Yup. Sinds kort hoor (bijna een half jaar nu). Werk voor een kleine ontwikkelingsorganisatie, waar ik lokale partenrs help met het evalueren van projecten. En dan moet ik er ook zo nu en dan naartoe inderdaad...quote:Op maandag 6 maart 2006 06:28 schreef BushRanger het volgende:
Jou werkschema is trouwens ook niet onaardig! Wat doe je precies voor werk? Ik meen gelezen te hebben dat je iets met ontwikkelingswerk doet?
Is super mooi! Ben afgelopen september/oktober geweest. Ga je ook naar de Okavango-delta in Botswana? Was echt zo gaaf, wandel safari's tussen het wild... en slapen in een Bushcamp terwijl er olifanten rond je tent lopen. Echt in een woord: fantastisch!quote:Op maandag 6 maart 2006 22:31 schreef IM_Barney het volgende:
De planning is om samen met m'n vriendin een rondreis van een maand door Zuid-Afrika, Namibie, Botswana en Zimbabwe te maken. Waarschijnlijk ergens rond september.
Ja, bij het postkantoor.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 12:19 schreef vbmot het volgende:
Antarctica natuurlijk, het laatste continent. Weet iemand of je daar ook een stempel in je paspoort krijgt, anders ga ik natuurlijk niet.
Hoe ga je daar naar toe? Ik heb pas nog gekeken naar dat schip dat langs de kust van Argentinie vaart en dan naar Antartica oversteekt (ben naam ff kwijt), maar wat is dat duur zeg!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 12:19 schreef vbmot het volgende:
Antarctica natuurlijk, het laatste continent. Weet iemand of je daar ook een stempel in je paspoort krijgt, anders ga ik natuurlijk niet.
Van Ushuaiaquote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:17 schreef BushRanger het volgende:
[..]
Hoe ga je daar naar toe? Ik heb pas nog gekeken naar dat schip dat langs de kust van Argentinie vaart en dan naar Antartica oversteekt (ben naam ff kwijt), maar wat is dat duur zeg!
Nee Sudbury, ligt 4 uur noordelijk van Toronto. Heb ook familie wonen in Toronto zelf en in de buurt van Ottawa dus ik vermaak me daar welquote:Op zondag 5 maart 2006 14:52 schreef Sanne_ het volgende:
[..]
hé Canada!
Vancouver misschien?
daar woont familie van mij
een collega van me heeft het een maand geleden gedaan:quote:Op woensdag 8 maart 2006 01:47 schreef flipsen het volgende:
Net terug uit Ushuaia, is inderdad reteduur zo'n excursie. Mij niet gezien...
(..)
dat is zo moooooooiquote:Op woensdag 8 maart 2006 21:44 schreef marcb1974 het volgende:
Hoor net dat ik misschien wel een treinreis door Zwitserland ga maken
Wel als je geen geld meer hebt dan. Lijkt me dus voor iedereen beter als jullie naar het buitenland gaan.quote:Op woensdag 8 maart 2006 18:57 schreef the_hunter het volgende:
Tja tis maar net wat voor vakantie je wilt vieren. Als wij naar Kreta zouden gaan, drinken we echt niet minder dan als we naar Renesse gaan.
Supervet.quote:Op woensdag 8 maart 2006 23:42 schreef Remqo het volgende:
USA, een tour van New York naar San Francisco
waar ik o.a. Washington DC, Niagara Falls, Chicago, Yellowstone, Bryce en Grand Canyon, Las Vegas en Los Angeles te zien krijg
Zojuist vliegtickets naar Berlijn geboekt, ik zal met nog 2 vrienden van 2 tm 8 mei in het voormalige Oost-Duitsland verblijven. We zullen in ieder geval Cottbus en Berlijn aandoenquote:Op zondag 5 maart 2006 22:27 schreef spurs het volgende:
Ben vorige week een paar dagen naar Sofia geweest, was een dagje korter dan gepland. Met dank aan de luchtvaartmaatschappij die verzuimd hadden door te geven dat de vlucht was geannuleerd en ik een dag later mee kon....![]()
Voor de rest heb ik me prima vermaakt daar, alleen dat dagje korter was toch erg jammer...
Als het goed is ga ik deze week met een paar vrienden een tripje naar Berlijn boeken. Het is de bedoeling dat we daar van 3 t/m 8 mei verblijven
En van de zomer is de planning om Bulgarije, Macedonië en Kroatië te bezoeken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |