Hoeveel betaal je voor je vlucht?quote:Op maandag 13 maart 2006 15:08 schreef Blik het volgende:
Ik ga van 4 augustus t/m 3 september naar Thailand
zojuist geboekt, hadden eerst een goedkopere vlucht gevonden die ook nog eens direct was, maar nu vliegen we via Cairo voor 40 euro meer, wel jammer. Maar goed
ik ga volgende week 10 dagen naar los angeles en san diego.quote:Op maandag 13 maart 2006 11:02 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Wat wil je weten?Ik heb gewoon een standaard reis geboekt uit het boek van Oad Reizen.
Hey. Ik heb geen auto. Ik heb een busrondreis geboekt. Ik ben voor 12 dagen een kleine 2000 euro kwijt. Dat is redelijk veel, maar zoals ik zeg, geheel verzorgd.quote:Op maandag 13 maart 2006 23:01 schreef nelisb het volgende:
[..]
ik ga volgende week 10 dagen naar los angeles en san diego.
wil van de zomer 3 weken oostkust doen,zoiets als jij hebt geboekt coolguy lijkt me wel wat.mag ik vragen wat je kwijt bent en hoelang je gaat? is het inclusief auto etc?
Leuk, ik heb ook een OAD reis geboekt, ook een busreisquote:Op maandag 13 maart 2006 11:02 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Wat wil je weten?Ik heb gewoon een standaard reis geboekt uit het boek van Oad Reizen.
732 inclusief allesquote:
Zoals naar Duisburg binnenkort.quote:Op zondag 5 maart 2006 22:55 schreef k_man het volgende:
Drie weken Chil en Paaseiland al achter de rug. Met Hemelvaart naar Wenen. Met Pinksteren misschien nog wat leuks. Hopelijk in de herfst nog twee of drie weken weg. Plus wat weekendkjes tussendoor.![]()
quote:Op woensdag 15 maart 2006 12:46 schreef liempie het volgende:
in oktoker 7 t/m 28 : rondreis Noord-India & Nepal
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |