Ja, maar dat is nog zo ver weg! En daar is ook vast wel een mouw aan te passen.quote:Op maandag 6 maart 2006 14:17 schreef jessie het volgende:
Lol spuuglokje, maar ik bedoel meer de kosten als ze straks allemaal naar de grote school gaan.
Een jongentje zou wel leuk zijn he
quote:Op maandag 6 maart 2006 20:42 schreef Lois het volgende:
Je hebt niks gemist Spuuglokje, het had de diepgang van een nat watje...
Uiteraard!quote:Op maandag 6 maart 2006 20:42 schreef jessie het volgende:
En ik moet straks naar next top model kijken
En ik ga ook zeker naar ANTM kijkenquote:
quote:Op maandag 6 maart 2006 21:07 schreef Slaapmeisje het volgende:
Ach nee Garfield![]()
Ik vond het zo´n ontzettend lieve kat en een enorme knuffel. Hij deed mij denken aan onze kat Pluk die wij 2 jaar geleden hebben moeten laten inslapen. Als ik op bezoek kom bij Ladybos is het eerste wat ik doe Myrthe bewonderen en dan even knuffelen met Garfield
![]()
![]()
Ik hoop zo een XBox 360 te winnen (als je op m'n plaatje klikt snap je het).quote:Op maandag 6 maart 2006 21:28 schreef E.T. het volgende:
spuuglokje, wat is er met je avatar gebeurd? (jessie heeft een mooie nieuwe zag ik)
ons autootje was ook niet zo duur, maar heeft alleen een beetje veel dorstquote:Op maandag 6 maart 2006 21:32 schreef Lois het volgende:
Ik heb een heel goedkoop autootjeen hij is gelukkig zuiniger als die van lady-wrb. Jeetje zeg 1 op 4
Ik snap 'm nu iddquote:Op maandag 6 maart 2006 21:33 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Ik hoop zo een XBox 360 te winnen (als je op m'n plaatje klikt snap je het).
Ik ga nu voor de laptopquote:Op maandag 6 maart 2006 21:43 schreef Spuuglokje het volgende:
Jammer zeg! Je zou bijna mod-af worden.Ach, de kans om te winnen is zo ontzettend klein... maar iémand moet 'm winnen en ik heb vaker geluk gehad bij Fokprijsvragen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |