Naar de schoonfamilie?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:28 schreef bluesparkle het volgende:
in het najaar 5 weken naar Laos en Thailand
Ik heb er nu al zin in !!
Lijkt wel wat op die van mijquote:Op woensdag 8 maart 2006 23:42 schreef Remqo het volgende:
USA, een tour van New York naar San Francisco
waar ik o.a. Washington DC, Niagara Falls, Chicago, Yellowstone, Bryce en Grand Canyon, Las Vegas en Los Angeles te zien krijg
Berlijn is een grauwe maar wel zeker een mooie stad.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 14:47 schreef spurs het volgende:
[..]
Zojuist vliegtickets naar Berlijn geboekt, ik zal met nog 2 vrienden van 2 tm 8 mei in het voormalige Oost-Duitsland verblijven. We zullen in ieder geval Cottbus en Berlijn aandoen
Merkwaardig. Dan doe je toch wat verkeerd.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 08:10 schreef Professional het volgende:
Berlijn is een grauwe maar wel zeker een mooie stad.
Ik had alleen de stad in 2 dagen echt helemaal gezien en rondgelopen.
Goede keuze!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:17 schreef juiced het volgende:
New York wordt het dit jaar!
Sorry, maar dat kan écht niet in twee dagen... wat heb je allemaal gezien dan?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:42 schreef Professional het volgende:
Heb heus niet elke straat gezien, maar alle bezienswaardigheden die er zijn heb ik gezien.
Volgende keer als ik ga wil ik eens de de route van de muur aflopen.
Tis maar net wat je zelf een bezienswaardigheid vind en hoeveel TIJD je er ook aan besteed hequote:Op zaterdag 11 maart 2006 15:55 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Sorry, maar dat kan écht niet in twee dagen... wat heb je allemaal gezien dan?
coolquote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:48 schreef P8 het volgende:
morgen vertrek ik voor 5 maanden naar Nepal![]()
en ik ben verdomde zenuwachtig
He, ik ook! Nog tips (moet alles nog regelen....)quote:Op maandag 13 maart 2006 10:37 schreef CoolGuy het volgende:
Ik heb gisteren geboekt! Rondreis aan de Oostkust van Amerika. New York, Boston, Philadelphia, Montreal, Quebec, Toronto, Niagara Falls en dan weer New York (weet niet of ik de volgorde juist heb).
Ik vertrek 11 juni![]()
Wat wil je weten?quote:Op maandag 13 maart 2006 10:56 schreef Solitarias het volgende:
[..]
He, ik ook! Nog tips (moet alles nog regelen....)
ja, in: Oostkust Verenigde Staten en Rondreizen door de USA.quote:Op maandag 13 maart 2006 10:56 schreef Solitarias het volgende:
[..]
He, ik ook! Nog tips (moet alles nog regelen....)
Hoeveel betaal je voor je vlucht?quote:Op maandag 13 maart 2006 15:08 schreef Blik het volgende:
Ik ga van 4 augustus t/m 3 september naar Thailand
zojuist geboekt, hadden eerst een goedkopere vlucht gevonden die ook nog eens direct was, maar nu vliegen we via Cairo voor 40 euro meer, wel jammer. Maar goed
ik ga volgende week 10 dagen naar los angeles en san diego.quote:Op maandag 13 maart 2006 11:02 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Wat wil je weten?Ik heb gewoon een standaard reis geboekt uit het boek van Oad Reizen.
Hey. Ik heb geen auto. Ik heb een busrondreis geboekt. Ik ben voor 12 dagen een kleine 2000 euro kwijt. Dat is redelijk veel, maar zoals ik zeg, geheel verzorgd.quote:Op maandag 13 maart 2006 23:01 schreef nelisb het volgende:
[..]
ik ga volgende week 10 dagen naar los angeles en san diego.
wil van de zomer 3 weken oostkust doen,zoiets als jij hebt geboekt coolguy lijkt me wel wat.mag ik vragen wat je kwijt bent en hoelang je gaat? is het inclusief auto etc?
Leuk, ik heb ook een OAD reis geboekt, ook een busreisquote:Op maandag 13 maart 2006 11:02 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Wat wil je weten?Ik heb gewoon een standaard reis geboekt uit het boek van Oad Reizen.
732 inclusief allesquote:
Zoals naar Duisburg binnenkort.quote:Op zondag 5 maart 2006 22:55 schreef k_man het volgende:
Drie weken Chil en Paaseiland al achter de rug. Met Hemelvaart naar Wenen. Met Pinksteren misschien nog wat leuks. Hopelijk in de herfst nog twee of drie weken weg. Plus wat weekendkjes tussendoor.![]()
quote:Op woensdag 15 maart 2006 12:46 schreef liempie het volgende:
in oktoker 7 t/m 28 : rondreis Noord-India & Nepal
Wtf moet je een week in Nice doen? Tis mooi voor 1 of 2 dagen, maar meer ook nietquote:Op woensdag 15 maart 2006 12:46 schreef liempie het volgende:
in juni 11 t/m 18 : 1 week naar Nice
in oktoker 7 t/m 28 : rondreis Noord-India & Nepal
Misschien Nice als uitgangspunt.quote:Op maandag 20 maart 2006 09:35 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Wtf moet je een week in Nice doen? Tis mooi voor 1 of 2 dagen, maar meer ook niet. Jah tenzij je ervan houdt om op het kiezelstrand te zitten
We gaan met Shoestring.quote:Op zondag 19 maart 2006 14:09 schreef Locusta het volgende:
[..]
![]()
Ik ook! Dezelfde tijd, zelfde plaats! Waar ga jij mee heen???
Maar goed: naar India en Nepal dus 3 weken.....![]()
We gaan pas in oktober naar India en Nepal, maar dat duurt ons veel te lang.quote:Op maandag 20 maart 2006 09:35 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Wtf moet je een week in Nice doen? Tis mooi voor 1 of 2 dagen, maar meer ook niet. Jah tenzij je ervan houdt om op het kiezelstrand te zitten
Hoe is dat om met zo'n groep op vakantie te gaan? Ik heb het nog nooit gedaan, maar wil dit jaar een dergelijke reis maken. Zonder goede begeleiding ben ik bang van alles te missen, maar met een groep denk ik gelijk aan die bejaardereisjes....quote:Op maandag 20 maart 2006 12:25 schreef liempie het volgende:
[..]
We gaan met Shoestring.
Het gaat om deze reis
http://www.shoestring.nl/www/index.php?m=brochure&selectie1=1&reiscode=GRSSQQ
Valt mee.quote:Op maandag 20 maart 2006 12:46 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Hoe is dat om met zo'n groep op vakantie te gaan? Ik heb het nog nooit gedaan, maar wil dit jaar een dergelijke reis maken. Zonder goede begeleiding ben ik bang van alles te missen, maar met een groep denk ik gelijk aan die bejaardereisjes....
In September 2003 zijn we ook met een groep op vakantie geweest tijdens een kampeerrondreis. Zuidelijk Afrika (Zuid-Afrika, Namibie, Botswana en Zimbabwe). We hadden een internationale groep, heel gezellig. 's Avonds rond het kampvuur met z'n allen.quote:Op maandag 20 maart 2006 12:46 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Hoe is dat om met zo'n groep op vakantie te gaan? Ik heb het nog nooit gedaan, maar wil dit jaar een dergelijke reis maken. Zonder goede begeleiding ben ik bang van alles te missen, maar met een groep denk ik gelijk aan die bejaardereisjes....
Ik ben in 2004 in Amerika geweest, een rondreis aan de westkust. Dat was prachtig, en dat was dus ook een groepsrondreis, met een bus. Ik had ook dat idee van bejaarden en zo, maar dat was dus helemaal niet het geval. Er zaten helemaal geen 'oude' mensen bij ons gezelschap.quote:Op maandag 20 maart 2006 12:46 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Oh, god, dat vond ik zo'n afknapper. Was daar om 10 uur en om 15 uur alweer uitgekekenquote:Op maandag 20 maart 2006 13:58 schreef Robar het volgende:
O ja, eind April gaan we ook nog 4 dagen naar Eurodisney.
Tsja, dat ligt misschien aan waar je van houdt.quote:Op maandag 20 maart 2006 14:09 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh, god, dat vond ik zo'n afknapper. Was daar om 10 uur en om 15 uur alweer uitgekeken(op één dag dus
)
Ik had toen ook idd de bus naar één of ander dorpje in het binnenland genomen, weet even niet meer hoe dat dorpje heette.., we hoopten door te kunnen reizen noordelijk maar helaas ging die bus niet verder dan dat dorp en liften schoot ook niet op verder de Alpen in, aangezien het erg slecht weer was. Dus maar weer terug gelift naar Nice toenquote:Op maandag 20 maart 2006 12:30 schreef liempie het volgende:
[..]
We gaan pas in oktober naar India en Nepal, maar dat duurt ons veel te lang.
Vliegreis was gratis, tickets gekregen door te boeken bij Shoestring. Deze bestaan 10 jaar en dit was het cadeau.
Onze uitvalbasis wordt Nice, we willen een dag naar Monaco en met de bus het binnenland in, om een lekkere wandeling te maken.
Misschien nog een dag naar St. Tropez, en dan nog een paar dagen op het strand.
We gaan ons wel vermaken aldaar.
Zéker bij organisaties als Shoestring, Djoser, Baobab en Fox zitten er weinig bejaarden in de groep. Ik ben met Djoser, Baobab en Fox weggeweest. Bij Fox was duidelijk de jongste groep, 15 van de 30 mensen waren onder de 30. Bij Djoser en Baobab was het heel divers, van 15 tot 65 jaar. Maar absoluut geen bejaardenclubje. Juist avontuurlijke mensenquote:Op maandag 20 maart 2006 12:46 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Ik ga met de trein van WasDC-Baltimore-NY-Boston-Portland en zoek nog leuke niet al te dure hotels...quote:Op maandag 13 maart 2006 11:02 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Haha, wat leuk!quote:Op maandag 20 maart 2006 12:25 schreef liempie het volgende:
We gaan met Shoestring.
Het gaat om deze reis
http://www.shoestring.nl/www/index.php?m=brochure&selectie1=1&reiscode=GRSSQQ
het is prachtig om allerlei dingen te missen. Het leuke van met name India is dat alles altijd anders gaat dan je verwacht. Go with the flowquote:Op maandag 20 maart 2006 12:46 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Ga je ook met Shoestring, ik zag bij de groepsamenstelling geen vrouw uit 1983 staan.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 15:40 schreef Locusta het volgende:
[..]
Haha, wat leuk!![]()
Wij ook! Ik ga samen met een vriendin van mij.....
Ik heb er zo'n zin in!![]()
Hoe kwamen jullie (jij + vriend?) erbij om met deze reis te gaan?
Ik ben zoooooo benieuwd naar de Taj Mahal, mt. Everest en en en en....... hahaha
Nee, dat kan kloppen, we hebben pas afgelopen weekend geboekt. Eerst komt je reis dan in optie te staan, voorlopige boeking, en nu definitiefquote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:59 schreef liempie het volgende:
Ga je ook met Shoestring, ik zag bij de groepsamenstelling geen vrouw uit 1983 staan.
Vandaag opnieuw gekeken en nu ineens wel...
Ik ga met mijn vrouw, (we zijn vrijdag 13 jan. dit jaar getrouwd). Zij heeft de reis uitgezocht.
We wilden nu een keer naar Azië op vakantie, we zijn al in Zuid-Afrika, Mexico en USA geweest.
We waren op zoek naar afwisseling tussen cultuur en natuur en dit leek ons perfect.
te weinig vakantiedagenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:35 schreef Jaguarized het volgende:
Waarom kom je voor 3 dagen weer terug in NL?
Idemdito voor mijquote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:32 schreef Leipo666 het volgende:
7 januari - 14 januari Wintersport Val Thorens
21 april - 29 april Wintersport Val Thorens (ja alweer)
25 mei - 28 mei lang weekend Larochette, Luxemburg met de motor
3 juni - 5 juni lang weekend Larochette, Luxemburg met de motor (ja alweer)
24 juni - 16 juli Met de motor naar Oostenrijk/Italiaanse Dolomieten
een lekker jaar dus
25 euro retour incl taxes?quote:Op woensdag 29 maart 2006 03:50 schreef Perico het volgende:
Ik wilde eigenlijk deze maand wel naar Madrid gaan. Lekker met Iberia, 25 euro vanaf Schiphol, hotelletje op de Gran Via voor 50 euro per nacht... Alleen heb ik nu ook weer niet overdreven veel zin om alleen te gaan, dus dat houdt me nog tegen. Maar ik vind het echt helemaal geweldig daar!
wouden we eerst ook gaan doen, maar het schijnt veel en veel te warm zijn om in hartje zomer rome te bezoekenquote:Op maandag 20 maart 2006 12:53 schreef Viking84 het volgende:
Ik ga naar Rome in juli. Twee, of als ons budget het toelaat (maar dat zal wel niet), drie weken.
Vrijdag ga ik even naar een reisbureau om wat info in te winnen over wat het allemaal moet gaan kosten. We gaan sowieso op een camping staan en hopen op een pitje ons prutje te koken![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |