Dat is weer een ander programma..In het spoor van Peking Expressquote:Op zondag 5 maart 2006 17:06 schreef Adelante het volgende:
Wat is de trouwens de rol van sommige bekende Nederlanders/Belgen in het spelZag bijvoorbeeld dat Inge de Bruijn de kandidaten achterna gaat reizen.
En dat wordt dan op woensdag uitgezonden?quote:Op zondag 5 maart 2006 17:07 schreef 2Drix het volgende:
Dat is weer een ander programma..In het spoor van Peking Express![]()
Daar doen alleen BN'ers aan mee
Ja. Daar blijven de bekende NL-ers stil staan bij de gebieden waar de kandidaten langs komen, en verdiepen ze zich in de omgeving en mensen.quote:Op zondag 5 maart 2006 17:08 schreef Adelante het volgende:
[..]
En dat wordt dan op woensdag uitgezonden?
Die 2 kom ik nog heeeeeel vaak tegen!quote:Op zondag 5 maart 2006 17:23 schreef ozzietukker het volgende:Ik zag de promo vrijdag en was helemaal happy.. hoop dat er weer een Riek en Pipi in het verhaal gaat voorkomen
ja ook opdrachten waarmee je immuniteit e.d. kan winnenquote:Op zondag 5 maart 2006 17:25 schreef greatgonzo het volgende:
dus geen wazige opdrachten enz
zeker wel, vaak de eerste drie koppels die ergens aankomen moeten wazige onmogelijke opdrachten doen om de amulet te verkrigenquote:Op zondag 5 maart 2006 17:25 schreef greatgonzo het volgende:
Jawel, maar da's meer bijzaak, gelukkig.quote:Op zondag 5 maart 2006 17:25 schreef greatgonzo het volgende:
Peking Express is een spannende televisieserie, waarin acht koppels al liftend binnen 12 etappes van Peking naar Bombay moeten zien te komen. De route gaat door China, de hooglanden van Yunnan, de Himalaya in Nepal, Mahda Pradesh, Rajastan tot uiteindelijk Bombay in India. Gebieden die nou niet bepaald overlopen van westerse gemakken. Een onwaarschijnlijk avontuur waarin lichaam en geest tot het uiterste getest worden. Slechts twee duo's zullen de eindstreep halen en strijden om de hoofdprijs.quote:Op zondag 5 maart 2006 17:21 schreef greatgonzo het volgende:
voor de newbies onder ons, want ik denk dat meer mensen met mij het niet hebben gevolgd (misschien dus voor de OP?)
Heb wel eens van dit programma gehoord, maar weet er het fijne niet van: wat voorprogramma is het, gewoon reisreportage's en zo snel mogelijk op eigen kracht op de eindbestemming komen, of meer zoeits als Expeditie Robinson/Terra Incognita, waar opdrachten moeten worden gedaan?
Dat was vorig jaarquote:Op zondag 5 maart 2006 17:41 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Peking Express is een spannende televisieserie, waarin acht koppels al liftend binnen 12 etappes van Peking naar Bombay moeten zien te komen. De route gaat door China, de hooglanden van Yunnan, de Himalaya in Nepal, Mahda Pradesh, Rajastan tot uiteindelijk Bombay in India. Gebieden die nou niet bepaald overlopen van westerse gemakken. Een onwaarschijnlijk avontuur waarin lichaam en geest tot het uiterste getest worden. Slechts twee duo's zullen de eindstreep halen en strijden om de hoofdprijs.
In welke grot woon jijquote:Op zondag 5 maart 2006 17:35 schreef PirE het volgende:
Zonder deze OP had ik dus nooit geweten dat PE weer begon.
Kan je nagaan hoe vaak ik Net 5 kijkquote:Op zondag 5 maart 2006 17:47 schreef CryARiver het volgende:
[..]
In welke grot woon jijOm de 10 minuten wordt je op NET5 gestalkt met PE reclame...
![]()
Mee eens.quote:Op zondag 5 maart 2006 17:51 schreef Adelante het volgende:
bijkomend pluspunt van het programma:
[afbeelding]Roos
Wow... Geen Desperate Housewives, Lost, Grey's Anatomy, etc. ?quote:Op zondag 5 maart 2006 17:58 schreef PirE het volgende:
[..]
Kan je nagaan hoe vaak ik Net 5 kijk.
Ik kijk / keek Net 5 alleen maar voor Expeditie Robinson (maar dat is Talpa geworden) en EP dan.
Sommige mensen kunnen zonder die series, hoe ondenkbaar voor verslaafden als onsquote:Op zondag 5 maart 2006 18:04 schreef CryARiver het volgende:
[..]
Wow... Geen Desperate Housewives, Lost, Grey's Anatomy, etc. ?
quote:Op zondag 5 maart 2006 18:04 schreef CryARiver het volgende:
[..]
Jawel, maar ik kijk de USA-versie op mijn mediacenter zodra ik er tijd voor hebquote:Op zondag 5 maart 2006 18:04 schreef CryARiver het volgende:
[..]
Ik schrok al. Dan is het je (deels) vergevenquote:Op zondag 5 maart 2006 18:13 schreef PirE het volgende:
[..]
Jawel, maar ik kijk de USA-versie op mijn mediacenter zodra ik er tijd voor heb.
quote:Op zondag 5 maart 2006 19:00 schreef schatje het volgende:
Ook Reinierzal de route van Peking Express volgen. Zie In het spoor van Peking Express
.
Nog een half uurtje!!!quote:Op zondag 5 maart 2006 19:28 schreef Molline het volgende:
T' is Vanavond Potjandorie al!
inderdaad, nu al mijn favorietenquote:Op zondag 5 maart 2006 18:59 schreef cptmarco het volgende:
[afbeelding]
Dit lijkt mij een geweldig duo worden....
Ben jij ook een beetje zenuwachtig??quote:Op zondag 5 maart 2006 20:20 schreef Bruce117 het volgende:
Kan bijna niet meer wachten.
Hopen dat het weer een mooi seizoen wordt.
Ik ga er nu al klaar voor zitten..quote:
quote:Op zondag 5 maart 2006 20:31 schreef PirE het volgende:
het begint
JAAAquote:Op zondag 5 maart 2006 19:00 schreef schatje het volgende:
Ook Reinierzal de route van Peking Express volgen. Zie In het spoor van Peking Express
.
Morgen geloof ikquote:[b]Op zondag 5 maart 2006 20:32 schreef MrX1982 het volgende:[/b
Wanneer wordt peking express herhaald?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |