Nee Sudbury, ligt 4 uur noordelijk van Toronto. Heb ook familie wonen in Toronto zelf en in de buurt van Ottawa dus ik vermaak me daar welquote:Op zondag 5 maart 2006 14:52 schreef Sanne_ het volgende:
[..]
hé Canada!
Vancouver misschien?
daar woont familie van mij
een collega van me heeft het een maand geleden gedaan:quote:Op woensdag 8 maart 2006 01:47 schreef flipsen het volgende:
Net terug uit Ushuaia, is inderdad reteduur zo'n excursie. Mij niet gezien...
(..)
dat is zo moooooooiquote:Op woensdag 8 maart 2006 21:44 schreef marcb1974 het volgende:
Hoor net dat ik misschien wel een treinreis door Zwitserland ga maken
Wel als je geen geld meer hebt dan. Lijkt me dus voor iedereen beter als jullie naar het buitenland gaan.quote:Op woensdag 8 maart 2006 18:57 schreef the_hunter het volgende:
Tja tis maar net wat voor vakantie je wilt vieren. Als wij naar Kreta zouden gaan, drinken we echt niet minder dan als we naar Renesse gaan.
Supervet.quote:Op woensdag 8 maart 2006 23:42 schreef Remqo het volgende:
USA, een tour van New York naar San Francisco
waar ik o.a. Washington DC, Niagara Falls, Chicago, Yellowstone, Bryce en Grand Canyon, Las Vegas en Los Angeles te zien krijg
Zojuist vliegtickets naar Berlijn geboekt, ik zal met nog 2 vrienden van 2 tm 8 mei in het voormalige Oost-Duitsland verblijven. We zullen in ieder geval Cottbus en Berlijn aandoenquote:Op zondag 5 maart 2006 22:27 schreef spurs het volgende:
Ben vorige week een paar dagen naar Sofia geweest, was een dagje korter dan gepland. Met dank aan de luchtvaartmaatschappij die verzuimd hadden door te geven dat de vlucht was geannuleerd en ik een dag later mee kon....![]()
Voor de rest heb ik me prima vermaakt daar, alleen dat dagje korter was toch erg jammer...
Als het goed is ga ik deze week met een paar vrienden een tripje naar Berlijn boeken. Het is de bedoeling dat we daar van 3 t/m 8 mei verblijven
En van de zomer is de planning om Bulgarije, Macedonië en Kroatië te bezoeken.
Naar de schoonfamilie?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:28 schreef bluesparkle het volgende:
in het najaar 5 weken naar Laos en Thailand
Ik heb er nu al zin in !!
Lijkt wel wat op die van mijquote:Op woensdag 8 maart 2006 23:42 schreef Remqo het volgende:
USA, een tour van New York naar San Francisco
waar ik o.a. Washington DC, Niagara Falls, Chicago, Yellowstone, Bryce en Grand Canyon, Las Vegas en Los Angeles te zien krijg
Berlijn is een grauwe maar wel zeker een mooie stad.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 14:47 schreef spurs het volgende:
[..]
Zojuist vliegtickets naar Berlijn geboekt, ik zal met nog 2 vrienden van 2 tm 8 mei in het voormalige Oost-Duitsland verblijven. We zullen in ieder geval Cottbus en Berlijn aandoen
Merkwaardig. Dan doe je toch wat verkeerd.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 08:10 schreef Professional het volgende:
Berlijn is een grauwe maar wel zeker een mooie stad.
Ik had alleen de stad in 2 dagen echt helemaal gezien en rondgelopen.
Goede keuze!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:17 schreef juiced het volgende:
New York wordt het dit jaar!
Sorry, maar dat kan écht niet in twee dagen... wat heb je allemaal gezien dan?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:42 schreef Professional het volgende:
Heb heus niet elke straat gezien, maar alle bezienswaardigheden die er zijn heb ik gezien.
Volgende keer als ik ga wil ik eens de de route van de muur aflopen.
Tis maar net wat je zelf een bezienswaardigheid vind en hoeveel TIJD je er ook aan besteed hequote:Op zaterdag 11 maart 2006 15:55 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Sorry, maar dat kan écht niet in twee dagen... wat heb je allemaal gezien dan?
coolquote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:48 schreef P8 het volgende:
morgen vertrek ik voor 5 maanden naar Nepal![]()
en ik ben verdomde zenuwachtig
He, ik ook! Nog tips (moet alles nog regelen....)quote:Op maandag 13 maart 2006 10:37 schreef CoolGuy het volgende:
Ik heb gisteren geboekt! Rondreis aan de Oostkust van Amerika. New York, Boston, Philadelphia, Montreal, Quebec, Toronto, Niagara Falls en dan weer New York (weet niet of ik de volgorde juist heb).
Ik vertrek 11 juni![]()
Wat wil je weten?quote:Op maandag 13 maart 2006 10:56 schreef Solitarias het volgende:
[..]
He, ik ook! Nog tips (moet alles nog regelen....)
ja, in: Oostkust Verenigde Staten en Rondreizen door de USA.quote:Op maandag 13 maart 2006 10:56 schreef Solitarias het volgende:
[..]
He, ik ook! Nog tips (moet alles nog regelen....)
Hoeveel betaal je voor je vlucht?quote:Op maandag 13 maart 2006 15:08 schreef Blik het volgende:
Ik ga van 4 augustus t/m 3 september naar Thailand
zojuist geboekt, hadden eerst een goedkopere vlucht gevonden die ook nog eens direct was, maar nu vliegen we via Cairo voor 40 euro meer, wel jammer. Maar goed
ik ga volgende week 10 dagen naar los angeles en san diego.quote:Op maandag 13 maart 2006 11:02 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Wat wil je weten?Ik heb gewoon een standaard reis geboekt uit het boek van Oad Reizen.
Hey. Ik heb geen auto. Ik heb een busrondreis geboekt. Ik ben voor 12 dagen een kleine 2000 euro kwijt. Dat is redelijk veel, maar zoals ik zeg, geheel verzorgd.quote:Op maandag 13 maart 2006 23:01 schreef nelisb het volgende:
[..]
ik ga volgende week 10 dagen naar los angeles en san diego.
wil van de zomer 3 weken oostkust doen,zoiets als jij hebt geboekt coolguy lijkt me wel wat.mag ik vragen wat je kwijt bent en hoelang je gaat? is het inclusief auto etc?
Leuk, ik heb ook een OAD reis geboekt, ook een busreisquote:Op maandag 13 maart 2006 11:02 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Wat wil je weten?Ik heb gewoon een standaard reis geboekt uit het boek van Oad Reizen.
732 inclusief allesquote:
Zoals naar Duisburg binnenkort.quote:Op zondag 5 maart 2006 22:55 schreef k_man het volgende:
Drie weken Chil en Paaseiland al achter de rug. Met Hemelvaart naar Wenen. Met Pinksteren misschien nog wat leuks. Hopelijk in de herfst nog twee of drie weken weg. Plus wat weekendkjes tussendoor.![]()
quote:Op woensdag 15 maart 2006 12:46 schreef liempie het volgende:
in oktoker 7 t/m 28 : rondreis Noord-India & Nepal
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |