Is een clitpiercing dan slecht voor zijn tandenquote:Op zondag 5 maart 2006 12:46 schreef Devlinsect het volgende:
Van een tongpiercing gaat de achterkant van je tanden slijten. Tandarts zal er niet blij mee zijn. En je zorgverzekeraar helemaal niet.
Verzin iets originelers dan een tongpiercing. Tuurlijk krijg je die van je vriend. Hij wil het wel is ervaren tegen zijn eikeltje aan. En ow ow, wat stelt het dan veel voor.![]()
Maar hoe zit dat dan met een prins-albert?quote:Op zondag 5 maart 2006 13:07 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Is een clitpiercing dan slecht voor zijn tanden![]()
de luierlucht is inderdaad niet weg te krijgen.quote:Op zondag 5 maart 2006 13:23 schreef Koenholio het volgende:
Dit hele topic ruikt behoorlijk puberaal. Bah.
... en het staat kut.quote:Op zondag 5 maart 2006 13:33 schreef mstx het volgende:
Terwijl piercings op de meeste andere plaatsen, zoals in neus, oor of navel, minder kwaad kunnen, levert de tongpiercing een serieus gevaar voor de gezondheid op. Een Brits meisje moest onlangs in een Londens ziekenhuis operatief verlost worden van haar tongsieraad. De piercing was in haar tong gegroeid.
Dit is niet het enige risico van een gepiercet smaakorgaan. Ook het gevaar van het overdragen van ziekten als hepatitis B en C, herpes en het HIV-virus is groot, zeggen artsen. Ook komen ze vaak doorboorde tongen tegen die niet willen genezen, en steeds door blijven bloeden. Bovendien is het gevaar van ontstekingen levensgroot. Een ontstoken tong is volgens de artsen vanwege de ernstige complicaties zeer moeilijk te genezen.
schijt aan je eigen moeder?quote:Op zondag 5 maart 2006 13:52 schreef amaranta het volgende:
Maar als zij het mooi vindt.
Ik snap niet dat ze geen schijt heeft aan dr moeder.
Niet iedere puber heeft schijt aan zijn/haar ouders, juf amaranta.quote:Op zondag 5 maart 2006 13:52 schreef amaranta het volgende:
...
Ik snap niet dat ze geen schijt heeft aan dr moeder.
Dat hoort toch als je een stoere puber met een lelijke tattoo bent?quote:
Dat is volgens mij niet te doen...quote:Op zondag 5 maart 2006 12:42 schreef MissyMirjaM het volgende:
niet ermee spelen, dan is er weinig aan de hand.
ow sorry, cynisme kun je natuurlijk niet lezenquote:Op zondag 5 maart 2006 13:53 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Niet iedere puber heeft schijt aan zijn/haar ouders, juf amaranta.
aha, ok. het cynisme was niet zo gigantisch duidelijk, ik ben nogal dom weet je, dus of je in het vervolg dan iets duidelijker wil zijn?quote:Op zondag 5 maart 2006 13:54 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dat hoort toch als je een stoere puber met een lelijke tattoo bent?
Of begrijp ik de jeugd van tegenwoordig nou verkeerd?
natuulijkquote:Op zondag 5 maart 2006 13:57 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
aha, ok. het cynisme was niet zo gigantisch duidelijk, ik ben nogal dom weet je, dus of je in het vervolg dan iets duidelijker wil zijn?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |