Naar de schoonfamilie?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:28 schreef bluesparkle het volgende:
in het najaar 5 weken naar Laos en Thailand
Ik heb er nu al zin in !!
Lijkt wel wat op die van mijquote:Op woensdag 8 maart 2006 23:42 schreef Remqo het volgende:
USA, een tour van New York naar San Francisco
waar ik o.a. Washington DC, Niagara Falls, Chicago, Yellowstone, Bryce en Grand Canyon, Las Vegas en Los Angeles te zien krijg
Berlijn is een grauwe maar wel zeker een mooie stad.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 14:47 schreef spurs het volgende:
[..]
Zojuist vliegtickets naar Berlijn geboekt, ik zal met nog 2 vrienden van 2 tm 8 mei in het voormalige Oost-Duitsland verblijven. We zullen in ieder geval Cottbus en Berlijn aandoen
Merkwaardig. Dan doe je toch wat verkeerd.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 08:10 schreef Professional het volgende:
Berlijn is een grauwe maar wel zeker een mooie stad.
Ik had alleen de stad in 2 dagen echt helemaal gezien en rondgelopen.
Goede keuze!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:17 schreef juiced het volgende:
New York wordt het dit jaar!
Sorry, maar dat kan écht niet in twee dagen... wat heb je allemaal gezien dan?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:42 schreef Professional het volgende:
Heb heus niet elke straat gezien, maar alle bezienswaardigheden die er zijn heb ik gezien.
Volgende keer als ik ga wil ik eens de de route van de muur aflopen.
Tis maar net wat je zelf een bezienswaardigheid vind en hoeveel TIJD je er ook aan besteed hequote:Op zaterdag 11 maart 2006 15:55 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Sorry, maar dat kan écht niet in twee dagen... wat heb je allemaal gezien dan?
coolquote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:48 schreef P8 het volgende:
morgen vertrek ik voor 5 maanden naar Nepal![]()
en ik ben verdomde zenuwachtig
He, ik ook! Nog tips (moet alles nog regelen....)quote:Op maandag 13 maart 2006 10:37 schreef CoolGuy het volgende:
Ik heb gisteren geboekt! Rondreis aan de Oostkust van Amerika. New York, Boston, Philadelphia, Montreal, Quebec, Toronto, Niagara Falls en dan weer New York (weet niet of ik de volgorde juist heb).
Ik vertrek 11 juni![]()
Wat wil je weten?quote:Op maandag 13 maart 2006 10:56 schreef Solitarias het volgende:
[..]
He, ik ook! Nog tips (moet alles nog regelen....)
ja, in: Oostkust Verenigde Staten en Rondreizen door de USA.quote:Op maandag 13 maart 2006 10:56 schreef Solitarias het volgende:
[..]
He, ik ook! Nog tips (moet alles nog regelen....)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |