tsja wie 'mooi' wil zijn...quote:Op zondag 5 maart 2006 14:37 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Verder doet het zetten ook niet echt pijn, alleen de paar dagen erna kan je bijna niet eten
Ze heeft een tatoo over haar hele rug, hoeveel erger kan het wordenquote:Op zondag 5 maart 2006 11:56 schreef zoalshetis het volgende:
begin er niet aan. het staat zo trailerpark.
zoals je ziet wist ik dat toen nog niet, althans niet hoe hij eruit zou zienquote:Op zondag 5 maart 2006 14:54 schreef scoll0n het volgende:
[..]
Ze heeft een tatoo over haar hele rug, hoeveel erger kan het worden
Ligt dat aan ons?quote:Op zondag 5 maart 2006 15:29 schreef VivOo. het volgende:
aan de meeste onder jullie heb ik ook geen zak...
aan de meeste.. ik vraag om hulp...en dan word ik ineens uitgemaakt voor een kamper, of weet ik veel wat, breezerslet ofzo...quote:
nee het is een combinatie van taalgebruik, wensen, vriendjes, paupers, etc etc.quote:Op zondag 5 maart 2006 15:39 schreef VivOo. het volgende:
dus als mense n tattoo op zn rug hebbe is het meteen een kamper ofzo?
![]()
quote:Op zondag 5 maart 2006 11:56 schreef zoalshetis het volgende:
begin er niet aan. het staat zo trailerpark.
te laatquote:
dat ziet u goed.quote:Op zondag 5 maart 2006 15:39 schreef VivOo. het volgende:
[..]
aan de meeste.. ik vraag om hulp...en dan word ik ineens uitgemaakt voor een kamper, of weet ik veel wat, breezerslet ofzo...
kben geen kamper, en ben geen breezer slet.
![]()
Vergeet de verregaande naïviteit niet.quote:Op zondag 5 maart 2006 15:40 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nee het is een combinatie van taalgebruik, wensen, vriendjes, paupers, etc etc.
Als het zo'n paupertattoo is wel ja. Wat een smaakloos ding..quote:Op zondag 5 maart 2006 15:39 schreef VivOo. het volgende:
[..]
aan de meeste.. ik vraag om hulp...en dan word ik ineens uitgemaakt voor een kamper, of weet ik veel wat, breezerslet ofzo...
![]()
Tattoo's moeten voor mij origineel zijn. De halve tattoo wereld loopt met een tijger. Zelfde geldt voor een piercing.quote:Op zondag 5 maart 2006 15:48 schreef Repeat het volgende:
Opzich vind ik het wel een mooie tekening, met die kleuren enz, alleen niet voor op mn lichaam
Neuh, maar je bent wel redelijk kansloos mede door je tattoo, dit topic en het taalgebruik.quote:Op zondag 5 maart 2006 15:39 schreef VivOo. het volgende:
[..]
![]()
Lijkt me genoeg informatie.quote:Geboortedatum: 1989-12-12
Opleiding: vmbo
Gaaf !quote:
Hij vindt je nu dus niet lekker pijpenquote:Op zondag 5 maart 2006 11:50 schreef VivOo. het volgende:
Is mn vriend zo lief om me er een te willen geven als we een jaar wat hebben
Niet zo generaliseren, Stiefvader natuurlijk, Vaders is vroegah uit "da hood" weggegaan, maar dat is logischquote:Op zondag 5 maart 2006 17:09 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Gaaf !
...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Laat me raden: Je woont in een volksbuurt van een of andere pauperstad, samen met je vader en moeder die beiden werkeloos zijn, edoch een Mercedes rijden. Hebt het VMBO afgerond ( of bent nog bezig ), werkt als bijbaantje achter de kassa bij een supermarkt en werd op je 13e ontmaagd.
Zit ik een beetje goed ?
Kut... vergetenquote:Op zondag 5 maart 2006 17:15 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Niet zo generaliseren, Stiefvader natuurlijk, Vaders is vroegah uit "da hood" weggegaan, maar dat is logisch
Doch een zeer kloppende beschrijving naar alle waarschijnlijkheid.quote:
Tenzij de klant van plassex houdt.quote:Op zondag 5 maart 2006 17:36 schreef MidnightRambler het volgende:
Inderdaad. Als er straks een neger in een patsbak langs komt karren, je meesleurt en je laat palen voor geld moet je niet zeiken.![]()
Daar zal het dan ook echt niet meer zitten....quote:Op zondag 5 maart 2006 14:18 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
[..]
Aargh, ziek kind! Dat wil je toch niet op je schouder hebben als je 80 bent?
quote:Op zondag 5 maart 2006 19:27 schreef OfNoImportance het volgende:
[..]
Daar zal het dan ook echt niet meer zitten....
Wellicht in haar knieholtes, of, als ze "mazzel" heeft in haar bilnaad.
Wat geef je hem "als jullie een jaar wat hebben", een eikelpiercing?quote:Op zondag 5 maart 2006 11:50 schreef VivOo. het volgende:
Is mn vriend zo lief om me er een te willen geven als we een jaar wat hebben, en dan krijg ik hem niet..
n00bquote:Op zondag 5 maart 2006 19:45 schreef jehovaguerilla het volgende:
whehe......... ik ben zo blij dat ik nooit een kansloze tattoo heb laten zetten
zelfverminking is zoo 2005
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |