Is een clitpiercing dan slecht voor zijn tandenquote:Op zondag 5 maart 2006 12:46 schreef Devlinsect het volgende:
Van een tongpiercing gaat de achterkant van je tanden slijten. Tandarts zal er niet blij mee zijn. En je zorgverzekeraar helemaal niet.
Verzin iets originelers dan een tongpiercing. Tuurlijk krijg je die van je vriend. Hij wil het wel is ervaren tegen zijn eikeltje aan. En ow ow, wat stelt het dan veel voor.![]()
Maar hoe zit dat dan met een prins-albert?quote:Op zondag 5 maart 2006 13:07 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Is een clitpiercing dan slecht voor zijn tanden![]()
de luierlucht is inderdaad niet weg te krijgen.quote:Op zondag 5 maart 2006 13:23 schreef Koenholio het volgende:
Dit hele topic ruikt behoorlijk puberaal. Bah.
... en het staat kut.quote:Op zondag 5 maart 2006 13:33 schreef mstx het volgende:
Terwijl piercings op de meeste andere plaatsen, zoals in neus, oor of navel, minder kwaad kunnen, levert de tongpiercing een serieus gevaar voor de gezondheid op. Een Brits meisje moest onlangs in een Londens ziekenhuis operatief verlost worden van haar tongsieraad. De piercing was in haar tong gegroeid.
Dit is niet het enige risico van een gepiercet smaakorgaan. Ook het gevaar van het overdragen van ziekten als hepatitis B en C, herpes en het HIV-virus is groot, zeggen artsen. Ook komen ze vaak doorboorde tongen tegen die niet willen genezen, en steeds door blijven bloeden. Bovendien is het gevaar van ontstekingen levensgroot. Een ontstoken tong is volgens de artsen vanwege de ernstige complicaties zeer moeilijk te genezen.
schijt aan je eigen moeder?quote:Op zondag 5 maart 2006 13:52 schreef amaranta het volgende:
Maar als zij het mooi vindt.
Ik snap niet dat ze geen schijt heeft aan dr moeder.
Niet iedere puber heeft schijt aan zijn/haar ouders, juf amaranta.quote:Op zondag 5 maart 2006 13:52 schreef amaranta het volgende:
...
Ik snap niet dat ze geen schijt heeft aan dr moeder.
Dat hoort toch als je een stoere puber met een lelijke tattoo bent?quote:
Dat is volgens mij niet te doen...quote:Op zondag 5 maart 2006 12:42 schreef MissyMirjaM het volgende:
niet ermee spelen, dan is er weinig aan de hand.
ow sorry, cynisme kun je natuurlijk niet lezenquote:Op zondag 5 maart 2006 13:53 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Niet iedere puber heeft schijt aan zijn/haar ouders, juf amaranta.
aha, ok. het cynisme was niet zo gigantisch duidelijk, ik ben nogal dom weet je, dus of je in het vervolg dan iets duidelijker wil zijn?quote:Op zondag 5 maart 2006 13:54 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dat hoort toch als je een stoere puber met een lelijke tattoo bent?
Of begrijp ik de jeugd van tegenwoordig nou verkeerd?
natuulijkquote:Op zondag 5 maart 2006 13:57 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
aha, ok. het cynisme was niet zo gigantisch duidelijk, ik ben nogal dom weet je, dus of je in het vervolg dan iets duidelijker wil zijn?![]()
Het is inderdaad echt slecht voor je tanden.quote:Op zondag 5 maart 2006 12:46 schreef Devlinsect het volgende:
Van een tongpiercing gaat de achterkant van je tanden slijten. Tandarts zal er niet blij mee zijn. En je zorgverzekeraar helemaal niet.
Verzin iets originelers dan een tongpiercing. Tuurlijk krijg je die van je vriend. Hij wil het wel is ervaren tegen zijn eikeltje aan. En ow ow, wat stelt het dan veel voor.![]()
Aargh, ziek kind! Dat wil je toch niet op je schouder hebben als je 80 bent?quote:
Dat is ook bagger voor je tanden, zo'n lippiercing.quote:Op zondag 5 maart 2006 14:22 schreef Death_Angel_89 het volgende:
ik wordt hier kotsmisselijk van.....rofl....... gewoon niet doen, en nog maar een gaatje in je oor erbij
doe ik ook.....ik zal never nooit aan een tong/neus/wenkbrauw piercing beginnen, echt NIET... dan laat ik er nog wel een bijschieten in mijn oor..
maakt m'n ouders ook niet uit wat ik met mn oren doe....zolang t de rest van mn gezicht niet is....
tsja wie 'mooi' wil zijn...quote:Op zondag 5 maart 2006 14:37 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Verder doet het zetten ook niet echt pijn, alleen de paar dagen erna kan je bijna niet eten
Ze heeft een tatoo over haar hele rug, hoeveel erger kan het wordenquote:Op zondag 5 maart 2006 11:56 schreef zoalshetis het volgende:
begin er niet aan. het staat zo trailerpark.
zoals je ziet wist ik dat toen nog niet, althans niet hoe hij eruit zou zienquote:Op zondag 5 maart 2006 14:54 schreef scoll0n het volgende:
[..]
Ze heeft een tatoo over haar hele rug, hoeveel erger kan het worden
Ligt dat aan ons?quote:Op zondag 5 maart 2006 15:29 schreef VivOo. het volgende:
aan de meeste onder jullie heb ik ook geen zak...
aan de meeste.. ik vraag om hulp...en dan word ik ineens uitgemaakt voor een kamper, of weet ik veel wat, breezerslet ofzo...quote:
nee het is een combinatie van taalgebruik, wensen, vriendjes, paupers, etc etc.quote:Op zondag 5 maart 2006 15:39 schreef VivOo. het volgende:
dus als mense n tattoo op zn rug hebbe is het meteen een kamper ofzo?
![]()
quote:Op zondag 5 maart 2006 11:56 schreef zoalshetis het volgende:
begin er niet aan. het staat zo trailerpark.
te laatquote:
dat ziet u goed.quote:Op zondag 5 maart 2006 15:39 schreef VivOo. het volgende:
[..]
aan de meeste.. ik vraag om hulp...en dan word ik ineens uitgemaakt voor een kamper, of weet ik veel wat, breezerslet ofzo...
kben geen kamper, en ben geen breezer slet.
![]()
Vergeet de verregaande naïviteit niet.quote:Op zondag 5 maart 2006 15:40 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nee het is een combinatie van taalgebruik, wensen, vriendjes, paupers, etc etc.
Als het zo'n paupertattoo is wel ja. Wat een smaakloos ding..quote:Op zondag 5 maart 2006 15:39 schreef VivOo. het volgende:
[..]
aan de meeste.. ik vraag om hulp...en dan word ik ineens uitgemaakt voor een kamper, of weet ik veel wat, breezerslet ofzo...
![]()
Tattoo's moeten voor mij origineel zijn. De halve tattoo wereld loopt met een tijger. Zelfde geldt voor een piercing.quote:Op zondag 5 maart 2006 15:48 schreef Repeat het volgende:
Opzich vind ik het wel een mooie tekening, met die kleuren enz, alleen niet voor op mn lichaam
Neuh, maar je bent wel redelijk kansloos mede door je tattoo, dit topic en het taalgebruik.quote:Op zondag 5 maart 2006 15:39 schreef VivOo. het volgende:
[..]
![]()
Lijkt me genoeg informatie.quote:Geboortedatum: 1989-12-12
Opleiding: vmbo
Gaaf !quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |