Nee, volgende week gaan we naar Houten, dan zijn we in de buurt, dus ik hoop dat we hem dan op kunnen halenquote:Op zondag 5 maart 2006 10:01 schreef lady-wrb het volgende:
ga je de lamp nog halen vandaag rewimo?
Nee dan win ikquote:Op zondag 5 maart 2006 13:20 schreef moussy het volgende:
Ik heb gewonnen? Ben net 20 minuten mn bed uit
ach wat heerlijk!!quote:Op zondag 5 maart 2006 13:19 schreef Luchtbel het volgende:
Yeah Floortje is tot bij ons in de huiskamer te horen![]()
![]()
Ja, ik weet hetquote:Op zondag 5 maart 2006 19:41 schreef jessie het volgende:
Easy going, easy going, easy goingVanavond peking express
Dat is nou ook weer niet nodigquote:Op zondag 5 maart 2006 20:49 schreef Lois het volgende:
Oke Rewimo nu ga ik me dus even in een hoekje enorm zitten schamen![]()
Aan je herkenningsverhaaltje van Wouter ivm Bo.quote:Op zondag 5 maart 2006 21:09 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Waar heb ik deze lieve begroeting aan te danken?
Idd. Ik zie het liefst van te voren zo veel mogelijk foto's op fundaquote:Op zondag 5 maart 2006 20:54 schreef Brighteyes het volgende:
Jessie! Ik zou ook zorgen dat er meer foto's komen hoor. Ik heb namelijk bij huizen waar dat niet zo is heel snel zoiets van 'nou, de badkamer en keuken zullen er wel niet uit zien' bijvoorbeeld.
Ik kan ook lekker meejanken hoorquote:Op zondag 5 maart 2006 21:35 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, stinkie vind het ook altijd erg vermakelijk.
Ik vind het toch ook altijd wel 'sneu' voor die kindjes hoor. Ineens is alles zo onwijs streng. Dat moet zo'n omschakeling zijn.
Hoewel ik ze ook soms wel draakjes vind hoor.
Misschien omdat ze met zijn tweeën zijn, Jessie? Samen stout is natuurlijk net even makkelijkerquote:
Jaaaaaaaaaaaaaquote:
Schei uit zegquote:Op maandag 6 maart 2006 10:12 schreef Lois het volgende:
Je kant het Sugar! Echt, juni is nog zooooooo ver weg!
Heb je hem zelf nog? Dan wil ik hem vanavond wel voor je in orde maken hoorquote:Op maandag 6 maart 2006 10:30 schreef jessie het volgende:
Ok het komt door de verwijder dus, weer wat geleerd. Dit is ook een langwerkend iets (12 uur)
Ja ik weet niet meer waar die is en hoe ik hem terug krijg Lois. Ik voel me ook leeg. Melonovy had me toen geholpen. Maar die lieverd heeft het druk met dr huisje enzo.
Nee, want dat is het enige dat BE niet durft op haar werk.quote:
quote:
Nou... er zijn nog wel een paar dingen, maar qua computer geneuzel wel.quote:Op maandag 6 maart 2006 10:53 schreef Sugar het volgende:
Nee, want dat is het enige dat BE niet durft op haar werk.![]()
![]()
Ik weet niet. Ik vond het net wat te ver gaan. Ik hoop niet dat dit voor iemand hier opgaat maar ik ga het toch zeggen. Een beetje de controle kwijt, een kind dat ongelovelijk dwars is en de rest, oke. Goed soms om op televisie te zien, herkenning, tips enzovoorts. Maar dat de ouder ook totale controle over zich zelf kwijt was, zeggen dat je het kind haat of het uitdelen van klappen met een slipper of pollepel. Ik snap dat het allemaal frustrerend kan zijn en iedereen zal vast wel een keer te ver gaan maar zo structureel als het daar was..... dat vind ik niet kunnen op tv. Er waren ook grotere kinderen bij betrokken, ik vond het echt te ver gaan om te zien. De vernedering.quote:Op maandag 6 maart 2006 12:33 schreef Brighteyes het volgende:
Wat vond je daar dan erg aan?
Ik kijk niet altijd.
Ja, die ene heb ik ook gezien. Vond dat ook wel heel sneu hoor. Het zal als moeder best pijn doen als je kind zegt 'ik haat je' maar je kan toch ook wel bedenken dat als jij dat zelf zegt tegen je kind dat het heel anders over komt.quote:Op maandag 6 maart 2006 12:39 schreef Luchtbel het volgende:
Ik weet niet. Ik vond het net wat te ver gaan. Ik hoop niet dat dit voor iemand hier opgaat maar ik ga het toch zeggen. Een beetje de controle kwijt, een kind dat ongelovelijk dwars is en de rest, oke. Goed soms om op televisie te zien, herkenning, tips enzovoorts. Maar dat de ouder ook totale controle over zich zelf kwijt was, zeggen dat je het kind haat of het uitdelen van klappen met een slipper of pollepel. Ik snap dat het allemaal frustrerend kan zijn en iedereen zal vast wel een keer te ver gaan maar zo structureel als het daar was..... dat vind ik niet kunnen op tv. Er waren ook grotere kinderen bij betrokken, ik vond het echt te ver gaan om te zien. De vernedering.
Die mensen hadden ze hulp moeten geven en verder niet uit hoeven te zenden maar ja het is televisie en geen stichting dat begrijp ik ook wel. Maar ik vond het echt te ver gaan. Ik had het in ieder geval niet hoeven te zien.
En dan krijg je er ineens 4quote:Op maandag 6 maart 2006 13:35 schreef jessie het volgende:
Gek joh ik krijg ineens weer af en toe de kriebels. Straks in het nieuwe huis hebben we ook weer 1 kamertje extra enzoMaar verstandelijk weet ik gewoon dat we dat helemaal niet moeten doen. (lichamelijk nog niet gezond, financieel later enzo enz enz) Maar in mijn hart wil ik gewoon weer. En luchtbel muts dan kom jij ook nog met zo'n filmpje
Ik normaal ook, maar vond deze leuk (hing buiten) en toen maar ff binnengekeken ook.. en zag nog meer leuke spullen. Ben benieuwd hoeveel wasbeurten 't overleeft..quote:Op maandag 6 maart 2006 13:54 schreef Spuuglokje het volgende:
Da's lekker shoppen inderdaad, E.T.! Ik geef al meer uit aan alleen 1 zomerjas voor een van m'n kinderen![]()
shirtjes waarschijnlijk niet veel, of je moet de dikke van de wibra hebben, maar de broeken van René schuiven nog steeds binnen de familie in de rondtequote:Op maandag 6 maart 2006 13:59 schreef E.T. het volgende:
[..]
Ik normaal ook, maar vond deze leuk (hing buiten) en toen maar ff binnengekeken ook.. en zag nog meer leuke spullen. Ben benieuwd hoeveel wasbeurten 't overleeft..
Ja, maar dat is nog zo ver weg! En daar is ook vast wel een mouw aan te passen.quote:Op maandag 6 maart 2006 14:17 schreef jessie het volgende:
Lol spuuglokje, maar ik bedoel meer de kosten als ze straks allemaal naar de grote school gaan.
Een jongentje zou wel leuk zijn he
quote:Op maandag 6 maart 2006 20:42 schreef Lois het volgende:
Je hebt niks gemist Spuuglokje, het had de diepgang van een nat watje...
Uiteraard!quote:Op maandag 6 maart 2006 20:42 schreef jessie het volgende:
En ik moet straks naar next top model kijken
En ik ga ook zeker naar ANTM kijkenquote:
quote:Op maandag 6 maart 2006 21:07 schreef Slaapmeisje het volgende:
Ach nee Garfield![]()
Ik vond het zo´n ontzettend lieve kat en een enorme knuffel. Hij deed mij denken aan onze kat Pluk die wij 2 jaar geleden hebben moeten laten inslapen. Als ik op bezoek kom bij Ladybos is het eerste wat ik doe Myrthe bewonderen en dan even knuffelen met Garfield
![]()
![]()
Ik hoop zo een XBox 360 te winnen (als je op m'n plaatje klikt snap je het).quote:Op maandag 6 maart 2006 21:28 schreef E.T. het volgende:
spuuglokje, wat is er met je avatar gebeurd? (jessie heeft een mooie nieuwe zag ik)
ons autootje was ook niet zo duur, maar heeft alleen een beetje veel dorstquote:Op maandag 6 maart 2006 21:32 schreef Lois het volgende:
Ik heb een heel goedkoop autootjeen hij is gelukkig zuiniger als die van lady-wrb. Jeetje zeg 1 op 4
Ik snap 'm nu iddquote:Op maandag 6 maart 2006 21:33 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Ik hoop zo een XBox 360 te winnen (als je op m'n plaatje klikt snap je het).
Ik ga nu voor de laptopquote:Op maandag 6 maart 2006 21:43 schreef Spuuglokje het volgende:
Jammer zeg! Je zou bijna mod-af worden.Ach, de kans om te winnen is zo ontzettend klein... maar iémand moet 'm winnen en ik heb vaker geluk gehad bij Fokprijsvragen.
jaquote:Op maandag 6 maart 2006 22:28 schreef Belana het volgende:
we hebben nog een hocus pocus hier in hoorn
we rijdens straks op gasquote:Op maandag 6 maart 2006 22:32 schreef Belana het volgende:
hahahahaha, ja! Maar ergens anders is ook goed hoor, is toch wel ver voor jullie. ergens in the middle?
nou, dan gaan we dat doen, leuk! misschien willen er nog wel meer mensen komenquote:Op maandag 6 maart 2006 22:33 schreef moussy het volgende:
[..]
we rijdens straks op gasdan kunnen we het hele land weer door cruisen
![]()
Ja leuk! open jij een topic, dan hobbel ik er achter aan, mijn topic's lopen nooitquote:Op maandag 6 maart 2006 22:36 schreef Belana het volgende:
[..]
nou, dan gaan we dat doen, leuk! misschien willen er nog wel meer mensen komendan heb je zomaar een meeting
je moet!! Anders kom ik je madeliefjes uit je tuin stelenquote:
Hahahahaha en dan allemaal foto's maken van al die leuke jongejtes voor Jessiequote:Op maandag 6 maart 2006 22:39 schreef moussy het volgende:
[..]
je moet!! Anders kom ik je madeliefjes uit je tuin stelen
Oh en Karin, Cas is zo'n leuk jongetje aan het worden.... Jessiejoehoe, nog een leuk jongetje
en René wordt al zo groot, ze is al bijna 7
als ik het hardop zeg, ik heb een dochter van bijna 7 voel ik me zo oud, maar het is zo leuk allemaal!!
Oh ja, ik begin morgen vast met mijn jongetje op de pszquote:Op maandag 6 maart 2006 22:43 schreef Karin het volgende:
[..]
Hahahahaha en dan allemaal foto's maken van al die leuke jongejtes voor JessieWe zullen haar helemaal gekmaken.
Oe goeie, ik heb nog wat verjaardagsspam liggen. Zal meteen even wat uploaden.quote:Op maandag 6 maart 2006 22:45 schreef moussy het volgende:
[..]
Oh ja, ik begin morgen vast met mijn jongetje op de psz
Niet denken maar doen. Echt.quote:Op maandag 6 maart 2006 23:09 schreef jessie het volgende:
Het is gewoon niet slim. Maar wel heeeeeeeeeeeeeel leuk
Zo draait Cas zo graag mee bij een gezin waar vier(!!) jongetjes zijn! Leuk gezin ook trouwensquote:
René gaat er van aan de racekak/spetterpoep/schijterijquote:Op maandag 6 maart 2006 23:22 schreef Ireth het volgende:
Toevallig iemand die dit weet? Hoe zat het ook al weer met de combinatie ontbijtkoek + stoelgang???![]()
* Ireth propt 6e plak ontbijtkoek naar binnen....
Maak je plee maar vast schoon voor morgenochtend, en sla de loperamide maar vast inquote:Op maandag 6 maart 2006 23:41 schreef Ireth het volgende:
Nou het leed zal nu ongetwijfeld wel al geschied zijn.. dus die laatste plak kan er dan ook wel bij!
Ik dus ook...quote:Op maandag 6 maart 2006 23:27 schreef moussy het volgende:
[..]
René gaat er van aan de racekak/spetterpoep/schijterij
Auw, that must a hurt....quote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:56 schreef moussy het volgende:
Hij is op de psz van de glijbaan getrokken en net naast de kussens gevallen
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 12:31 schreef moussy het volgende:
Smeren jullie ook boter op bulten? Toen ik dat op de psz vroeg of er boter op was gedaan keken ze me erg vreemd aan![]()
![]()
Gelukkig heb ik dat wel in huis, pfieuw...quote:
moussy Verdrietquote:
roer jij ook gewoon met je vinger door de boter ipv eerst braaf scheppen met een lepeltje?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 12:36 schreef coolbabe het volgende:
Ik loop al jaren te verkondigen dat je boter op een bult moet smeren en wordt altijd voor gek versleten. Eindelijk iemand die die truc ook kent
Tuurlijk, het moet er snel op, dan ga je toch niet mieren over een lepeltjequote:Op dinsdag 7 maart 2006 12:37 schreef moussy het volgende:
roer jij ook gewoon met je vinger door de boter ipv eerst braaf scheppen met een lepeltje?
Peet kocht voor mijn boter-smeer-manie helemaal een silicone kwastjequote:Op dinsdag 7 maart 2006 12:38 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Tuurlijk, het moet er snel op, dan ga je toch niet mieren over een lepeltje
ah! eens een kneusje, altijd ....quote:Op dinsdag 7 maart 2006 12:32 schreef Kbot2000 het volgende:
[..]dat herinner ik me nog van vroegah ja...
![]()
Deed mijn mama ook altijd bij mij...-lees- wekelijks![]()
Nou zeg... ik heb ze net nog geschoren...quote:
dit vind ik in mijn emailquote:Hallo Martine…,
Ik heb u gezien op het internet en ik zie dat u zwanger bent
Ik ben J. Kom uit Rotterdam en heb een probleem waar
Ik nogal mee zit over het onderwerp zwangerschap en zwanger zijn.
en kom er maar niet uit en ik schaam me nogal hiervoor.
Wil u soms mij misschien mij helpen met mijn vraag en met mijn probleem.
En vind niks raars wat ik ok aan je vraagd. Nou ik hoor wel een reactie van je…!!!
Groetjes J
O joh, das gewoon een kerel die geilt op zwangere vrouwenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:00 schreef Martineke het volgende:
wat is dit nou weer??/
[..]
dit vind ik in mijn email
nee joh, reageren, mailenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:07 schreef Belana het volgende:
weird martinke! negeren! blocken! opzoutuh!!
Uiteraard, dat is onderdeel van het helende prcesquote:Op dinsdag 7 maart 2006 12:37 schreef moussy het volgende:
[..]
roer jij ook gewoon met je vinger door de boter ipv eerst braaf scheppen met een lepeltje?
Nee, dan hebben we net de sleutel van ons huisje en ben ik waarschijnlijk erg druk met klussen. April is voor mij dit jaar klusmaand.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:18 schreef Belana het volgende:
sjak, kom je ook noord holland meeten?
dat zegt meer over jou dan over de mailerquote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:21 schreef Rottdog het volgende:
Ben ik nou de enigste die in het laatste gedeelt erectie las
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:21 schreef Rottdog het volgende:
Ben ik nou de enigste die in het laatste gedeelt erectie las
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |