote:Op zondag 5 maart 2006 20:52 schreef MissX het volgende:
mogen ze dit jaar maar tot 4 uur liften? afgelopen jaren was dat toch 6 uur
Nee.quote:Op zondag 5 maart 2006 20:53 schreef mitt het volgende:
Doen ze ook aan herhalingen?
Voor jou niet.quote:Op zondag 5 maart 2006 20:53 schreef mitt het volgende:
Doen ze ook aan herhalingen?
als je een aan Alzheimer lijdende schoonvader meeneemt als partner is dat niet zo moeilijkquote:Op zondag 5 maart 2006 20:53 schreef MissX het volgende:
hoe krijg je het voor elkaar, elkaar kwijt te raken
inderdaad, is ie nog samen met Clarinca of zou ie weer een nieuwe secretaresse op de kop getikt hebbenquote:Op zondag 5 maart 2006 20:55 schreef Bruce117 het volgende:
Woensdag weer lekker naar Reinier kijken.
Hij zal wel voor altijd de meest markante deelnemer blijven
Daar heb jij zeker voor gezorgd.quote:
Jan heeft niet omgekeken naar zijn schoondochter toen ie achterop de brommer zat.quote:Op zondag 5 maart 2006 20:53 schreef MissX het volgende:
hoe krijg je het voor elkaar, elkaar kwijt te raken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |