Hij vindt je nu dus niet lekker pijpenquote:Op zondag 5 maart 2006 11:50 schreef VivOo. het volgende:
Is mn vriend zo lief om me er een te willen geven als we een jaar wat hebben

Niet zo generaliseren, Stiefvader natuurlijk, Vaders is vroegah uit "da hood" weggegaan, maar dat is logischquote:Op zondag 5 maart 2006 17:09 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Gaaf !
...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Laat me raden: Je woont in een volksbuurt van een of andere pauperstad, samen met je vader en moeder die beiden werkeloos zijn, edoch een Mercedes rijden. Hebt het VMBO afgerond ( of bent nog bezig ), werkt als bijbaantje achter de kassa bij een supermarkt en werd op je 13e ontmaagd.
Zit ik een beetje goed ?

Kut... vergetenquote:Op zondag 5 maart 2006 17:15 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Niet zo generaliseren, Stiefvader natuurlijk, Vaders is vroegah uit "da hood" weggegaan, maar dat is logisch

Doch een zeer kloppende beschrijving naar alle waarschijnlijkheid.quote:

Tenzij de klant van plassex houdt.quote:Op zondag 5 maart 2006 17:36 schreef MidnightRambler het volgende:
Inderdaad. Als er straks een neger in een patsbak langs komt karren, je meesleurt en je laat palen voor geld moet je niet zeiken.![]()

Daar zal het dan ook echt niet meer zitten....quote:Op zondag 5 maart 2006 14:18 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
[..]
Aargh, ziek kind! Dat wil je toch niet op je schouder hebben als je 80 bent?

quote:Op zondag 5 maart 2006 19:27 schreef OfNoImportance het volgende:
[..]
Daar zal het dan ook echt niet meer zitten....
Wellicht in haar knieholtes, of, als ze "mazzel" heeft in haar bilnaad.

Wat geef je hem "als jullie een jaar wat hebben", een eikelpiercing?quote:Op zondag 5 maart 2006 11:50 schreef VivOo. het volgende:
Is mn vriend zo lief om me er een te willen geven als we een jaar wat hebben, en dan krijg ik hem niet..

n00bquote:Op zondag 5 maart 2006 19:45 schreef jehovaguerilla het volgende:
whehe......... ik ben zo blij dat ik nooit een kansloze tattoo heb laten zetten
zelfverminking is zoo 2005

quote:Op zondag 5 maart 2006 19:48 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
n00b
Kunstwerken zeg ik je !

Aan haar dubbele kin te zien wel jaquote:Op zondag 5 maart 2006 21:16 schreef Canisfire het volgende:
Wat een brede rug trouwens voor iemand van 16 je bent zeker nog dik ook of niet?

dankje schat..quote:Op zondag 5 maart 2006 22:01 schreef Fok-You het volgende:
zo wat een stelletje lozers zijn jullie zeg, oke je mag best je mening over iemands tattoo of piercings hebben
maar dit is gewoon reinste discriminatie wat jullie hier doen, en zoveel vooroordelen dat jullie hier uiten.
ohw ik mag dan maar mavo hebben gedaan en daarna mbo <<< maar dat maakt mij niet minder dan iemand die vwo heb gedaan want zonder mij komt dat jochie met ze theorie ook nergens
en dat jullie haar tattoo niet mooi vinden, kijk dat je eigen mening.
oke ik vind hem ook niet mooi, maar zeg ik ook eerlijk.
Ik vind tattoo's zo al niet mooi, terwijl bepaalde piercings wel leuk zijn maar je moet er niet teveel hebben.
maar dat geeft mij niet recht om iemand anders tattoo zo af te kraken als die persoon hem mooi vind <<< jij hoeft er niet naar te kijken, dus als je dat wel doet en je ergerd je eraan, omdat je hem lelijk vind dan is je eigen schuld moet je er maar niet naar kijken.

geregistreed op 5 maart. Laat me raden jij ben haar vriendje?quote:Op zondag 5 maart 2006 22:01 schreef Fok-You het volgende:
zo wat een stelletje lozers zijn jullie zeg, oke je mag best je mening over iemands tattoo of piercings hebben
maar dit is gewoon reinste discriminatie wat jullie hier doen, en zoveel vooroordelen dat jullie hier uiten.
ohw ik mag dan maar mavo hebben gedaan en daarna mbo <<< maar dat maakt mij niet minder dan iemand die vwo heb gedaan want zonder mij komt dat jochie met ze theorie ook nergens
Ik vind tattoo's zo al niet mooi, terwijl bepaalde piercings wel leuk zijn maar je moet er niet teveel hebben.
maar dat geeft mij niet recht om iemand anders tattoo zo af te kraken als die persoon hem mooi vind <<< jij hoeft er niet naar te kijken, dus als je dat wel doet en je ergerd je eraan, omdat je hem lelijk vind dan is je eigen schuld moet je er maar niet naar kijken.

goh wat een verassing...het is mijn vriendje nietquote:Op zondag 5 maart 2006 22:16 schreef amaranta het volgende:
[..]
geregistreed op 5 maart. Laat me raden jij ben haar vriendje?
Hoe durf je het woord discriminatie in de mond te nemen? Ze is helemaal niet gediscrimeerd.

Van jezus mag het vast wel hoor.quote:Op zondag 5 maart 2006 22:27 schreef VivOo. het volgende:
niet mijn fout, ik vroeg alleen maar om bewijs dat het niet schadelijk was voor het gebid.

Misschien moet je zelf maar eens een woordenboek erbij pakken.quote:Op zondag 5 maart 2006 22:30 schreef Fok-You het volgende:
whahaha
ohw dan zou ik toch maar woordenboek erbij pakken want een vooroordeel is ook discriminatie
jullie nemen meteen aan dat ze trailertrach zou zijn <<< das dus iemand in hokje plaatsen wat ook vorm van discriminatie is
ohw nee ben haar vriendje niet want ik vind tongpiercings niks en lijkt mij zoals ook aantal zeggen slecht voor je tanden.

ik heb niks tegen tattoo's <<< wil er zelf ook een ooit <<< maar als je 16 bent <<< is dat ding wat zij op d'r rug heeft <<< gewoon kneiterziekquote:Op zondag 5 maart 2006 22:01 schreef Fok-You het volgende:

Jep. Lijkt me het vriendje. Ze antwoord met dank je schat. En de nick is nogal verdacht. Scherpquote:Op zondag 5 maart 2006 22:16 schreef amaranta het volgende:
[..]
geregistreed op 5 maart. Laat me raden jij ben haar vriendje?
Hoe durf je het woord discriminatie in de mond te nemen? Ze is helemaal niet gediscrimeerd.

OK.quote:Op zondag 5 maart 2006 22:35 schreef VivOo. het volgende:
nou het is toch echt mijn vriendje niet, mijn vriendje heeft in zijn huis geen internet dus lijkt me sterk weet amper wat fok! is..

Het is dus wél slecht voor je gebit.quote:Op zondag 5 maart 2006 22:27 schreef VivOo. het volgende:
niet mijn fout, ik vroeg alleen maar om bewijs dat het niet schadelijk was voor het gebid.

Hij lijd?quote:Op zondag 5 maart 2006 22:42 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Hij lijd een dubbelleven !!!! maak het uit voordat het te laat is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |